Auteur Topic: FKK ViVa Geschichten  (gelezen 9811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Gepost op: 7 februari 2016, 10:24:16 »
FKK ViVa 4 feb 2016

Een clubbezoek verder gelegen dan 150 km van Sjengencity zal je van Sjeuf niet zo snel verwachten. Of ik moet werk en genot kunnen combineren.
Würzburg, een stad in het noorden van Beieren gelegen aan de Main. Van noglangnietuitgewandeld, die frequent in Zuid-Duitsland vertoefd, ontving een uitgebreide beschrijving van de streek en bezienswaardigheden. Niet alleen dat, maar ook waar de diverse tempels des verderfs te vinden zijn. Uiteindelijk heb weinig van de streek gezien.

Kwart over negen koers gezet naar Duitsland om precies 405 km aan asfalt te verorberen. Alle denkbare weersomstandigheden heb ik wel gezien, inclusief sneeuwval rond Frankfurt. Op de kop af 4 uur karren met een sanitaire stop onderweg om vervolgens bij FKK ViVa langs de straat te parkeren.

FKK ViVa was v.h. FKK Tempel. Ik werd vriendelijk ontvangen. Entree bedraagt €20. Gangbare dresscode is een handdoek, maar op verzoek worden ook bademantel verstrekt. De lockers zijn ruimer dan gemiddeld.
De reden waarom ik deze afstand heb afgelegd was nog niet gearriveerd. Goed om de club even te verkennen. Het is een kleine club vergelijkbaar met Babylon en Heaven 7. Alles bevindt zich in dezelfde ruimte: receptie, bar, stoom- en Finse sauna, en de eetgelegenheid. Het interieur is ietwat gedateerd.
Alle non alcoholische dranken zijn inclusief. Het lunch- en avond buffet zijn netjes in relatie tot de entreeprijs. Het wordt regelmatig ververst. De douches zijn zonder tijdknop. Op meerdere plaatsen zijn rekken met handdoeken te vinden. Er mag overal worden gerookt.
Normale prijzen: 50-50. Extra's zijn ook 50.

Bij binnenkomst om kwart over één was ik nog de enige klant. Dat groeide in de loop van de middag tot ongeveer 12. Er waren welgeteld 8 dames aanwezig. Weet niet of dit in de avond anders is, want rond 18 uur zag ik nog een rit van 4 uur tegemoet.
Gemiddelde line-up. Op één na allen girls next door! Tot de komst van Michelle een leuk gesprek gehad met Lisa, 30 jaar, Romeense en volgens eigen zeggen pas 2 weken in het vak. Ze vertelde onder ander dat de eigenaar van FKK ViVa nog twee grotere clubs heeft. Laat ik de namen daarvan nou zijn vergeten. Kom ik nog wel achter.  :017:

Dan was eindelijk het moment daar. Michelle  ;D In ViVa gaat ze ook schuil onder deze naam. Na ruim een jaar weer terug in de P6. Ze kreeg slechts een korte introductie van de club, want er zat al een klant te wachten ;D

MICHELLE
Het leek als de dag van gisteren. Geen spat veranderd op een tweetal grote tattoes na dan. Geen extra metaal outside, maar wel een tongpiercing. Moest wel even wennen aan het Baden-Württembergs dialect, waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Maar met mijn Sjengendialect kwam ik een aardig eind. ViVa heeft meteen een nieuwe nummer 1 qua optiek.
Bij de cheffin geïnformeerd naar een kamer met jacuzzi, aber die giebt es noch nicht. Ze vertelde wel dat in de loop van 2016 er een zou worden gerealiseerd.
Na een uurtje bij te hebben gepraat, doken we richting kamer. Ik heb maar 1 kamer van binnen gezien. Een opvallend grote en luxe kamer. Ruim 2 uur op kamer geweest. De (zuig)lat ligt hoog bij Michelle. Daar is nog niets aan ingeboet. Ik moet mijn GOSP nodig herijken  :017:
Enfin, het waren 2 spetterende uurtjes.

Na de kamer tikte de klok tegen 18 uur. Nog ff wat gegeten om vervolgens richting huis te rijden.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2016, 11:05:13 »
Bedankt voor je verslagje.  Praktisch zijn de foto selectors hier.  Jammer dat er niet telkens een link naar een "onbekende" club bijgezet wordt.  Zo makkelijk  ;).

http://www.fkk-viva.de/ambiente/
http://www.fkk-viva.de/
http://www.fkk-viva.de/fkkladies/

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2016, 11:09:46 »
Bedankt voor je verslagje.  Praktisch zijn de foto selectors hier.  Jammer dat er niet telkens een link naar een "onbekende" club bijgezet wordt.  Zo makkelijk  ;).

http://www.fkk-viva.de/ambiente/
http://www.fkk-viva.de/
http://www.fkk-viva.de/fkkladies/

 :douchen

Helemaal waar! Komt er ook wel, een info gedeelte in de topic van ViVa zelf . ff geduld, het pas 2 dagen geleden. Ben al blij dat er een verlag is. Moet nog ff bijkomen  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2016, 11:20:38 »
Het is me ook niet helemaal duidelijk van waar we Michelle dan al moeten kennen maar dat staat onder haar item  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2016, 17:28:36 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
FKK ViVa Geschichten
« Reactie #5 Gepost op: 25 september 2016, 19:31:03 »
Ik was in de buurt van Würzburg en ben binnen gewipt in een saunaclub. Via Google even gekeken wat er in de buurt was en uiteindelijk gekozen voor FKK Viva.

Het is van binnen al net zo'n griebus tent als van buiten. Parkeren was een drama. Deze club ligt op een industrieterrein zonder veel parkeerplaats. Langs beide kanten van de weg staat het ook al vol met auto's en dan is het ook nog eens langs 'n weg waar redelijk wat verkeer doorgaat.

Ik was wat vroeg, dat moet ik erbij zeggen, maar toch... Van buiten zag het er niet uit, binnen ook niet. Ontvangst was redelijk nors door een kerel die er werkte. Moet er bij zeggen dat ik amper verstond wat hij zei. Dat kan ook aan mij liggen. Apart accent sprak hij.  Er waren welgeteld 3 dames aanwezig, 3 beren en nog een aantal heren in normale kleding. Deze heren rookten volop binnen. De dames waren allen wat ouder, jaar of 30 en zagen eruit alsof ze al jaren rondhangen in saunaclubs.

Geen van de drie aanwezige dames kon me bekoren. Later op de middag zouden er nog meer dames komen. Ik besloot om na een half uur me weer om te gaan kleden en wat anders te gaan doen. Schade: € 20. Prijzen zijn 50-50-50-50, de service is volledig overeen te komen met de dames zelf.

Je raadt het al: mij zien ze hier niet meer terug.