Auteur Topic: Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza  (gelezen 19496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Gepost op: 17 januari 2016, 15:13:47 »

Hallo

Ik ga dit jaar voor het eerst na Bangkok.
Nana plaza gedeelte met hotel op de hoek.
Soi Cowboy op 18 minuten voet afstand.

Gezien de prijzen van short time tot long time vraag ik me af of er dames te vinden zijn voor 2000bth long time. Zoals freelancer of bargirls.

Voor short time in bangkok heb je in pattaya een voor
long-time met barfine er bij.

Niet dat ik z'n krent ben. Maar ga niet effe bijna 1000 € in vijf nachten heen jagen.

Graag jullie reacties

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2016, 15:33:47 »
2000 baht Longtime is voor Bangkok begrippen aan de lage kant, maar wel mogelijk. In de Gogo's lukt dat niet, die vragen gerust 4000 + barfine. In de Beerbarren vragen ze vaak ook richting 3000 + barfine. Maar freelancers zijn vooral wat later op de avond, zeg maar na middernacht wel gewillig voor 2000. En dan ben je ook van die barfine af. Die vind je overal in en om soi 4, zowel op straat, vooral voor het Nanahotel, als in sommige barren. Wees wel alert op ladyboys. Al te netjes verzorgd is meestal foute boel. En de stem verraadt ze ook vaak. Ook de Beergarden in soi 7 is een geschikte ontmoetingsplek. De keren dat ik daar was, vond ik er weinig echt mooie vrouwen bij, maar als je zoekt dan vind je.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline tom22

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2016, 20:32:32 »
2000 is toch wel redelijk laag hoor, ook voor de freelancers, ik zou toch gemiddeld rekenen op 2500, idd let op lopen enkele zeer agressieve meiden en ladyboys tussen. zelf geen ervaring mee gehad maar een engelse kerel in een van de bars was bestolen dus uitkijken!

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2016, 20:44:19 »
Cowboy kun je overslaan, dat is een grote coyote show geworden op enkele clubs na, vind ik stukken minder dan Nana in ieder geval.

In Nana zelf hoef je het ook niet in de gogo's te zoeken met dat budget, buiten wellicht enkele van de beer-bars buiten.

Voor 2k is er heus wel wat te vinden, maar het zal stevig zoeken zijn naar iets moois, wellicht in de barren zoals Hillary, maar eerder gewoon op straat of in de clubs zoals Climax of wellicht Insanity. Maar ook daar zal het geen garantie zijn.


Spikey73

  • Gast
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2016, 21:45:42 »

Bedankt voor de tips, daar heb ik teminste wat aan.


Het is dus zoals ik eigenlijk wilde weten niet onmogellijk.
Ik wist vooraf al dat bangkok duurder zou zijn. Vandaar ook maar vijf nachten. Wilde het eerder op drie nachten houden. Dit overweeg ik nog steeds trouwens.

3-5 nachten in bangkok rest in Pattaya. Persoonlijk liefst Pattaya omdat het allemaal meer compact is. Ook na drie keer Pattaya grotendeels vertrouwd ben. Bangkok is nu puur ook uit interesse. Alleen de prijzen en nu hier ook door lezers bevestig word, wat ik op internet heb gelezen over agressieve lady boys en freelancers.


Kijk ik zal heus wel eenmaal gaan voor een lekkere thaise meid uit een go go. Alleen moet me wel aan mijn totale budget houden voor 28 dagen vakantie in thailand. 
En om nou bijna 1000 € effe in vijf nachten er door heen te jagen NO WAY. Zo rijk ben ik nu ook weer niet.

Ik heb ook t idee dat ik het al na een dag heb gezien in bangkok en ik verlang na pattaya lol.

Maar ik neem de tips mee. En ga denk ik voor drie dagen bangkok.






Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2016, 21:53:26 »
Ik heb zelf de laatste keren elke keer twee nachten in BKK gedaan. Ik vind Nana en Climax erg tof, maar het probleem in BKK vind ik overdag.
Een soapy in Nataree is altijd wel de moeite, maar niet 4 dagen achtereen. Oily massages boeien me ook niet zo.

Wat ik een aantal keren heb gedaan, aankomen in BKK, gelijk naar Nana, twee dagen genieten en het uit m'n systeem krijgen voor even. Daarna een weekje 'normale vakantie' en de resterende tijd in Pattaya.

Afhankelijk van wat je in BKK wil doen is 2 tot 5 nachten prima, als je ook de touristische dingen wil doen en zien kun je er best wat extra dagen voor uit trekken. Er is in BKK genoeg te zien en doen (de eerste keer) natuurlijk.

Spikey73

  • Gast
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2016, 22:37:10 »
Ja klopt, touristische uitgangpunten kan ook nog.
Vijf nachten moet wel kunnen in combinatie.


Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2016, 09:38:08 »
Persoonlijk vind ik twee of drie dagen Bangkok wel genoeg. Een immense stad vol hoogbouw en met een verkeersinfarct. Een goede manier om wat van de stad te zien is een boottochtje op de rivier. Dan zit je niet zo opgesloten tussen de hoge gebouwen. Bij metrostation Saphan Thaksin is een aanlegsteiger van rondvaarboten. Kost drie keer niks. Je kunt uitstappen bij de Old Town, China Town, de Tempels, al naar je eigen interesse. Je kunt ook een deal maken met een tuk tuk driver voor wat sightseeing. Maar pas op voor hele goedkope deals, want daar is vaak een gasoline stop aan verbonden. Die gasten krijgen bij sommige kleermakerswinkels of diamantslijperijen een bon voor 5 liter benzine, als ze een potentiële klant binnen brengen. Ik heb tenminste al een keer moeten praten als Brugman bij zo'n zeikerd van een Indiase kleermaker om geen kostuum te hoeven bestellen. Dan betaal ik die 5 liter zelf wel, de benzine kost daar toch bijna niks.

Bij de straat verkoop op Sukhumvit Road bij het Nanastation sla ik altijd wat kleding in. Wel afdingen. Verder vind ik soi cowboy wel aardig, maar heb er nooit meiden vandaan gehaald. Altijd in en om Nanaplaza gescoord. Patpong is de andere rosse buurt van Bangkok. Met de skytrain te bereiken. Maar een beetje vreemde situatie. Gogo's aan beide kanten van de straat en in het midden marktkramen. En ook veel gaytenten.

Meestal blijf ik eerst een of twee nachten in Bangkok. Moe van de reis. Van Suvarnabhumi met de Airportlink naar het eindstation Phayathai, daar overstappen (stukje lopen met je koffer over een brug) op de Skytrain richting Bearing, uitstappen bij Nana. Naar Pattaya of andere plaatsen: Bij Skytrain station Victoria Monument is een busstation. Daar vertrekken de hele dag door minibusjes naar Pattaya, HuaHin, enz. Ticket kost iets tussen de 100 en 200 bt. Bij het busstation in Pattaya staat altijd wel een Songthaew die de passagiers een voor een bij hun respectieve hotels afzet.

Bij vertrek blijf ik ook vaak de laatste nacht in Bangkok, vind ik veiliger in verband met halen van het vliegtuig. Afhankelijk van de vertrektijd.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Spikey73

  • Gast
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2016, 12:45:53 »
Ik ben wel flink aan het twijfellen.
1 tot 3 dagen was eigenlijk beter.
Alleen hotels zijn al geboekt waarvan een in bangkok aanbetaald is.

Pluspunt is dan wel weer als ik uit ga van jullie, het in nana district weer beter is dan Soi Cowboy.

Haha ik kan dan weer wel genieten van oil massage. 2 x per dag van die kleine krachtige handjes over je lichaam heen.

Maar goed het is me duidelijk nu.

Voor 2000 bth niet uitgesloten.
Touristische opties, wilde toch al na china town en floating market, plus grote shopping mall's verkennen. Rondvaart is ook een goed idee. Verder bioscoop.

Ja kleding kopen was ik al van plan,.

Verder ben ik in thailand toch wel een nacht mens en overdag  in bed tot 12:00 met een lekkere thaise  :blonde

Maar punt is en blijft dat ik super actief mannetje ben.
Thaise zijn voor mij persoonlijk de geilste de lekkerste en de beste. Ben nog al vrij makellijk met de dames. Heb de looks ook mee dus moet wel lukken een bar girl mee te loodsen. voor 2000 bth. Haha tuurlijk is iedere fallang handsome sexy man als je maar betaald. Nee heb toch wat kennis van thaise taal. en enkele mijn eten en drinken betaalde. Zelfs een die voor 500bth per dag bij me bleef. Moest dan wel elke nacht met haar mee naar haar apartement zodat ze haar sponser te woord kon staan. En ze na een uurtje weer na beneden kwam.  Ik wachte op haar tegen over ÀàVervolgens weer na mijn hotel. Haha ja heb medelijden met haar sponsor maar dankzij hem had ik haar zowat voor niks.

Nee ik zou beslist geen een bar girl of gogo girl kunnen vertrouwen. Maar dat is mijn mening.


Ik probeer er een te strikken die vijf nachten bij je blijft.
2000 bth plus eten drinken en uitgaan per dag.

Nee ik denk niet dat bangkok mijn ding is.
Wil weer wel kunnen zeggen dat ik in bangkok ben geweest als alleen op airport. Pattaya is alles mooi compact plus prijzen zijn beter.









« Laatst bewerkt op: 19 januari 2016, 14:21:23 door Spikey73 »

Spikey73

  • Gast
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #9 Gepost op: 31 januari 2016, 18:22:17 »

Heb dan toch maar besloten, om in plaats van vijf nachten
het om te zetten na twee nachten.

Ik heb ook gelezen dat niet ver van (phrom phong bts station)  een gedeelte is met massage parlors.
Iemand hier enig ervaring mee, graag tips.
Ook tot goede blow job bars.
Of elders massage parlors in (nana nua) district, in de buurt van heaven@4 hotel.
Gezien ik pas 14:00 kan inchecken in mijn kamer.
En ik om 06:55 al op bkk aankom.
Is t wel lekker als je koffer in hotel staat om dan de tijd in te vullen tot 14:00. dan is massage lekker welkom na een lange zit. Hoop dat ze me eerder op me kamer laten.





Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #10 Gepost op: 31 januari 2016, 21:41:46 »
Allemaal even uit mijn hoofd. Massage met extra's heb ik wel eens gedaan bij Annie's massage. In soi 4 aan de rechterkant bij het Rajah hotel. Wat ook een goed adres is, is dr. BJ in soi 7(of 7.1), het zelfde straatje waar de Eden club zit. 

Een bekende blowjobbar is Lolita's in soi 8. Dames zitten voor de deur. Een paar honderd meter de soi inlopen en dan in een kort zijstraatje aan je rechterhand. Naast een kapperszaak. Voor een nette massage ben ik een paar keer bij Adina's geweest, dat is in soi 8, een klein stukje verder dan dat straatje van Lolita's. Dan is er nog een niet zo heel bekend, maar erg goed blowjobbarretje van een paar dames van Lolita's die voor zich zelf begonnen zijn. Die vind je als je soi 10 inloopt, en dan het eerste zijstraatje aan je linkerhand inkijkt. Daar staat een bord en je ziet de dames al voor de deur zitten.

Met die aankomsttijd ben je tegen 9 uur in de stad. Zo vroeg zal er weinig actie zijn. Gammel van de reis is een massage ideaal, doe ik ook altijd.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline beffertje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Dit jaar voor het eerst naar Bangkok nana plaza
« Reactie #11 Gepost op: 16 juni 2017, 21:39:37 »
Mijn twee Overnachtingen Bangkok - Nana - Plaza

Ter info, ik reageer als Spikey73 onder huidige forum naam Beffertje.

Bangkok is leuk voor een overnachting.
Ik loop liever door Soi 6 of Walkingstreet in Pattaya dan in Bangkok Nana Plaza.

Enige leuke was "Annie's Massage"

Grt Spikey73