Auteur Topic: Restaurant met nederlands menu in pat  (gelezen 6745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spikey73

  • Gast
Restaurant met nederlands menu in pat
« Gepost op: 4 februari 2016, 10:57:25 »

Ondanks ik aantal keer na Pattaya ben geweest, eigenlijk
nooit stil gestaan bij de vraag of er ook nederlandse bars of restaurant te vinden zijn.
Of restauranten waar je aardappelen groente en vlees kunt vinden.

Nou hou ik veel van thais eten en chinees. Hoe pittiger hoe liever. Vis gerechten doet me niks.
maar ben ook blij dat je een keer, een bord met aardappelen groenten en vlees voor je neus krijgt.

Enige waar ik sinds vorig jaar pas ben achtergekomen was een restaurant tegen over "Sutus Court Hotel"
door een fransman die het thais eten niet zo fijn vind.
Was wel effe wachten maar erg lekker lol.

Maar er moet in pattaya toch wel iets meer te vinden zijn op dat gebied. Of hollandse eigenaren.

Stikt er van eet tenten en baretjes.

Dus mijn vraag;)

Wie wat waar in pattaya moet je zijn voor restaurants of baretjes met nederlands tint. Om hier enkele keer op terug te kunnen vallen.



Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Restaurant met nederlands menu in pat
« Reactie #1 Gepost op: 4 februari 2016, 12:24:46 »
Als je vanaf Beach Road rechtsaf gaat Pattaya Central Road in, dan is er na ca. 50 meter een bar van een Nederlander. Ik heb daar wel eens landgenoten getroffen. Dan was er nog de Tornadobar op de hoek soi 6 / second road. Die was van een Nederlander of een Belg. Je kon daar de Telegraaf lezen, vers van de pers. Ze verhuurden ook kamers. Helaas was hij vorig najaar overgenomen door een Aussie. Verder herinner ik me wel eens ergens een uithangbord met onze trotse driekleur te hebben gezien, maar weet niet meer zo gauw waar. Ben er eigenlijk ook nooit zo naar op zoek.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.