Auteur Topic: Saunaclub Atlantis  (gelezen 44582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Gepost op: 5 februari 2016, 21:05:51 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Reactie #2 Gepost op: 6 december 2018, 07:41:51 »


vanKees

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2020, 00:05:08 »
Saunaclub Atlantis
Gewerbepark Süd 7
A-6330 Kufstein
Oostenrijk

https://www.saunaclub-atlantis.at/

Info
- Openingstijden: dagelijks 14u00-02u00
- Entree: 80 euro
- Inbegrepen: sofdrinks, koud buffet, één hoofdmaaltijd, wellness, solarium
- Dames: 30min 70€
- Line-up Range: Min |10-30| Max
- Grootte: 2300 m2 (binnen), 200 m2 (buiten)

Bijzonderheden
- Eigenzinnige inrichting, apart clubje
- 50% FKK ongeveer
- Vlakbij de Duitse grens
- Topadres! :great:

Enkele impressies...




























Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2020, 04:15:04 »
Tell me more tell me more, did you get very far?  ;)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2020, 09:48:47 »
Tell me more tell me more, did you get very far?  ;)
Wat is tegenwoordig nog ver? Brussel --> Kufstein nam slechts acht uur in beslag.  ;D

Nog even geduld, het verslag over mijn Tirol-tripje is nog in voorbereiding. Hier kan je de sfeer terugvinden van good old Babylon of Parksauna Residenz, en dit zonder enige Corona-maatregel!  8)

Nu NRW zich met mondjesmaat schijnt te heropenen zal mijn verslag misschien niet meer zo relevant zijn, we gaan het zien hoe alles in Duitsland evolueert, en of het nog de moeite blijft om naar Oostenrijk af te zakken.


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Saunaclub Atlantis
« Reactie #6 Gepost op: 13 september 2020, 22:24:58 »
Shakir on tour in Oostenrijk, editie II: Tirol  8)
                                         
- Vr 4 sep: Circolo Passion (Innsbrück)
- Za 5 sep: Atlantis (Kufstein)

* Waarschuwing aan de praktiserende Corona-religieuzen onder ons: het volgende materiaal kan als aanstootgevend worden ervaren. Gelieve zich te onthouden.

Citaat
Nadat ik eind juli was teruggekomen van mijn trekkersvakantie in de Karinthische Alpen (met Wellcum op het hoofdprogramma), betrapte ik mezelf erop dat mijn gedachten nogal veel afdwaalden richting Oostenrijkse Alpen. Oostenrijk, het land van de bergtoppen met eeuwige sneeuw, zuivere zuurstof, bergriviertjes, kraakheldere meren, chalets en huisjes weltevree. Maar ook: het land van kwalitatief hoogstaande saunaclubs met hordes prachtige jonge meiden die de gemiddelde NRW-club doet verbleken. De overdaad aan gewillige dames met goedkeurende blikken, die bovendien de volledige slaapkamer lieten zien, dat was ik allang niet meer gewend in Duitsland.

Dus... begon het na enkele weken terug te kriebelen, en toen dacht ik op zekere dag: "Waarom dan gewoon niet teruggaan voor een dagje of twee, drie?". Goed wetende dat er op dat moment enkele collega's zouden morren. Knettergek was dat, ik weet het. Zeker als je je bedenkt dat Europa inmiddels een flikkerend dashboard was geworden van kleurcodes. Deze keer ging de reis niet naar het veel te verre Wellcum, maar naar het dichter gelegen Tirol. Vanaf Brussel bedraagt de reistijd naar Kufstein "slechts" een achttal uur. Ter vergelijking: de tocht naar Wellcum nam meer dan twaalf uur in beslag!

Net buiten München kan je heel ver weg de eerste topjes van de Alpen reeds zien. Leuk/Cool/Opwindend/Spannend! Kufstein ligt slecht op een uurtje van München verwijderd, en is eenvoudig aan te rijden. Kufstein zelf is een prachtige vestigingsstad, die ook al eens de "Parel van Tirol" wordt genoemd. Er zijn veel hotelmogelijkheden, praktischer kan haast niet. Saunaclub Atlantis ligt op iets minder dan 3km van de vestiging. Ik ging er gewoon te voet naar toe.

Aankomst en eerste indruk

Ik arriveerde omstreeks 14u, het moment dat de club opengaat (in vergelijking met NRW-clubs is dat aan de late kant). Na een vriendelijk ontvangst werd mijn temperatuur opgemeten. Voor de rest zijn er niks, nul, nougabollen Corona-maatregelen. Vervolgens tikte ik 80€ af en kon de de pret beginnen.

Het eerste wat opviel is de warme en eigenzinnige uitstraling van het etablissement. De gehele club is volgestouwd met Perzische tapijten, antieke kasten, schilderijen, hertengeweien, paardenkoppen, hoefijzers, lusters, Romeinse kitsch en kweeniewanogallemaal. Geen enkele vierkante meter is hier onbenut gelaten. Werkelijk exuberant. "Minder is meer" kennen ze hier blijkbaar niet. Kortom, de club staat garant voor de ouderwetse Oostenrijkse gezelligheid.

Er heerste een gemoedelijke sfeer, de dames (een 25-tal) waren reeds present en tijdens het eerst uur druppelden ongeveer evenveel beren naar binnen. Doorheen de dag zou het nooit echt heel druk worden, maar het bleef zeker ook niet rustig. Groot was mijn gelukzalig gevoel toen bleek dat ik midden in een retro-FKK tafereel was aanbeland: dames maken nog plezier onder elkaar, lange presales én aftersales, lekker flirten en opgeilen, beentjes over de beentjes van de beer. In Duitsland lijken dat soort clubs wel met uitsterven bedreigd, laat staan dat ze na Corona nog zouden bestaan.  ("Schatzi Sex!!?", weet je wel). Laat ons zeggen dat de sfeer van Atlantis zich vergelijkt met deze van pakweg Babylon of Parksauna Residenz, maar jammer genoeg zonder de openbare actie van de eerstgenoemde club.

Bar

De bar deed me eerder denken aan een chique striptease-club of een VIP-club, en had niet bepaald saunaclub-allures. Het is er vrij ruim en knus ingericht, maar er valt helaas weinig daglicht binnen. In elk geval nodigt de ontspannen sfeer uit om de hengel eens gerust uit te gooien.

De barman (vermoedelijk de manager) leek sterk op KanariePiet. (Dat was even schrikken). Zou hij een tweede leven begonnen zijn? "Shakir, mijn zoon, dat is lang geleden kerel!" en hij omarmde me alsof ik de verloren zoon was. "Ik ben blij om te zien dat je nogal altijd de topneuker bent van weleer, ik herinner me jouw braspartijen van in Living Room nog goed!". KanariePiet was blijkbaar geen notoire veelpleger meer. Hij had simpelweg geen interesse meer in seksuele betrekkingen. Via het Groningse misdaadcircuit, waar maat Vendezz deel van uitmaakte, was hij uiteindelijk in deze business gerold. KanariePiet deed de spijtige mededeling dat Vendezz inmiddels was overleden. In december 2019 werd zijn lichaam door enkele padvinders gevonden in een gracht naast een snelweg in Münster. Gedood met drie kogels... Een afrekening wellicht.           Onthoud dat dagdromen goed voor je is... Allez, terug naar de orde van de dag.

Tikje jammer was dat ze geen Almdudler in huis hadden. Dat is een goddelijk levenselixer van Oostenrijkse makelij dat bij ons moeilijk te verkrijgen is. Kan ik je zeker aanbevelen.

Kamers

De kamers zijn echt wel de sterktehouder van de club. Elke kamer heeft een ander interieurconcept en m.b.v. zorgvuldig uitgekozen meubilair werd getracht elke kamer een unieke en aparte touch te geven. Er werd veel gewerkt met hout. Ik zou er al een uur voor moeten uitgetrokken hebben om al de hoekjes en kantjes te bezichtigen van de eerste verdieping, het leek wel op een museumbezoek. Onmogelijk om een inventaris op te maken.  Zo is er een Afrika-kamer, een kamer met een bibliotheek, ja, zelfs een kamer met een vleugelpiano!

Resto

Het restaurant is vrij uniek in zijn soort: het bestaat uit één heel grote houten tafel met kostelijke spijzen erop. Er konden gemakkelijk vijftien mensen zitten. Rondom staan er houten kasten met wijnflessen. Dames en ijsberen aten en dronken en lachten en praatten zoals in een middeleeuws tafereel.

In de inkomprijs is er één warme maaltijd inbegrepen, welke je in de keuken bestelt (keuze tussen twee schotels). Het koude buffet en soep is daarentegen wel onbeperkt, denk ik.

Wellness

De wellness bevindt zich op de eerste verdieping en is dus goed afgezonderd van de herrie van de bar. Op het eerst gezicht was alles kraaknet en tot in de puntjes verzorgd. Er zijn twee sauna's: een Finse sauna en een infraroodsauna. Verder is er nog een stoombad en zijn er twee jacuzzi's (eentje binnen en nog een andere buiten). Er zijn voldoende ligzetels aanwezig.

De aankleding van de wellness-ruimte sluit aan bij het stijl van de club. Dus hier ook kitsch alom: Barokke hoge rug troon stoelen, Romeinse zuilen, kandelaars, Perzische tapijten, en foute beeldjes die nog bij de bomma op de schoorsteenmantel staan te pronken. Dat is uiteraard allemaal dolletjes, maar je kan toch moeilijk met je bezwete kont op zo'n Perzische tapijt lopen?

Buitenruimte

De tuin is niet zo heel groot, doch voldoende om gezellig buiten te zijn. Op het terras staan ligzetels en de buiten-jacuzzi. Verder staat er ook nog een prieeltje en is alles deels omgeven door hoge bomen. Daartussen heb je een prachtig uitzicht op een steile beboste bergwand.

Line-up

Optisch gezien vergelijkt de line-up zich met deze van Babylon. Slanke gazelles, vollere exemplaren, jonge spring-in-'t-velden, meer matuur en ook nog een Latina en een zwartje. Zeker niet de eenzijdige plastieken line-up van Wellcum. Geschatte aantal dames: een dertigtal ongeveer (hou in het achterhoofd dat we over een zaterdag spreken).

Mijn intuïtie gaf me in dat de service-level hier, gemiddeld genomen, vrij hoog moet zijn. Klik ook maar eens door naar de damespagina van hun website, hun servicepakket staat er duidelijk vermeld.

Toch moet het me van het hart dat het merendeel van de dames uit (rarara) dat sinistere post-Ceausescu staatje komen. Als ik in de Alpen ben heb ik meer trek in een gezonde Oostenrijkse herdersdochter maar ja, je kan niet alles hebben.

Ami

Ami en ik hadden elkaar al snel in de gaten want we kennen elkaar al een tijdje van in andere diverse clubs in NRW, onze thuisbasis. Eerder had ik haar al te grazen genomen in Living Room en Acapulco Gold. Ami kan je herkennen aan het typerende kuiltje in haar billetjes. Ze is erg klein, slechts 1m50, en samen met Micky vormden ze de twee onderdeurtjes van Living Room. Tattoo's heb ik niet gezien. Verder is ze voorzien van een mooie B-cup.

Uiteraard ben ik weer voor de bijl gegaan voor haar guitige look en zijn we voor maar liefst tweemaal een vol uur op de kamer beland. In tegenstelling tot de flopsessie in Circolo Passion gisteren had Shakir het enorm naar zijn zin. Hij ging compleet loos en neukte zich kapot... Na vier orgasmes en nog meer standenwissels, stevige BJs (zolang ik maar wil!), diverse duikvluchten, body-to-body massages en nog wat spelletjes, was het welletjes geweest.

Ik zie maar enkele minpunten voor deze meid: ze is niet in voor CIM, en doggystyle is nogal omslachtig omdat ze zo klein is.

De kamer bood ook een fantastisch terras waaronder een zijriviertje van de Inn stroomt. Bovendien was alles omgeven door hoge bomen. Het was er zowaar nog idyllischer dan Parksauna Residenz! We praatten hier nog een beetje na over de zin en de onzin van Corona. De regen viel met bakken uit de hemel. 

Voor de rest...

Na twee stomende sessies was de bazooka leeggeschoten, en ging ik uitrusten in de wellness en genoot ik nog van wat de club te bieden had.

- Het was gezellig druk geworden in de wellness. Naast stamgasten werd de club ook bevolkt door morrende Duitsers die van heinde en verre kwamen. Ik vormde beslist geen uitzondering! Je mag drie keer raden waarover de gesprekken gingen...
- In het prieeltje was een amicale ijsbeer een dikke vette joint aan het rollen. (Mevr. Donders uit Roermond moest eens weten). Met een flikkerende blik nodigde hij me uit om gezellig bij te schuiven. Ik gebaarde hem dat het voor mij nu niet onmiddellijk hoefde. Ach, ik heb het blijkbaar altijd en overal zitten: mensen die me om wiet vragen, of vragen om mee te roken. Blijkbaar heb ik uiterlijk van een hippie met een suffe wiet-kop.
- Later op de avond (na 20u) ging het geluidsvolume stevig de hoogte in en werden de gasten getrakteerd met paaldansacts, overigens met wisselende kwaliteit. Van abominabel tot de indrukwekkende "Gina Babylon"-kwaliteit. Dan nam KanariePiet de micro ter hand vanachter de bar en stelde hij de dame in kwestie met veel tam tam voor aan de gasten. Top ambiance!
- Ik had zeker nog drie neukopties gespot in de bar, maar met een halfuurtarief van 70€ moet je dan ook behoorlijk uit je doppen kijken of het wordt een duur grapje. Het is jammer genoeg niet zoals in Acapulco Gold waar ik zorgeloos kan blijven doorwippen aan de lopende meter.


Slotsom. @ Dit moet zonder twijfel mijn beste clubbezoek van 2020 zijn geweest, en het jaar is nog niet om! Het prijskaartje loog er anders ook niet om.
@ Noteer maar alvast dat Atlantis met rasse schreden mijn Top 5 der saunaclubs is binnengedrongen. Wat mij betreft staat de club op gelijke hoogte als Babylon of Parksauna Residenz. Dit is tenminste een club met een zekere bezieling, iets wat volkomen ontbrak aan Circolo Passion (Innsbrück).
@ Jammer dat Duitsland stilaan terug opengaat, anders zou Atlantis mijn vast stek geworden zijn. Afstand is relatief. Woon-neukverkeer van iets meer dan acht uur? (Enkele richting welteverstaan). Bwa... dat gaat nog vind ik, zeker als je je bedenkt dat ze hier nog nooit van Corona hebben gehoord. 

Ik ga het missen, de gezonde berglucht. :smiley:
« Laatst bewerkt op: 13 september 2020, 22:37:59 door Shakir »