Auteur Topic: Tayra (Duitse)  (gelezen 21088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Gepost op: 15 februari 2016, 19:17:05 »


[box title=TAYRA]
Land:             Duitsland
Taal:              Duits
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 70B
Kontje:           Bijzonder strak
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ (zegt ze) PZC NMC
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Optisch een mooie verschijning
- Toch geen TZ?
[/box]
[box title=extra info]
Ik heb afgelopen vrijdag 10 minuten met Tayra gesproken, nadat ik vernomen had dat er een Duitse in Sixsens was neergestreken. Sjeuf en Duitse blondines gaan over het algemeen goed samen.  ;D
Tayra is optisch niet verkeerd. Goed figuur, mooie borstjes (weet niet als de BH uit gaat) en strakke billen.
Het gesprek was echter moeizaam. Van enige spontaniteit was niets merkbaar. Gevraagd wat haar service is: TZ, PZC en NMC. Maar er was totaal geen klik. Dat meisje zat er niet met plezier, zo leek het althans. Ik heb het dan ook bij het gesprek gelaten. Ik had er geen goed gevoel bij. En toch heeft ze wel iets wat triggert
Thuis las ik de korte recensie over haar van Tikinui. TZ not allowed. Blasen dik ok, dat dan weer wel. Maar dat was het dan ook.
[/box]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2016, 20:40:44 »
She has big tatoo on her belly and her boobs are not perfect but ok, they fall a little bit because they are big
For the french kisses, in fact i did not ask and i did not try, but for sure she does not do it from herself

Only good thing was doggy, she has a nice ass, good sensation in this position
We must have stayed only 15/20 minutes in the room

I do not know why but i had the feeling in the room that she is a kind girl even if her service was limited with me

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tayra (D)
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2016, 22:18:26 »
Een ervaring met deze dame nog voor ik als dendocteur actief ben geworden.
Ik merk op dat ze nog in ss actief is.
Deze mooie blonde dame is vriendelijk, en spreekt enkel Duits.    Ze draagt meest doorkijk setjes in divers kleuren, vandaag zwart met rode veters op de rug samengehouden.
Ze komt meestal rond   16 uur of nog later aan.

Haar service in niet goed te noemen,  keine kusse, nicht lecken,  nur mit condoom, .....   tja  destijds heb ik na  10 min.
de sessie afgebroken.

herhalingsgevaar :  keine

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2016, 01:12:11 »
Ik zag een dame, die ik eerder op de dag buiten gezien had. Ze sprak me toen in perfect Duits aan, maar op dat moment was ik op zoek naar Dani. Wel even een kort gesprekje met haar gehad en vervolgens verder gegaan. Nu liep ze in de bar en ik was echt aan het twijfelen of ik een kamer met haar zou nemen. Ik vroeg aan Pret of hij deze dame kende en of haar service ok was, maar helaas kende hij haar niet. De twijfel bleef, maar ze hield me bezig. Op een gegeven moment zag ik dat ze de trap naar boven op liep en ik liep haar achterna. Boven bij de kleedruimtes sprak ik haar aan en we hadden weer even een kort gesprekje. Ze stelde zich voor als Tayra en ze bleek van Duitse afkomst te zijn. Ze vroeg of ik een kamer wilde en antwoordde ja. Ze zij wel dat ze minimaal € 100,-- daarvoor vroeg, maar dat vond ik geen probleem. Ik vroeg wel of ze tongzoende en dat zou ze doen. We zijn vervolgens naar een kamer gegaan. Helaas was er op deze kamer geen airco en het was er erg broeierig.

