Auteur Topic: Mika (Hongaarse)  (gelezen 5895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Mika (Hongaarse)
« Gepost op: 3 januari 2016, 16:13:30 »

[box title=Mika]
Land:             Hongarije
Taal:              Engels (goed)
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70
Model:           Slank
BH:                A-cup
Kontje:          Zeer mooie figuur met bijhorend kontje
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Carré kapsel
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC FT TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Zeer uitgebreid tongzoenen
+ Prachtig slanke figuur
+ Vlotte meid met vlotte babbel
[/box]
[box title=extra info]
Mika draagt een juffenbril wat wel sexy is, maar zonder bril ziet er nog iets lekkerder uit met van die leuke sproetjes.
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Mika (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2016, 16:14:52 »
Deze dame had ik reeds vroeger op de dag zien lopen en had wel mijn interesse gewekt.
Lekker slank figuur, mooie zwarte carré, juffen brilletje op.
Ze kwam dan ook al snel bij mij op schoot zitten en een zeer vlotte babbel volgde.
Piemelmans gaf het signaal dat hij Mika wel zag zitten.
Kamers waren allen bezet en er moest dus een minuutje gewacht worden.

Op weg naar de kamer nog verder kennisgemaakt en dit was een leuke ervaring, weer een tuinhuisje nummer 25 ditmaal.

We draperen ons op bed en starten een geweldige tongzoen sessie, deze had ik niet onmiddelijk verwacht. Snel nog even navraag gedaan naar de te verwachten service en wat extra zou zijn. FT was 25 extra. Rest inbegrepen. Anaal had ik zowiezo geen interesse dus niet besproken.
Mika heeft een pracht figuur, als ze lag te kronkelen op en naast mij genoot ik zeer van dit uitzicht. Kleine borstjes maar zeer mooi gevormd net wat ik graag heb.
Tongzoenen, knuffelen, strelen. Goddelijk gewoon. Dan een super blowjob, even gedacht of ik toch geen gebruik zou maken van het FT tarief, maar ik wou meer dus even later over naar cowgirl. En dan naar missio waar weer volop tongzoenen aan te pas kwam.
Het beuken ging van zacht naar harder, dan weer zacht om dan daarna weer een goede beuk sessie aan te vatten. Zelf drukte ze nog extra hard mee bij het stevigere werk.
Dan weer zacht en langzaam maar o zo diep zodat het een optimaal gevoel gaf en dan kon het kwakje niet lang meer wachten.
We hadden beide geen horloge of gsm bij dus tijd was moeilijk te weten, maar had een half uurtje op voorhand aangegeven. Ze was zeker niet haastig om van kamer te gaan. Nog even nageknuffeld en praatje gemaakt en dan ons neukhokje verlaten.

Super sessie en zeker voor herhaling vatbaar.
Wat later op de avond haar nog gezien en ondertussen spijt dat ik geen tweede sessie met haar heb genomen.