Auteur Topic: Gina (Nederlandse)  (gelezen 28291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Gepost op: 23 januari 2016, 11:44:45 »


[box title=GINA]
Land:             Nederland
Taal:              Nederlands
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           prima
Haarkleur:      rood
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Nederlands sprekend
+ Prettige conversatie
+ Vlot in de omgang
+ Geen jaagster; geen kamervraag
+ Uitstekende service
- geen
[/box]
[box title=extra info]
Ervaren dame. Professioneel, maar dan wel op een zeer prettige manier
[/box]

Op mijn verjaardagsfeestje 22 jan zag ik Gina aan de bar zitten. Het viel op dat ze niet jaagde. Wat later op de avond stond ze achter mij en hoorde ik dat een gesprek met haar in het Nederlands werd gevoerd. Bijzonder, want dat kom ik maar hoogst zelden tegen in een sauna club. Later uitgebreid met haar verteld. Een spontane, leuke en vrolijke dame.
Hoewel het helemaal niet in de lijn der verwachting lag afgelopen vrijdag een uurtje met Gina de lakens gedeeld. Geen enkele dame is hetzelfde, maar haar aanpak in de bar en haar service op de kamer zijn vergelijkbaar met Kinga.
Mijn verslag en recensies van 22 jan volgen nog later.
Een topper er bij in Sixsens.  :pica

Uiteraard heb ik haar uitgenodigd om lid te worden van ons mooie forum. Gina is inmiddels lid! Haar paspoortje wordt nog verder verfijnd!

Gr,
Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2016, 14:50:19 »
Gina een leuke gezellige dame in de bar terug houden stap niet op de man af ma op de kamer een gve deze dame. Kan je met geen 1 dame vergelijken het is ma goed dat sixsens 180 km van huis ligt  ;) rakkers wees zuinig op Gina ze is er vandaag mijn recensies volg zsm

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2016, 02:07:46 »
Genoeg dames aanwezig, in vele nationaliteiten. Jahaaa...........en één met waarachter de Nederlandse nationaliteit.
Aan de bar spotte ik al lange tijd een leuke dame met rood haar. Het viel op dat ze niet jaagde. Enig oogcontact, maar ze bleef waar ze was. Op een of andere manier intrigeerde me dat wel. Het maakte me nieuwsgierig zelfs. Ondanks mijn nieuwsgierigheid deed ik er op dat moment niets mee.
Enige tijd later stond ze achter mij te praten met een potentiële klant.........in de Nederlandse taal?!?!?!? Later zat ze weer alleen aan de bar en ging ik naast haar zitten. En idd, een Nederlandstalige die werkt onder de naam Gina. Een vlotte babbel....of liever gezegd....ze lult graag een eindje weg. Maar daar houdt Sjeuf wel van. En laten we eerlijk zijn. Praten in je eigen taal heeft wel wat voordelen. Ze vertelde wat ze voorheen allemaal heeft gedaan in de wereld van paysex. Ze vond het tijd voor iets anders.......een saunaclub!
Er was niet direct een klik, maar onderhuids had ik wel interesse. Onze wegen scheidden.

Het was inmiddels half 6. Met een aantal feestgangers togen we richting het restaurant.
Tijdens het smikkelen deed ook Gina zich eveneens goed aan de inwendige mens. Tijdens het gesprek eerder aan bar eerder had ik haar verteld over ons mooie forum. Tijd om weer even aan te schuiven en haar op mijn iPhone kennis te laten maken met Relaxxxboard. Inmiddels is ze onder ons! Welkom op RB!

Inmiddels had ik weer goesting in een kamer. Maar de dame (Kinga) waarmee ik graag zou kameren was nog steeds bezet.
Zoals altijd eerst een douche, gebit poetsen, deo, enz..
Tijdens het douchen zag ik Gina op een bedje liggen in het saunalandschap. Ondanks dat ik nog steeds twijfelde ging na de douche naast haar op het bedje zitten. Daar viel alle twijfel van mij af toen ze me overtuigde van haar service. Schlüssel!

Ik doe geen halfuurtjes, alleen bij onbekende dames. Op de kamer was ik echter al snel overtuigd, dat het zeker GEEN half uurtje zou worden. Dames vergelijken is not done, want geen dame is hetzelfde. Toch zet ik Gina zonder schroom naast Kinga (Sixsens), Michelle (vh Panthera), Melody (AcaGold) en Tina (Babylon).
Fascinerend is het feit dat Gina uit een wereld komt waar TZ en PZC niet gangbaar is.
TZ is zelfs uitstekend, vol passie! Blasen met zuigkracht op volle sterkte. Een GOSP van 1.0M is volledig op zijn plaats.  ;D Daty was heel lekker  :13:
Er kan veel, mits met respect. Want zo schat ik haar wel in. Zoenen, zoenen, blasen, daty, zoenen enz enz. en vooral heeeeel veel lol. Voor de afronding deed ze allerlei suggesties, maar ik was zo ontplofbaar dat in cowboy al snel alle toekomstige professortjes de dood werden ingejaagd. Herhalingsgevaar 100%

Gina is nog maar pas in Sixsens. Als Gina dit servicelevel aanhoudt zal haar vaste klantenkring snel aanwassen. Ja, Sixsens heeft een topper er bij....zeker als je van GFE houdt.





Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2016, 14:20:34 »
Zaterdag 12-02  Gina weer ontmoet in sixsens en een kamer met haar kon ik niet laten schieten  :amazone Gina is in de bar niet aantastelijk ma op de kamer gaat ze helemaal los . pijp voor mijn als de beste van sixsens en is in voor alle posities daarbij houd ze van zoenen verder heb ik er geen woorden voor herhalingen is zeer zeker niet uit gesloten  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2016, 14:24:21 »
Zaterdag 12-02  Gina weer ontmoet in sixsens en een kamer met haar kon ik niet laten schieten  :amazone Gina is in de bar niet aantastelijk ma op de kamer gaat ze helemaal los . pijp voor mijn als de beste van sixsens en is in voor alle posities daarbij houd ze van zoenen verder heb ik er geen woorden voor herhalingen is zeer zeker niet uit gesloten  :))
Aantastelijk?  :o :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2016, 16:50:59 »
Ze blijkt vooral aanstekelijk te werken  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2016, 16:54:47 »
Ze blijkt vooral aanstekelijk te werken  :douchen.

Begrijpelijk. Het is echt een schatje! Jammer dat mijn voorkeur naar Bulgaarse meiden uit gaat, anders wist ik het wel ;) :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2016, 17:36:33 »
Ze blijkt vooral aanstekelijk te werken  :douchen .

Begrijpelijk. Het is echt een schatje! Jammer dat mijn voorkeur naar Bulgaarse meiden uit gaat, anders wist ik het wel ;) :)) .
Ikke niet, alleen al haar moedertaal .... verschrikkelijk  :-\ ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2016, 18:35:48 »
Ze blijkt vooral aanstekelijk te werken  :douchen .

Begrijpelijk. Het is echt een schatje! Jammer dat mijn voorkeur naar Bulgaarse meiden uit gaat, anders wist ik het wel ;) :)) .
Ikke niet, alleen al haar moedertaal .... verschrikkelijk  :-\ ;D ;)

Ik zal Gina wat Vlaamse woorden leren tijdens mijn volgende dates.  ;D
Of dat echt helpt? "Poepen", "keppe doen", "sjoepap", "minetten", "snokken"
Het spaart een hoop tijd dat ik niet hoef te translaten. Die tijd kan ik aan andere leuke dingen besteden  ;D

En voor alle duidelijkheid....Pools en Duits zijn ook mijn moedertalen  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2016, 20:25:56 »

[/quote]


Ik zal Gina wat Vlaamse woorden leren tijdens mijn volgende dates.  ;D
Of dat echt helpt? "Poepen", "keppe doen", "sjoepap", "minetten", "snokken"

[/quote]

Over poepen gesproken, dit doet me denken aan een trauma in mijn tienerjaren. Ik was op een resort in Marmaris waarbij een superlekker Vlaamse griet tegen mij zei dat ze wilde poepen met mij. Door mijn naïviteit wist ik niet wat ik hiervan moest denken en heb haar ervoor bedankt. Later kwam ik achter dat dit neuken betekende.  :banghead: :banghead: :banghead:

Gina23

  • Gast
Gina (Nederlandse)
« Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2016, 13:05:00 »
Hahaha heerlijk on te lezen hoe jullie denken!

Xxx

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2016, 14:20:00 »
Hahaha heerlijk on te lezen hoe jullie denken!

Xxx
Hoe ... dat gaat nog ...
Stel je maar niet de vraag "waarmee" wij denken  :sign0065:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Gina23

  • Gast
Gina (Nederlandse)
« Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2016, 17:17:11 »
Hahaha heerlijk on te lezen hoe jullie denken!

Xxx
Hoe ... dat gaat nog ...
Stel je maar niet de vraag "waarmee" wij denken  :sign0065:

De mannelijke versie van waar ik mee denk hahaha

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2016, 19:35:26 »
De mannelijke versie van waar ik mee denk hahaha
! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Gina (Nederlandse)
« Reactie #14 Gepost op: 15 februari 2016, 20:51:01 »
Hahaha heerlijk on te lezen hoe jullie denken!

Xxx
zo nu heb ik een mooie foto boven me bed en sjeufke kan hem niet boven ze bed hangen  :dance2