Tayra legde een laken op bed en we namen beide plaats. OP de een of andere manier vond ik haar qua uiterlijk wel iets hebben, ondanks dat haar borsten wat hingen. Ze had ook een heerlijke kont en een leuk koppie. Op bed gaf ze me een paar zoenen, maar niet met de tong en ging vervolgens gelijk op zoek naar mijn lid. Ze begon met een blowjob en tussendoor vertelde ze me dat ze € 100,-- voor een half uur vroeg, omdat ze vond dat ze dit waard was. Wat? € 100,-- voor een half uur? Ik had begrepen dat ze alleen sessie van minimaal een uur zou doen en dat € 100,-- voor zou vragen. Hmm... Ja nu de boel afbreken heeft ook geen zin meer, dus toch maar proberen te genieten. Ik vroeg haar of ik haar mocht likken, terwijl ze een blowjob gaf. Helaas mocht dit niet. Mevrouw legde uit dat ze een gevoelige poes had en bang was om infecties op te lopen. Dus niet tongzoenen, niet beffen, zelfs het vingeren moest beperkt blijven tot alleen een beetje wrijven, maar geen vingers in haar poesje en wel € 100,-- vragen voor een half uur en dan ook nog zeggen dat je het waard bent? En verder alleen zeuren en excuses bedenken waarom je iets niet doet.

Gelukkig was ik op de een of andere manier nog steeds geil en dat verbaasde mezelf ook. Ik stelde voor om haar in doggy te nemen, maar ze had iets beters in gedachte. Ik moest op mijn rug blijven liggen en zij kwam in omgekeerde cowgirl boven op me, zodat ik een mooi uitzicht zou hebben op haar kont. Dat had ik ook, maar het ritme waarin ze bewoog kon me niet zo bekoren, waardoor ik na een minuut of 2 toch weer doggie voorstelde. Nu kon ik het ritme bepalen en dat bleek de juiste oplossing te zijn. Heerlijk nam ik haar in doggie met een lekker uitzicht op haar derriere. Ook bij Tayra kwam ik in doggie klaar. Dat is dan ook het enige positieve aan deze dame. Het is echt geen aanrader en ze heeft een hele hoge dunk over zichzelf. Haar service is niet van saunaclub kwaliteit, maar eerder van een DVP in een partytreff...

Naam: Tayra
Nationaliteit/Taal: Duitse / Engels
Leeftijd: 24
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 6/10
Aftersales: -/10
Cijfer: 4
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2016, 10:39:52 »
Hopelijk heb je die 100 euro niet betaald.  :-\

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2016, 11:27:56 »
Bij mijn eerste ontmoeting met Tayra zat in aan de bar. Zij vond dat ik met haar op kamer moest gaan.. Onmiddellijk. Ik gaf aan dat ik er op dat moment de voorkeur aan gaf rustig van mijn drankje te genieten. Ik kreeg daarop op een ongelofelijk arrogante manier toegesnauwd dat ik in Sixsens was om te neuken, niet om van drankjes te genieten. Ik wist direct genoeg. No go voor mij.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2016, 12:20:47 »
Hopelijk heb je die 100 euro niet betaald.  :-\
Taylor is duidelijk een te nette man, hij kan nog veel leren van zijn 'look-a-like' Seksenfun  :lol ;D
Veranderen we ineens zijn naam maar in "Taylor en Fun"  :lol_hitting: :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2016, 13:02:08 »
Tayra heeft wel wat vind ik zelf. En Duitse  ;D
Als de gelegenheid zich voordoet, ga ik zeker de uitdaging aan. Zeker nu ze uit haar schulp is gekropen.

Doch, ik ben wel blij met alle info in dit draadje. Ik zal vooraf zeker een paar woorden wisselen over de verwachtingen op de kamer. Met als eind mededeling dat bij het niet nakomen van de verwachtingen, de kamer wordt afgebroken. Ze mag dan zelf aangeven of de kamer er komt (of niet)!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2016, 13:20:37 »
Inderdaad, op saunagebied moet ik nog het eea leren ;) In een Pauschalclub maak ik me nooit zo druk over een slechte ervaring. Ik meld het niet eens aan de Theke, want dan weet ik dat zo'n dame op het matje moet komen. Misschien wel terecht, maar ik schrijf het liever later op een forum, zodat andere beren de dame in kwestie kunnen mijden. En bij het verlaten van de club geef ik haar uiteraard niet op als favoriet. Ach en in een Pauschalclub is het geen ramp als je 1 of 2 slechte kamers er tussen hebt zitten op een dag (met een 3-uurs-ticket wordt het natuurlijk wat anders). Genoeg tijd om de leuke en goede dames op te zoeken. Ik heb in de 3,5 jaar dat ik naar de Pauschalclubs ga nog nooit een dag gehad waar ik niet een paar goede en leuke dames heb ontmoet. In sommige andere flat rate clubs overigens wel. De reden dat ik ook jarenlang alleen in deze clubs ben geweest.

En misschien ben ik wel te veel een gentleman tegenover de dames. In saunaclubs zou ik wat harder moeten worden, om niet op die manier genaaid te worden ;) Wat ik al doe, is vooraf vaak met een dame al bespreken wat ze zoal doet op de kamer en wat de kosten zijn. Met Tayra heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze €100,-- per uur vroeg en minimaal 1 uur, ipv €100,-- voor een half uur. En ik heb me een beetje laten inpakken over dat ze zei dat zij het meer dan waard was... Dom! Weer wat geleerd, zullen we maar zeggen.

Dit jaar ben ik met 30 verschillende dames op een kamer geweest in een saunaclub, waarvan er 3 een zware onvoldoende hebben gekregen (Tayra, Sixsens, Ilona, Babylon (hoewel ik twijfel over deze naam, omdat ze niet op de website staat en de laatste keer dat ik er was, was zij er ook) en Katrin, Club Mondial). Valt dus op zich nog wel mee, maar het blijft natuurlijk vervelend om na zo'n teleurstellende sessie zo'n dame te betalen...

Ik merk wel dat wanneer ik terug kom in een saunaclub, ik vaak dezelfde dames opzoek van de vorige keer, waarmee ik een leuke tijd had. Denk hierbij aan oa Giulia uit Love Münster, Alexia uit Great Palace, Mirela uit Mondial en Babylon en uiteraard Susi uit Babylon. Wanneer ik leuke dames éénmaal heb gevonden in een club, heb ik niet echt de nijging meer om nieuwe dames op te zoeken. Tayra kan in ieder geval een tweede sessie op haar getatoeëerde buik vergeten!
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #9 Gepost op: 20 oktober 2016, 21:59:28 »
Tijdens het verjaardagsfeestje in Sixsens kreeg ik in de bar onverwacht bezoek van de Duitse Tayra. Ach so! Met deze dame heb ik nog een project voor ogen na alle kritieken die her en der over haar zijn geschreven.
Hoe dan ook, Tayra ziet er optisch goed uit. Duitse en daar heb ik nimmer slechte ervaringen mee (gehad). Duitse dames en Sjeuf gaan over het algemeen goed door een (kamer)deur. Kameren zat er niet in. Ik liet haar ontvallen dat ik nog niet zo lang van de kamer was, maar zeker wel (een keer) geïnteresseerd ben. Ik maakte haar deelgenoot van de minder goede ervaringen van collega's. Met name de onduidelijkheid over de  prijs van €100 per half uur die ze op kamer onverwacht hanteert. Ze deed het af met dat er klanten zijn geweest die extra's willen op kamer en die niet willen betalen. Ze verzekerde mij dat TZ, PZC en NMC voor een standaardprijs van €50 wordt gegeven. Mocht het ooit tot een kamer komen, dan zal ik haar dat zeker vooraf nog eens laten herhalen. Het was een leuk en ontspannen gesprek van dik een kwartier en verder zie ik wel een van komende bezoeken. De kans dat dit project een vervolg krijgt, is aanzienlijk gestegen.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #10 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:13:11 »
Tijdens het verjaardagsfeestje in Sixsens kreeg ik in de bar onverwacht bezoek van de Duitse Tayra. Ach so! Met deze dame heb ik nog een project voor ogen na alle kritieken die her en der over haar zijn geschreven.
Hoe dan ook, Tayra ziet er optisch goed uit. Duitse en daar heb ik nimmer slechte ervaringen mee (gehad). Duitse dames en Sjeuf gaan over het algemeen goed door een (kamer)deur. Kameren zat er niet in. Ik liet haar ontvallen dat ik nog niet zo lang van de kamer was, maar zeker wel (een keer) geïnteresseerd ben. Ik maakte haar deelgenoot van de minder goede ervaringen van collega's. Met name de onduidelijkheid over de  prijs van €100 per half uur die ze op kamer onverwacht hanteert. Ze deed het af met dat er klanten zijn geweest die extra's willen op kamer en die niet willen betalen. Ze verzekerde mij dat TZ, PZC en NMC voor een standaardprijs van €50 wordt gegeven. Mocht het ooit tot een kamer komen, dan zal ik haar dat zeker vooraf nog eens laten herhalen. Het was een leuk en ontspannen gesprek van dik een kwartier en verder zie ik wel een van komende bezoeken. De kans dat dit project een vervolg krijgt, is aanzienlijk gestegen.

Ik ben benieuwd of ze idd gaat tongzoenen. Bij mij deed ze het in elk geval niet. En ook vingeren was not done. Overigens heb ik destijds niet gevraagd om extra's, laat staan dat ze die gaf. Ben zeker benieuwd naar jouw ervaringen Sjeufke, als je met haar een kamer neemt. Misschien geeft ze nu wel een betere service, nu ze weet dat er veel kritiek op haar is.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:19:56 »
Tijdens het verjaardagsfeestje in Sixsens kreeg ik in de bar onverwacht bezoek van de Duitse Tayra. Ach so! Met deze dame heb ik nog een project voor ogen na alle kritieken die her en der over haar zijn geschreven.
Hoe dan ook, Tayra ziet er optisch goed uit. Duitse en daar heb ik nimmer slechte ervaringen mee (gehad). Duitse dames en Sjeuf gaan over het algemeen goed door een (kamer)deur. Kameren zat er niet in. Ik liet haar ontvallen dat ik nog niet zo lang van de kamer was, maar zeker wel (een keer) geïnteresseerd ben. Ik maakte haar deelgenoot van de minder goede ervaringen van collega's. Met name de onduidelijkheid over de  prijs van €100 per half uur die ze op kamer onverwacht hanteert. Ze deed het af met dat er klanten zijn geweest die extra's willen op kamer en die niet willen betalen. Ze verzekerde mij dat TZ, PZC en NMC voor een standaardprijs van €50 wordt gegeven. Mocht het ooit tot een kamer komen, dan zal ik haar dat zeker vooraf nog eens laten herhalen. Het was een leuk en ontspannen gesprek van dik een kwartier en verder zie ik wel een van komende bezoeken. De kans dat dit project een vervolg krijgt, is aanzienlijk gestegen.

Ik ben benieuwd of ze idd gaat tongzoenen. Bij mij deed ze het in elk geval niet. En ook vingeren was not done. Overigens heb ik destijds niet gevraagd om extra's, laat staan dat ze die gaf. Ben zeker benieuwd naar jouw ervaringen Sjeufke, als je met haar een kamer neemt. Misschien geeft ze nu wel een betere service, nu ze weet dat er veel kritiek op haar is.
Thanks, daar is het ook om te doen. Ze was heel even verrast aan haar gezicht te zien. Maar ze lulde zich er gemakkelijk uit. Ik heb geen referentie, dus prima die uitleg. Al was duidelijk dat ze haar toneelopleiding met goed gevolg heeft afgelegd!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #12 Gepost op: 21 oktober 2016, 08:30:47 »
k ben benieuwd of je na de kamergang nog naast elkaar door  1 deur geraakt.
bij mij  geen tz en pmc. , het enige juiste was de prijs voor een half uur en haar optiek

groeten
dendocteur

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #13 Gepost op: 21 oktober 2016, 08:34:10 »
If anyone can do it, it's Teddybear Sjeufke ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Tayra (Duitse)
« Reactie #14 Gepost op: 21 oktober 2016, 11:53:53 »
If anyone can do it, it's Teddybear Sjeufke ;D 8)
Teddybear Sjeufke is allang blij als hij zelf door 1 deur geraakt, laat staan samen met zijn speelgoed berinnetjes!
(Met uitzondering van de schuifdeur tussen 5a en 5b  :lol_hitting:  )