Auteur Topic: Re: Mijn eerste keer SKW 2014  (gelezen 12236 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Gepost op: 17 februari 2016, 02:02:50 »
Allee vooruit ..


Spikey legt het te rudementair uit met een naam en een nummer.
Bed(t)weter vraagt om uitleg, zodat hij zijn skw 2016 kan op orde houden ....


Ik kan niet helpen, want ik ken enkel Raquel, Stefanie, Manar, Samira, nog eens Samira, Maria, Beatrijsje en Anna van de VR 8  ... en uiteraard de avatar van bed(t)weter  :-\


Heren, dit is geen relletje waard .... lekker genieten van al dat moois waar ook ter wereld, als we ze mogen betalen zijn we al tevreden  ;) :happy


Misschien is het het makkelijst indien Spikey even zijn bericht leesbaarder maakt en dit als reactie hierop plaatst, en dan kan bed(t)weter dat netjes aanvullen met de correcte info ....
En als dat klaar is, gaan we lekker gezellig met zijn allen verder ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2016, 02:36:58 »
Ja sexmachine, groot gelijk, we zijn nu 2016, dus heb ik nooit begrepen wat een ervaring uit 2014 hier plots kwam doen...
Voor zover ik kon afleiden uit wat Spikey73 geschreven had, heeft hij dus in dat bewuste jaar 2014 een zekere Anna op Schippersstraat 36 bezocht ...Wie dat dan mag geweest zijn, weet ook IK niet, ik ken(de) ook niet alle dames in het skw...
Voor de rest doen wij rustig verder... :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2016, 02:44:13 »
Ja sexmachine, groot gelijk, we zijn nu 2016, dus heb ik nooit begrepen wat een ervaring uit 2014 hier plots kwam doen...
Voor zover ik kon afleiden uit wat Spikey73 geschreven had, heeft hij dus in dat bewuste jaar 2014 een zekere Anna op Schippersstraat 36 bezocht ...Wie dat dan mag geweest zijn, weet ook IK niet, ik ken(de) ook niet alle dames in het skw...
Voor de rest doen wij rustig verder... :039:
We vernemen het wel van Spikey  ;)
En als jij dan met je kennis er iets kan van maken ... mooi toch  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2016, 02:46:53 »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2016, 03:41:21 »
Allee vooruit ..


Spikey legt het te rudementair uit met een naam en een nummer.
Bed(t)weter vraagt om uitleg, zodat hij zijn skw 2016 kan op orde houden ....


Ik kan niet helpen, want ik ken enkel Raquel, Stefanie, Manar, Samira, nog eens Samira, Maria, Beatrijsje en Anna van de VR 8  ... en uiteraard de avatar van bed(t)weter  :-\


Heren, dit is geen relletje waard .... lekker genieten van al dat moois waar ook ter wereld, als we ze mogen betalen zijn we al tevreden  ;) :happy


Misschien is het het makkelijst indien Spikey even zijn bericht leesbaarder maakt en dit als reactie hierop plaatst, en dan kan bed(t)weter dat netjes aanvullen met de correcte info ....
En als dat klaar is, gaan we lekker gezellig met zijn allen verder ...
Ja die avatar: die zou één dezer dagen terug moeten verschijnen in het skw en ik hoop dat jij ze weer geen "Brabants trekpaard" of een "PoK(!)derknol" (ik citeer...) gaat noemen: deze Is(t)a mi amor verdient beter: ze is voor mij de beste sexervaring ooit, en ik zal o zo graag opnieuw bij haar binnen stappen, ondanks de financiële aderlating die dat voor mij ongetwijfeld zal betekenen... :censored :sex
Echt geluk is soms van korte duur.... :-\ :happy t4533 :bedtime2:
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2016, 03:48:58 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2016, 09:34:41 »
Kom mannen,

Iedereen heeft nu zijn zegje gedaan.
We schrijven hier platte tekst. Kan bij de lezer anders overkomen dan door de schrijver bedoeld. Daarmee bedoel ik dat een reactie op een post vaak harder (misschien wel geïrriteerd) overkomt dan het in werkelijkheid is. Soms kan een smiley helpen een 'pokerface' uit zijn rol te halen.
Als we het gezicht achter de nickname kennen en er is met elkaar gesproken, dan is het beeld ineens totaal anders. Ik heb me heel wat keren verbaasd op het moment dat ik de ijsbeer achter de nickname leerde kennen.
Dus, mocht je in het SKW een '(b)engel' op leeftijd op een racefiets tegenkomen. Spreek hem gerust aan!  ;)

Gr,
Sjeuf  :039:




Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2016, 10:42:37 »
Naar ik verneem is het al een ganse week volle maan .... en dan zeggen ze iets over vrouwen en dat die slecht gezind zijn als ze hun regels hebben  ;D


Met verbazing lees ik dan scheldpartijen en "ik heb gelijk" berichten ... (voor alle duidelijkheid, deze zijn verwijderd)


De moeite niet waard, we hebben het geprobeerd .... that's it ....


Ge heen en vermenigvuldig jullie in vrede .... ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #7 Gepost op: 17 februari 2016, 12:20:51 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #8 Gepost op: 17 februari 2016, 12:48:54 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Goed ...
Noem ons alle Anna's die in 2014 op een nummer 36 werkten ....


Zo ....   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2016, 17:31:34 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Goed ...
Noem ons alle Anna's die in 2014 op een nummer 36 werkten ....


Zo ....   ;D
Bema, we zitten in 2016, in 1974 was je nog knap en jong, nu alleen nog maar .... jong  ;D


Kom op met je lijst van Anna's ....
Ik ken er alvast enkele:
Griekse (ofwatdanook) Anna die in de SS 39/2 werkte en boven de Globe heeft gewoond ... was dat niet 2014?  :017:
Playboy Anna, maar dat is nummerke 8 op de VR, kan dus die niet zijn ....


Hongaarse AN(toinette) maar daar ben ik verschrikkelijk bang van  :cheer: :17: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2016, 18:33:24 »
 
Citaat
..........Hongaarse AN(toinette) maar daar ben ik verschrikkelijk bang van  :cheer: :17: ;D
Antoinette is geen Hongaarse, maar een Servische, dat weet je goed genoeg.

En je moet geen bang hebben van haar, zij heeft mij vooral in het vizier.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2016, 21:17:02 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Goed ...
Noem ons alle Anna's die in 2014 op een nummer 36 werkten ....
Zo ....   ;D


Bij mijn weten was er maar 1 Anna op SS 36, nl. de Bulgaarse Anna : ca 1m65, bruin haar tot op de schouder, tattoo op rechterbovenarm, c-cup.

Is toch al een jaar of 2 uit het vizier verdwenen.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #12 Gepost op: 17 februari 2016, 21:45:40 »
Bema, we zitten in 2016, in 1974 was je nog knap en jong, nu alleen nog maar .... jong  ;D
Kom op met je lijst van Anna's ....
Ik ken er alvast enkele:
Griekse (ofwatdanook) Anna die in de SS 39/2 werkte en boven de Globe heeft gewoond ... was dat niet 2014?  :017:
Playboy Anna, maar dat is nummerke 8 op de VR, kan dus die niet zijn ..........................

Anna, what is in a name ? ?

Heb even wat opzoekwerk gedaan en kom, enkel voor SKW Antwerpen, aan 14 Anna's die momenteel nog werken en 26 (jawel 26 ) Anna's die in het verleden gewerkt hebben en gestopt zijn.

1 van de bekendste Anna's is vlg mij nog de Griekse Anna die vroeger op VT 28-33 gedurende de nacht werkte, en die jij Cleopatra noemde; is ondertussen weeral een eeuwigheid geleden.
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2016, 21:51:48 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #13 Gepost op: 17 februari 2016, 21:48:20 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Goed ...
Noem ons alle Anna's die in 2014 op een nummer 36 werkten ....
Zo ....   ;D


Bij mijn weten was er maar 1 Anna op SS 36, nl. de Bulgaarse Anna : ca 1m65, bruin haar tot op de schouder, tattoo op rechterbovenarm, c-cup.

Is toch al een jaar of 2 uit het vizier verdwenen.
Ik heb een blonde Anna gekend,in de zomer van 2013 stond ze op SS 30/3.Na haar vakantie verhuisd
naar SS 32/3,dus naast Beatrice,in maart 2014 van de aardbol verdwenen.  :-P
you only live once

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Mijn eerste keer SKW 2014
« Reactie #14 Gepost op: 17 februari 2016, 21:52:38 »
Heb hier precies wat gemist.

Als je een probleem of een discussie hebt over SKW, waarom eens niet voorleggen aan Bema. Die loopt er al meer dan 40 jaar rond, om juist te zijn van 1974, toen hij er begon te werken 300 meter er vandaan.
Goed ...
Noem ons alle Anna's die in 2014 op een nummer 36 werkten ....
Zo ....   ;D


Bij mijn weten was er maar 1 Anna op SS 36, nl. de Bulgaarse Anna : ca 1m65, bruin haar tot op de schouder, tattoo op rechterbovenarm, c-cup.

Is toch al een jaar of 2 uit het vizier verdwenen.
Ik heb een blonde Anna gekend,in de zomer van 2013 stond ze op SS 30/3.Na haar vakantie verhuisd
naar SS 32/3,dus naast Beatrice,in maart 2014 van de aardbol verdwenen.  :-P
Ze is mee weg met Spikey  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal