Auteur Topic: NADIA (Roemse)  (gelezen 11419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
NADIA (Roemse)
« Gepost op: 30 januari 2016, 21:59:54 »
Nadia dus,nieuw,24 jaar,normaal figuurtje,klein,beetje hangend b-cupke,keizersnede van zwangerschap,hoe dat in Nl heet,geen idee.Zwart halflang haar,mooi snoetje.
TZ ja,liefst zo weinig mogelijk.
PZC ja,liefst zo weinig mogelijk.
NMC ja,liefst zo weinig mogelijk.
Beffen ja,liefst zo weinig mogelijk.
Totaal geen klik mee,ok ik was wat vermoeid.
-punten:lullen over extra tijd en meermaals foon opnemen.

Na 1 uitstekende en 1 zeer goede kamer dus dit als afsluiter,kan gebeuren,voor mij geen herhaling.
Kamer is nooit op gang gekomen,lijkt me geen blijvertje,eerste club,volgens haar,op naar nr 2 please.
Dit is mijn beleving,indien niet overtuigd,be my guest to try her.      22/01/16
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2016, 22:24:20 door oudebelg »
you only live once

Spikey73

  • Gast
NADIA (Roemse)
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2016, 01:51:43 »

Eenmaal bij binnenkomst en ook hier na koffie hebben besteld, en richting de tweezitter. Kwam nadia aangelopen en we hadden oogcontact. Ik sumeerde haar om bij me te komen zitten. Alleen achteraf toch weer spijt dat ik dit gedaan had. En zoals altijd ik niet kan wachten of de tijd te nemen na binnenkomst.

Ik vond haar erg gespannen. Al met al zijn we gaan kaameren.

Pijpen was lekker, bij het beffen was ze niet erg op haar gemak. Dus zag al snel dat dit niet gaat lukken. Eenmaal bij het neuken werkte ze niet echt mee. Toen ik haar in de body surfing stand wilde.

Me jonge heer hield het voor gezien.
Al had ik de afgelopen week al te veel sex gehad. Dacht ik dat het dan daar aan lag in combinatie tot haar..

Echter bij de tweede dame was er geen probleem.

Ik vond het dan op het pijpen na erg tegenvallen. En heb dan ook geen hoge waardering voor deze toch best lekkere uitziende jonge dame.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
NADIA (Roemse)
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2016, 23:32:09 »
Nadia ziet er aardig uit. Ik zou zo zeggen een doorsnee type. Presales was goed en de aftersales nog beter, vermoedelijk omdat ze niet zoveel werk had heeft ze nog een tijdje bij mij in de bar gelegen.
Op de kamer is alles aan bod gekomen, geen spetterend neuk festijn maar misschien lag dat ook een beetje aan mijn moed.
Het is geen echt knuffeltype, daar heeft ze geen geduld voor. Maar zoenen deed ze wel prima. Ze wil jou graag verwennen maw werkt naar een orgasme toe maar niet om dan weer snel van de kamer te gaan.

makomba

  • Gast
NADIA (Roemse)
« Reactie #3 Gepost op: 4 november 2018, 15:33:05 »
Nadia had een goede presales. Maar eens op de kamer de lippen stijf op mekaar, had ze niet graag dat je met haar klit speelde of befte. Koele houding: ik vroeg me zelfs af hoe kan je nou nog meer doen om het niet te doen lukken. Haar bedoeling was PMC (!) dan neuken en we zijn weer 50€ rijker.  Ben gestopt na 15min want voor mij zat het er niet in. Afrekenen en hasta la vista.
Heb nog al meegemaakt dat jagertjes beter zijn in presales and dan niets afleveren in de kamer. Zijn vaak Roemeense (ja het loopt er dan ook vol van).
Maar Nadia was toch wel het slechtste ooit meegemaakt. 0% GFE, 0% PSE, service zelfs ondermaats voor de meeste afwerkzones.
In haar jurkje en puch-up bra ziet ze er ook veel leuker uit dan naakt. Wel een nadeel van een niet FKK-club vind ik....

Vond dit toch een waarschuwing waard, daar dient dit forum toch voor dacht ik. :040: