Auteur Topic: Hallo iedereen ik ben marcel  (gelezen 8350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marcek010

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Ik ben verslaafd aan deze mooie vrouw
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Gepost op: 26 januari 2016, 06:51:56 »
Ik kom nu al 20 jaar elke dag vier keer bij deze dame Kleine-sexy-dame Ik heb het geluk dat ik een goed lopend bedrijf heb waardoor ik dit kan doen. Ik was haar eerste klant 20 jaar terug en sindsdien ben ik verslaafd aan haar geraakt. Wij doen dan ook dingen die niet in haar profile staan aangegeven. En daar door voeld het neuken nog lekkerder aan. Ze beld me s'morgens altijd even op om te vertellen op welk adres ze is die dag. Op de dagen dat ze niet werkt dan komt ze naar mij of ga ik naar haar toe. Ik ben echt super blij dat ik deze dame heb ontmoet 20 jaar terug.

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2016, 08:31:17 »
Vier keer dag, al 20 jaar? Dan heb je inderdaad wel een heel goed lopend bedrijf.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2016, 08:45:27 »
En een hele goede conditie, 4x per dag, 20 jaar lang...

Offline marcek010

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Ik ben verslaafd aan deze mooie vrouw
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2016, 08:59:40 »
Vier keer dag, al 20 jaar? Dan heb je inderdaad wel een heel goed lopend bedrijf.

Ik heb ook inderdaad een goed lopend bedrijf. Ik ben een gelukig mens

Offline marcek010

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
  • Ik ben verslaafd aan deze mooie vrouw
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2016, 09:03:11 »
En een hele goede conditie, 4x per dag, 20 jaar lang...

Ik heb inderdaad een goede conditie. Ik rook niet ik drink niet en ik zorg dat mijn lichaam in top staat verkeerd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2016, 11:42:29 »
Ik kom nu al 20 jaar elke dag vier keer bij deze dame (http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/549942-Kleine-sexy-dame/default.aspx). Ik heb het geluk dat ik een goed lopend bedrijf heb waardoor ik dit kan doen. Ik was haar eerste klant 20 jaar terug en sindsdien ben ik verslaafd aan haar geraakt. Wij doen dan ook dingen die niet in haar profile staan aangegeven. En daar door voeld het neuken nog lekkerder aan. Ze beld me s'morgens altijd even op om te vertellen op welk adres ze is die dag. Op de dagen dat ze niet werkt dan komt ze naar mij of ga ik naar haar toe. Ik ben echt super blij dat ik deze dame heb ontmoet 20 jaar terug.
Welkom ....
Waarom maakt deze dame een profiel aan op kinky.nl op haar 40e, indien ze al 20 jaar lang een rijke klant heeft die haar 4 x daags bezoekt?
Betaal je haar dan te weinig, dat ze naast een verslaafde rijke toch nog andere klanten moet doen, op haar 40e?
Be a nice man, en betaal haar dan toch wat beter voor je 4 dagelijkse bezoekjes, zodat die arme meid niet met de billen bloot moet op 't internet op haar 40e voor gans de BENE ..


En welkom op RB   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2016, 16:47:36 »
Wat een letterlijk ongelofelijke flauwekul dit  :017:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2016, 17:08:44 »
Wat een letterlijk ongelofelijke flauwekul dit  :017:
Ik weet het ... ik schrijf veel flauwekul  ;D


Ach, niet te druk over maken, weer een "kutpooiertje" die zijn dame probeert te promoten via een website ..... het is al even doorzichtig als dames die geld vragen en het zoveelste jankverhaal van "ik ben erin getrapt" .... alleen ziet iedereen hier het eerste wel, en zijn er zoveel zieltjes die in de truken van de doorgewinterde hoer/geldwolf trappen ....


Ik heb eens gerekend .... 4 maal per dag ... 100 euro per keer .... 400 euro per dag , ach, 4 dagen per week, 4 weken per maand ..... een dikke 6000 euro per maand, 240 maal .....  Dat zou anderhalf miljoen euro zijn ....
Daarvoor koopt hij het eiland waar ze vandaan komt, en krijgt er haar en haar familie gratis en voor niks bij  ;D
,
Zulke gasten hebben maar één berichtje nodig, en dan die dt-fouten (en neen, we doen niet belerend) indien ik bedrijfleider was zou ik dan toch maar eens investeren in een goede secretaresse die foutloos schrijft, euh, en geen van 40 jaar  :-\ :sex


Verder met echte verhalen, zou ik zeggen, en niet op letten, hij heeft zijn hoertje in de kijker gezet, zielig als je daar zulk verhaal moet voor verzinnen ...


En nu verwacht ik in no time een heel grove interne mail, met wat scheldwoorden .....

Over hoeren en Brahim, de Albanese pooier, geweldige humor   :sex :sex
! No longer available
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2016, 17:28:55 »
Wat een letterlijk ongelofelijke flauwekul dit  :017:

Ach, niet te druk over maken, weer een "kutpooiertje" die zijn dame probeert te promoten via een website ..... het is al even doorzichtig als dames die geld vragen en het zoveelste jankverhaal van "ik ben erin getrapt" .... alleen ziet iedereen hier het eerste wel, en zijn er zoveel zieltjes die in de truken van de doorgewinterde hoer/geldwolf trappen ....

En daarbij..ze ziet er nog niet uit ook!
Nee, dan onze Carmen  :kissass

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hallo iedereen ik ben marcel
« Reactie #9 Gepost op: 26 januari 2016, 18:29:18 »
Wat een letterlijk ongelofelijke flauwekul dit  :017:

Ach, niet te druk over maken, weer een "kutpooiertje" die zijn dame probeert te promoten via een website ..... het is al even doorzichtig als dames die geld vragen en het zoveelste jankverhaal van "ik ben erin getrapt" .... alleen ziet iedereen hier het eerste wel, en zijn er zoveel zieltjes die in de truken van de doorgewinterde hoer/geldwolf trappen ....

En daarbij..ze ziet er nog niet uit ook!
Nee, dan onze Carmen  :kissass
Hoe ONZE Carmen  :017: ;D
Je hebt de Carmen van Oudebelg, de lieve dus en die van mij .... hop, naar Nikita jij en  at ik je niet meer hoor over Carmen  ;D ;) :sign0144: :sign0151:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal