Auteur Topic: MONIKA  (gelezen 21909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Gepost op: 21 december 2015, 23:22:45 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]

[attachimg=12]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2016, 23:26:08 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2016, 14:50:40 »
Mooie meid, maar dat "Bassie" haar...??? Niet mijn smaak.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2016, 21:48:16 »
Eerste maar eens even wat gegeten om weer op voldoende krachten te komen. Met Monika wilde ik vandaag so wie so een kamer doen, ondanks dat ze erg bitcherig was eerder vandaag. Na het eten zocht ik haar op. Ze zat buiten in het zonnetje wat op dat moment scheen (het weer was nogal wisselvallig vandaag) samen met Patrizia. Patrizia begroette me gelijk en ik vermoed dat ze dacht dat ik weer een kamer met haar wilde. Ik ging aan de andere kant van de tafel zitten, naast Monika en probeerde een gesprek met haar aan te knopen. Dit ging wat lastig, omdat ze in het Roemeens bleef praten met Patrizia. Na een tijdje, toen de dames uitgepraat waren met elkaar, ben ik met Monika naar binnen gegaan, waar we nog een tijdje op 1 van de sofa's met elkaar hebben gesproken. Hier konden we wel een gesprek voeren met elkaar. Monika spreekt aardig goed Duits, maar ook zeer goed Engels. Ze vertelde dat ze al jaren in Engeland woont met haar familie. Wat mij aantrok aan Monika was haar setcard, maar ook haar foto's op de website. Ik wilde wel een spel met haar doen en stelde dat ook voor. Op de kamer gaf ze me een sessie, zoals ik die ook heb met Anni uit Dortmund. Omdat het de eerste keer is met haar, was het van beide kanten aftasten, maar ze deed goed haar best en voelde het goed aan. Ok, het was niet zoals met Anni en zeker niet zoals met Lidja, maar deze dames ken ik al een stuk langer, dus is het niet eerlijk om Monika met deze dames te vergelijken. Ze heeft wel de potentie om op het niveau van Anni te komen.
Monika had overigens ook een “ongeschoren” poesje. Ze had het in de vorm van een hartje en dus bewust. Ze heeft dit ook al veel langer dan een week. Wel apart :)

Naam: Monika
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 26 (op de website 21...)
Haarkleur/-lengte : Nu roze, wat haar beter staat dan het rood op de foto's
Lengte dame : 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, ZK
Presales: 8/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 8,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2016, 22:15:52 »
Uit het algemene Bochum topic:

Monika verzorgde vandaag de gangbangshow. Tijdens mijn eerdere kamergang met Claudia had ik haar al tekeer horen gaan en in het voorbijgaan zag het er ook uit alsof ze zeer enthousiast aan de gang was. Nu wat later op de dag was het wat rustiger. Een andere rakker betrad als eerste het bed en werd al snel naar een hoogtepunt geblazen. Ook bij mij begon Monica mondeling, maar na een tijdje wisselden we naar doggy. Met een uitzicht op een slank achterwerk en de vuurrode haren kon ik het zo wel een tijdje wel volhouden alvorens het condoompje te vullen. Ondertussen waren er wat meer rakkers aanwezig, zodat Monika zich kon blijven vermaken.

Monika:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: Midden 20
Postuur: Slank
Borsten: A-cup
Haren: Fel rood (geverfd) gekruld, tot net boven de schouders
Genoten service: Frans (zc), aftrekken (zc), doggy (mc)
Vriendelijkheid: Goed
Service: Goed
Uiterlijk: Goed
Tattoeages: Ja (onder andere een halve boom op een been)
Piercings: Ja
Taal: Duits

« Laatst bewerkt op: 27 juli 2016, 22:25:48 door koosje12 »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #5 Gepost op: 15 november 2016, 22:05:51 »
[attachimg=1]

Zo, ze heeft nu haar haar weer normaal. Staat haar beter dan dat "Bassie"kapsel  ;D

[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #6 Gepost op: 15 november 2016, 22:09:20 »
Staat haar veel beter ja👍 :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #7 Gepost op: 21 november 2016, 20:44:04 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2016, 21:53:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #9 Gepost op: 24 november 2016, 23:53:17 »
Ook nu een alert!
Monika.....deze dame is optisch mooier dan Monika in Bab. Als haar service hetzelfde is....maakt ze een dikke kans  :kissass
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #10 Gepost op: 25 november 2016, 00:08:53 »
Ook nu een alert!
Monika.....deze dame is optisch mooier dan Monika in Bab. Als haar service hetzelfde is....maakt ze een dikke kans  :kissass

Service van deze dame is volgens mij wel goed, wat ik van horen zeggen heb. 1 keer mee op kamer geweest in de Pauschalperiode van Bochum, wel een ander soort sessie gehad van haar dan de meesten zullen hebben. Voor een eerste keer was deze sessie prima.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline den fietser

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
MONIKA
« Reactie #11 Gepost op: 25 november 2016, 14:24:43 »
Kan ik bevestigen levert goede sevice.
Meer maals mee op de kamer geweest.
Na lange tijd terug