Auteur Topic: Catarina (zusje Isabella)  (gelezen 8752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Catarina (zusje Isabella)
« Gepost op: 22 december 2015, 11:44:26 »

[box title=CATARINA]
Land:             Roemenie
Taal:              Enkel roemeens
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 n-cup
Kontje:           lekker
Haarkleur:       Zwart
Haarlengte:     Lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
beffen, NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Ziet er goed uit
- Absoluut geen service
- Tijd stelen
[/box]
[box title=extra info]
niet tongzoenen, wil enkel missio, ligt er maar wat bij.
Laat ons het voorlopig houden op gebrek van ervaring en niet het voorbeeld van haar zus isabella overneemt, maar zo ziet het er momenteel wel uit.
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Catarina
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2015, 11:47:26 »
Een mooi hertje loopt de bar binnen en heeft mijn aandacht getrokken. Simpel grijs lingerie setje. Lang zwart haar. Het blijkt het zusje van Isabella te zijn.
Wegens het aantrekkelijke uiterlijk mij toch maar langs haar aan de bar geplaceerd.
Isabella grijpt haar kans en doet een poging, het kost me wat moeite om aan te geven dat ik in haar zusje ben geintresseerd.
Ze proberen nog even een trio er uit te halen, maar maak dan toch duidelijk dat enkel het zusje in aanmerking komt.
Ze spreekt amper Engels dus we gaan al snel naar de kamer.

Ik noem haar even zusje hier verder want haar naam is mij ontglipt.
Ze gaat snel naar boven en ik achter haar aan. Ze geeft een gejaagde indruk, ik denk shit komt dit wel goed.
Op zoek naar kamer veertien, al hollend gaan we door de club op zoek. Ik spoor haar aan tot kalmte. We vinden de kamer, tuigen het bed op en vallen neer.
Haar hartslag door het dolle, ik merk dat ze een beetje gestressed is. Nog geen 10 seconden op bed en ze wil al een condoom pakken.
Jong en nieuw. Laat ons maar even de tijd nemen.

Rustig knuffelen en ze komt tot rust, tongzoenen wil ze niet dat merk je.
Haar stemming veranderd ze had een derop en derover wip verwacht.
Je ziet en voelt haar denken, ze is in de war. Ze vindt het leuk maar je ziet dat ze niet wil toegeven.
Even later een befsessie en even geniet ze maar onderdrukt het dan weer.
Dan het neuken. Ik moet bovenop. Ze legt zich er letterlijk bij neer. Dit is één van haar eerste sessies, ze ligt er gewoon bij, niet echt bevorderlijk voor mijn erectie.
Ik wil haar bovenop maar dit ziet ze niet zitten.

En dan komt de ontgoocheling. We checken de tijd. Ze zegt dat we al 40 minuten bezig zijn maar ik merk dat het nog maar 30 is.
Dat ze een paar minuutjes willen stelen vind ik niet zo erg, dus ik zeg we hebben dan nog 20 minuten over. Ze zegt dat ik me moet haasten. Ze wil 50 meer omdat het haar verjaardag is. 6 minuten later zegt ze dat het uur om is.
Ik wijs haar op de tijd maar ze doet dat ze het niet begrijpt.
Dus op naar de receptie zeg ik tegen haar. Ze wil eerst niet naar de receptie en gaat naar de omkleed ruimte. Nog tijd rekken ga ik vanuit.
Bij de receptie doe ik mijn verhaal en vraag of ze toevallig niet de kamertijden bij houden. De Duitse theke trekt haar schouders op en zegt dat het niet haar probleem is. Wel bij deze is Sixsens minstens op de hoogte moesten er nog klachten komen.
Ik betaal haar 100 want we waren inderdaad het half uur over. Vertel haar nog even mijn teleurstelling en dat dit geen slimme manier is.

Ze heeft zeker een schok gehad bij de receptie, had waarschijnlijk niet verwacht dat ik dit gedrag zou melden maar het was er echt iets over.
Heb haar daarna zeker 2 uur niet in de bar gezien moest vermoedelijk van de schok bekomen.
Voorlopig gooi ik het op nieuw en onervaren en vermoedelijk het verkeerde voorbeeld van haar oudere zus. Laat ons hopen dat ze wat bijdraait en volgende sessies iets beter afwerkt.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Zusje Isabella
« Reactie #2 Gepost op: 26 december 2015, 18:09:38 »
Naam mag vervangen worden door Catarina.
Gaat naar verluidt verhuizen naar YingYang.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Catarina
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2015, 22:06:39 »
Naam mag vervangen worden door Catarina.
Gaat naar verluidt verhuizen naar YingYang.
Thanks Kwakje! Naam aangepast. Ik laat haar nog staan bij Sixsens. Ik hoor wel als ze van standplaats is gewisseld.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Catarina
« Reactie #4 Gepost op: 27 december 2015, 12:45:12 »
Naam mag vervangen worden door Catarina.
Gaat naar verluidt verhuizen naar YingYang.
Thanks Kwakje! Naam aangepast. Ik laat haar nog staan bij Sixsens. Ik hoor wel als ze van standplaats is gewisseld.

Op campings heb je standplaatsen in sauna clubs heb je neukplaatsen  : ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Catarina (zusje Isabella)
« Reactie #5 Gepost op: 27 december 2015, 13:11:55 »
Ik weet niet wat de oorspronkelijk vermelde naam hier was maar tegen mij zei ze duidelijk dat ze Karina heet.  Ik hoorde van een Duitser dat haar service slechter was dan de service van haar zus Isabella.  Over de service van Isabella kan ik niet objectief oordelen maar ik hoor wel de verhalen van vele anderen.  Het gevolg had moeten zijn dat ik Karina direct verticaal zou moeten klasseren.  Bovendien vind ik ze niet zo aantrekkelijk.  Toch via Isabella wat bijgehangen maar ze spreekt amper iets anders dan Roemeens en tongzoenen was uitgesloten.  Dus toch maar (verstandig) verticaal geklasseerd.  Jongens, vergeet dat ze haar service in goede richting zal gaan bijstellen.  Ze overweegt nu al om naar een club te verhuizen waar je met PMC en NMC vrij makkelijk wegkomt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Catarina (zusje Isabella)
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2016, 22:12:23 »
Gisteren nog in Sixsens, in tegenstelling tot haar zus Isabella, die volgens de geruchtenmolen in YY zou vertoeven op dit moment.

Eigenlijk wou ik ze wel eens uittesten maar da's niet gelukt.  Ze is té voorzichtig voor onverwachte zaken.  Ik zat over haar en vroeg haar om naast me te komen zitten.  Haar Engels is écht zo slecht nog niet, behalve als je concrete zaken begint voor te stellen.  Ik dacht (en stelde aan haar voor) om eerst wat te dollen in de kino maar ineens verstond ze geen Engels meer.  Het woord "room" kende ze des te beter.  "Room, "room", "room", "no, thanks"  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man