Auteur Topic: VANESSA  (gelezen 10431 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
VANESSA
« Gepost op: 23 januari 2016, 21:24:01 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
VANESSA
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2016, 17:59:32 »
Presales is zo goed als onbestaande in PT Dorsten dus loop je al snel achter een meid naar boven. Ik word op een kamer gedumpt en Vanessa verdwijnt 30 seconden en komt dan zonder slipje weer binnen.
Ze spreidt een handoek uit waar ik op moet plaats nemen, frommelt een condoom uit het zakje en ik kijk verbouwereerd toe hoe zij deze rond mijn slappe lid knoopt. De toon was gezet.
De druk was hoog en ik dacht ik red dit wel. Ze start een blowjob en ik maak mijn gedachten leeg en probeer te genieten. Piemelmans geeft een kleine reactie en komt in een half erecte toestand te staan.
Haar topje houd ze de ganse tijd aan, borstjes mogen het daglicht niet zien.
Met mijn half erect vraagt ze missio of doggy. Ik kies missio. Ze spreidt haar beentjes en frommelt mijn halfwas naar binnen, ik dacht dit lukt je niet maar ze trekt haar flamous open en hij valt zo naar binnen. Ze boetseerd de grot weer dicht en houdt
deze dicht met haar hand zodat er toch wat spanning komt op te staan als ik probeer in en uit te schuiven.
Ik heb het echt geprobeerd maar dit lukt niet dus zeg haar maar dat het niet gaat lukken.
Dan moet je effe relaxen zegt ze en proberen we later opnieuw. En weg is ze. Ik trek mijn badjas aan en zoek de weg naar beneden.
Dit was dus mijn PT doop.