Auteur Topic: GABY  (gelezen 36938 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest515

  • Gast
GABY
« Gepost op: 17 januari 2011, 13:30:22 »
http://users.belgacom.net/all-in/

Gisteren ook nog is in binnengesprongen in All in.

3 dames werden voorgesteld door Mylena en ik koos voor Gaby.
Deze dame heeft echt een prachtig lichaam, wel harde siliconenborsten...

Na het financiele gedeelte begon ze met een wasje met vochtige doekjes.. ze deed haar kleedje en stringetje uit en toen begon de actie! en wat voor een! Eerst lekker lang "vol" tongzoenen...strelen,....ze heeft een lekker kutje met mooie schaamlippen..Ik lag neer op mijn rug en Gaby kwam haar kutje aanbieden. kon er niet aan weerstaan om deze lekker lang te beffen...Gaby zelf genoot er zichtbaar van...ondertussen trok ze ma af of was ze met haar borsten aan het spelen...of commando's aan tgeven...ik voelde ze lekker nat worden en kmerkte direct dat dit geen fake was...we zijn overgeschakelt naar een 69 en ze pijpte me lekker zonder condoom zonder ballen te vergeten...lekker diep.. ik was haar nog steeds aan het likken en voelde dat het niet lang zou duren eer ze ging klaarkomen. Ik heb haar snel opgenomen en op haar rug gelegd, beentjes de lucht in en ondertussen verder gegaan met de lik sessie, ze liet zich gewillig vingeren in kontje en kutje. Twas kletsnat en ze had ni liever..Hierbij kwam ze lekker klaar.. Ze moest even uitblazen en vroeg me of ik pro was ze snapte het niet goed
Daarna zijn we terug beginnen te tongen en wat droogneuken...kvoelde dat ik ook op springen stond dus snel condoom er over en haar lekker hard geneukt.. Na klaargekomen te zijn hebben we nog een 5tal minuutjes liggen kussen en strelen..
Kortom een top date!

De klik was er en de vonken vlogen er van af!

Gaby zelf is supersympathiek. Ze zei me dat deze date haar echt moe gemaakt heeft dus ik tevreden naar buiten
  
  

guest515

  • Gast
Diegem, haachtsesteenweg 41, Gaby
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2011, 10:21:19 »
gisteren nog is langsgeweest! en de 2de date was ook super!
de klik is er echt!

topper! 
  
  

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Diegem, haachtsesteenweg 41, Gaby
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2011, 02:45:49 »
gisteren nog is langsgeweest! en de 2de date was ook super!
de klik is er echt!  topper! 
En was dit opnieuw bij Gaby ? ?
  
  
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest515

  • Gast
Diegem, haachtsesteenweg 41, Gaby
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2011, 21:17:04 »
ja ik had gebeld en gereserveerd!
  
  

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
GABY
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2013, 12:29:07 »
Deze dame werkt hier niet meer. In de private inn werkt wel een Gaby maar ik weet niet of het over dezelfde dame gaat.


note sm: slotje erop  :111: