Auteur Topic: Vechtpartij bij de hoeren.  (gelezen 6221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vechtpartij bij de hoeren.
« Gepost op: 12 februari 2016, 21:43:54 »
Wie kan namen plakken op de hoeren op de achtergrond?

! No longer available

* verschillende reacties: geen enkele man die tussenkomt, een hoer die gewoon blijft bellen met haar mobiel, een hoer die er voor rechtstaat om het beter te zien
- ineens ligt hij daar, in de zeik

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vechtpartij bij de hoeren.
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2016, 23:49:46 »
Wie kan namen plakken op de hoeren op de achtergrond?

! No longer available

* verschillende reacties: geen enkele man die tussenkomt, een hoer die gewoon blijft bellen met haar mobiel, een hoer die er voor rechtstaat om het beter te zien
- ineens ligt hij daar, in de zeik

 :douchen


Als 2 onnozelaars mekaar in de zeik willen duwen, niet tussenkomen, gewoon laten doen ....
Die namen van die "hoertjes" moet ik je schuldig bellen, ik denk echter dat je daar in de avondshift (het gaat over de panden Schippersstraat 3 en 5) weinig naar je gading gaat vinden, tenzij jij graag pijpt .... en ik herhaal, tenzij jij graag pijpt ...  ;D


Volgend de vechtende partijen noemen de hoeren "Laatme " en "Metgerust", mooie namen voor transkes  :cheer:


Ik ken geen enkele Belg die "laat me met gerust zegt", 't zijn dus bruin mannen die in de zeik liggen te worstelen .... na de golden shower, nu zeikworstelen, ze moeten wel ieder nog 50 euro betalen aan me, ik zeik niet gratis op dat soort volk  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vechtpartij bij de hoeren.
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2016, 07:00:32 »
De dame op SS 3/2 is Lavinia, een 100 procent echte dame maar daar is dan ook alles mee gezegd : geen TZ, geen PZC en zelfs lachen wil ze niet. De andere 'dames' ken ik niet.


Groet, Mechelen.