Auteur Topic: Valeria (Roemeentje)  (gelezen 5508 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Valeria (Roemeentje)
« Gepost op: 13 januari 2016, 23:38:46 »

[box title=Valeria]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         Begin de 20 zo
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,56m
Model:            slank
BH:                 schat een kleine B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      gekleurd fel rood
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+
optick fick

-
eerder afwerk, zat meer in, kan met partysetting te maken hebben.

[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Valeria (Roemeentje)
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2016, 00:00:39 »
Valeria (ROM)
Recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17271.msg72464#msg72464

Valeria zag er een erg verleidelijke meid uit. Een KP-meisje vermoed ik zo. ;) Lekker slank en niet groot, Roemeens, licht gebruind, ondeugend, geile blikken. Ze heeft schouderlang roodgekleurd haar, groenige ogen zo ik me herinner maar goed, ik heb ze eerder op tieten en kont gekeurd dan op oogkleur dus ik kan mis zijn. Ik ging er bij met oog op een optick fick. De kamergang had beter gekund van mijnentwege, de te luide muziek stoorde me en ze wou niet alles doen zoals ik het graag wilde in dat smal bedje in een veel te warme kamer: elementen die de ervaring wat verstoorden. De klik was er ook niet helemaal tussen ons. Te snel op kamer gegaan alweer...zal ik het dan nooit leren? Maar haar schoonheid die schakelde m'n verstand uit zoals bij optick chicks gebruikelijk. Niet getreurd, ik heb een mooi poppetje te pakken en streelde over haar slanke weelderige vrouwelijke vormen. Oooh hemels was dat zachte bruine velletje!

Zacht meid,
Ondeugende meid,
Lekker dier van plezier

Wat een zaligheid, de hemel, terug een lekker mokkel in handen. Ik had bij bet neuken mss wat meer moeite waar ik mezelf om verweet en dat kan het minder goed lopen. Jammer. Ze deed haar best. Voor de kamergang an sich geef ik **1/2. De service van Valeria daar zat wat meer in maar de omstandigheden waren dan ook ongelukkig.

Score **1/2