Auteur Topic: Eva (uit het Afrikaanse Cuba - Nigeria)  (gelezen 8120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Eva (uit het Afrikaanse Cuba - Nigeria)
« Gepost op: 13 januari 2016, 23:34:39 »
  ;D
[box title=EVA]
Land:             Cuba...or maybe not .... Nigeria
Taal:              Cubaans, Engels, Nigeriaans Engels
Leeftijd:         Ik vraag dames geen leeftijd maar ze zal ergens rond de 24 zijn?
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m
Model:            eerder wat mollig maar nog figuur, zo
BH:                 C-cup at least
Kontje:           echt wel lekker
Haarkleur:      blond (gekleurd)
Haarlengte:    lang en gekruld
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+
mooi, lief

-
wat jagerig
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Eva (Cubaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2016, 00:03:48 »
Eva (zgn. Cuba) ***1/2
Recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17271.msg72464#msg72464

Eva de Cubaanse die niet van Cuba is of er weinig van weet...sla me dood, ik weet het niet, maar het belangrijkste is dat ze lief is, een prachtig stel zachte tieten heeft en lang krullend blondachtig haar, gekleurd uiteraard. Een beetje negerinnentype, de 2de vandaag.

Af...Op...Af...nu gelukkig de trend bevestigd van een Op-sessie: met deze meid had ik de beste klik. Ik doe niet moeilijk zo zei ze en ze mocht me wel. De seks was goed en ik kwam vrij vlot en snel klaar terwijl ze me verleidde en streelde. Dit meisje deed ook TZ en goed ook, het was zelfs bijna Emilia-style (zie m'n FKK Sakura-verslag 31/7/15). Wat een heerlijke tieten om in je hand te houden  :-P :)) Kijk dat is dan weer verbazend dat het met de schone Maya maar niet wou komen terwijl ik ze zo lekker vond en dat deze optisch mindere Eva alles erg goed en vlot ging: ik was toch moe? Moe maar ook tevreden van haar service in deze snelle kamergang van een 20, 25-tal minuten: snel want het werd stonds Nieuwjaar.

Ik was erg blij dit topjaar in zo'n schoonheid te kunnen eindigen. De kamer met DVP nr. 45 krijgt score ***1/2.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Eva (Cubaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2016, 17:08:24 »
De dame is in werkelijkheid van Nigerië, niet Cuba. FB zette haar profiel tussen de voorgestelde vrienden... :o :o :o :017: Hoe FB wist dat ik op kamer ging ermee, no idea.

Gister deed Twitter ook zoiets door m'n baas voor te stellen met de melding dat hij in m'n adresboek zat...van een gloednieuw account gebaseerd op een anoniem google-email?  Onmogelijk. Triple checked, nergens te zien. Toch gebeurde het.   :sign0065:

Ik begin die alwetendheid van sociale media toch eng te vinden  :o

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Eva (Cubaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2016, 17:25:12 »
De dame is in werkelijkheid van Nigerië, niet Cuba. FB zette haar profiel tussen de voorgestelde vrienden... :o :o :o :017: Hoe FB wist dat ik op kamer ging ermee, no idea.

Gister deed Twitter ook zoiets door m'n baas voor te stellen met de melding dat hij in m'n adresboek zat...van een gloednieuw account gebaseerd op een anoniem google-email?  Onmogelijk. Triple checked, nergens te zien. Toch gebeurde het.   :sign0065:

Ik begin die alwetendheid van sociale media toch eng te vinden  :o
Facebook en Twitter weten meer van jou dan jij.
Inderdaad angstaanjagend en schrikwekkend.
Makkelijk op te lossen, die verschrikkelijke asociale media, die meer goed dan kwaad aanrichten mijden als de pest.
Ik heb enkel een hond die kwaad kan kijken, maar mensen in een relatie (werk-, persoonlijk), die sociale media blijft neit goedkomen.
Ik ken ook gevallen die door eenmalig een dom berichtje te sturen via sociale media (dat is dan weer België) door de rechtbank veroordeeld zijn tot levenslange alimentatie ......... ja, dat kan hier .....
Ik hoor het graag van mensen dat ze tig berichten hebben en foto's van werkende meiden (op facebook), dat ze telefoonnummers van meiden hebben .....
Ik (en ik hoef dus nergens voor te vrezen) heb dat altijd afgehouden (en dat heeft onze vriend foots - RIP) erin gehamerd bij me ..... sm, geen onzin, naar de clubs en afneuken die handel - je zoekt toch geen lief ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Eva (uit het Afrikaanse Cuba - Nigeria)
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2016, 17:27:49 »
Topictitel en paspoortje aangepast ....  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal