Auteur Topic: Marokko  (gelezen 25672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Marokko
« Gepost op: 19 februari 2016, 15:55:02 »
Een zakenpartner is pas terug van Marokko en spreekt laayend enthousiast over de meiden daar.Niet evident voor een iislamitisch land maar de nachtclubs van de hotels in Agadir, Cassablanca, Rabat en Tanger zitten vol met dvps waar alles mogelijk is tegen lage prijzen. Iemand echte ervaringen?  En dan bedoel ik geen weerbericht dat iedereen kan opzoeken, maar bruikbare informatie.  Weet van vroeger dat Noord-Afrikaanse meisjes in het nachtleven bloedgeil zijn, en zeker indien ze verwesterd zijn heel gemakkelijk bleken
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2016, 16:05:22 door deket »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Marokko
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2016, 16:16:57 »
Een zakenpartner is pas terug van Marokko en spreekt laayend enthousiast over de meiden daar.Niet evident voor een iislamitisch land maar de nachtclubs van de hotels in Agadir, Cassablanca, Rabat en Tanger zitten vol met dvps waar alles mogelijk is tegen lage prijzen. Iemand echte ervaringen?  En dan bedoel ik geen weerbericht dat iedereen kan opzoeken, maar bruikbare informatie.  Weet van vroeger dat Noord-Afrikaanse meisjes in het nachtleven bloedgeil zijn, en zeker indien ze verwesterd zijn heel gemakkelijk bleken
Je zakenpartner heeft toch ervaringen  :lol_hitting: :017:
Deel die met ons, want ik lees hier een weerbericht van je  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Casablanca - massagesalon
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2017, 15:10:30 »
Via een Franstalig site, vind ik commentaar op een masagesalon. O’Karri.
https://www.google.fr/maps/place/Trust+Assurances/@33.5891297,-7.6468264,17z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xc2303f6176bf1870!8m2!3d33.5910222!4d-7.6463087

Om er te geraken: taxi tot de vélodrome. Eerste links in de straat rechtover de velodrome.
Tussen ‘trust assurances’ en ‘poissonerie du phare’.

Er is geen bel. Ze zien je voor de deur, en komen open doen. Ze zijn geopend tot 21.30 hr.

Een body to body massage kost er 600 MAD.

Extra’s zijn er vanzelf erbij gekomen tijdens de BTB. En de tweede masseuse (die me inzeepte ... leuk toch) probeerde het opnieuw. Heb ze klaargebeft ... ik kon net meer.

Enkel de prijs werd niet op voorhand afgesproken. en een onderhandelijk achteraf vind ik vervelend, en ik heb betaald wat ik ergens anders ook zou betaald hebben. (eigenlijk het dubbele van de beginprijs)

Dit is een plaats waar ik zeker terugkom

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
CASABLANCA - MAROCCO
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2018, 13:51:07 »
CASABLANCA - MAROCCO

Opnieuw in Casablanca, zie ik de kans om 3 massagesalons te ‘her’-bezoeken.
Zoals eerder vermeld: om problemen voor de meisjes te vermijden … geen namen of andere aanduidingen. Ik heb steeds condomen mee, en –sinds er 2 keer een condoom scheurde- ook glijmiddel.

5/10 : Penfall Massothérapie - 15, rue Champigny, Abdellatif-gebouw 7de étg, appart nº21 Casablanca. +212 5 20 47 15 87. Geopend tot 24 hr (laatste afspraak23 hr). Om er te gaan, neem een rode stadstaxi naar rotonde „Chemicolor“. Het massage-centrum, is in de eerste straat links van de Emile Zola-laan. De E. Zola laan is de derde straat op de rotonde vanaf het benzinestation (uurwijrzezin). 200 meter van de rotonde. Mijn favoriete masseuse (Kenza) werkt er niet meer, en na 20 min wachten is er een meisje vrij. Heel matige ervaring: niet opfrissen ervoor (ik had gedouched), heeft kauwgum in haar mond.
Kosten: 600 MAD BTB + 600 MAD aan het meisje (ze wilde meer, maar ik vond het ruim voldoende)

7/10 : Masagesalon. O’Karri.    https://www.google.fr/maps/place/Trust+Assurances/@33.5891297,-7.6468264,17z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xc2303f6176bf1870!8m2!3d33.5910222!4d-7.6463087
Om er te geraken: taxi tot de vélodrome. Eerste links in de straat rechtover de velodrome.
Tussen ‘trust assurances’ en ‘poissonerie du phare’. Er is geen bel. Ze zien je voor de deur, en komen open doen. Ze zijn geopend tot 21.30 hr. Ik wordt gemasseerd door de ‘kassierster’. BTB waarbij ik opgegeild wordt. In Cow-Boy (ze kijkt naar mijn voeten) glijdt ze  me stijf met haar kont, en ze laat me komen door me met haar hand in haar rug af te trekken.
Kosten: 600 MAD BTB + 400 MAD aan het meisje (ook hier wilde ze meer, maar aftrekken is niet intiem, sorry).

9/10 Duo by Noor Hammam+Massage - 3 rue Faraj Ashbani، Quartier Racine، Casablanca 20000,    Phone: +212 5229-51705. Taxi richting Twin-center. Ik heb 2 uur op voorhand afsrpaak gemaakt, en moet toch nog 10 min wachten. Ze hebben maar 1 massage ruimte en een (oudere) dame was nog daar.
Hammam + massage 700 MAD (± 60 €)
Het meisje dat de hammam-behandeling geeft is beeldig mooi. Niet te jong (± 30). Ze geilt me enorm op, en doet tongzoenen. We doen alles, en dit kost me 700 MAD (600 MAD is normale prijs, en 100 MAD voor de GFE). Ze laat me haar GSM-nummer … zodat ik nu verliefd  :035: ben op haar Whatsapp photo.  Na 10-15 minuten begint de massage. Blijkbaar hetzelfde meisje als toen ik er vorige keer was. Ze herkent me. Geen initiatief van haar kant, maar als ik haar kont betast concentreert de massage zich op mijn jongeheer. 10 minuten later zijn we aan het neuken :sex. 600 MAD.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Marokko
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2018, 00:06:47 »
Enkele dagen in Casablanca heb ik 3 telefoonnummers waarmee ik een bedplannetje kan uitwerken:
Een masseuse van Duo by Noor (algemeen genomen delen ze makkelijk hun telefoonnumers, waarna je kan Whatsappen). Eerlijkheid gebied me te vertellen dat ik een zwak heb voor dit meisje. Een week voor ik in Casa ben, vraag k om haar opnieuw te ontmoeten. Moeilijkheid is een geschikte plaats te vinden, want ik verblijf in een hotel. Het wordt Duo by Noor, maar op de dag van onze ontmoeting zegt ze me daags ervoor ontslagen te zijn.
Een halve dag later bericht ze me uiteindelijk een ‘appartement’ te hebben gevonden. Het tarief van zo’n appartement is 500 MAD/dag. Standaard tarief.
Al heb ik een zwak heb voor dit meisje ben ik niet helemaal naïef. Gezien ik toch uit eten moet, beslis ik om ze s’avonds uit te nodigen in een restaurantje dat ik ken. Tot mijn grootste en meest aangename verwondering komt ze opdagen. Nog mooier en aantrekkelijker dan in mijn herinnering. Fijn gesprek, waarbij ik leer dat ze verpleegster is, gescheiden is met een 8-jarig zoontje ect.
De conciërge van Het appartement dat ze gevonden heeft belt af. Verhuurd aan een andere persoon die regelmatig daar komt. Na het verlaten van het restaurant stappen we naar alle mogelijke conciërges en parkeerwachters op zoek naar een plaats om van elkaar te genieten. Wat me duidelijk wordt is dat mijn ex-masseuse dit niet op een regelmatige basis doet.
Een uur later moeten we opgeven (want het wordt te laat). Ze stelt me voor om s ’anderendaags ‘s morgens bij haar te komen.  Als haar zoontje er niet is. Gezien ik voor geen van beide moeilijkheden wil, kus is ze tot ziens, en –uit eigen initiatief- geef ik haar wat geld voor de fijne avond. Bij mijn volgende bezoek moet ik absoluut een DVP-vriendelijk hotel zien te vinden,  of beter nog een AIRBNB. Iemand adviezen?

Nadat ik mijn ‘belle gazelle’ vaarwel heb gekust, bericht ik Nejwa, nummer via een Franse punter gekregen. Ze was niet beschikbaar, maar een vriendin van haar wel, en als ik even wacht zijn ze OK voor , een triootje. Kleinde rode taxi riching twin towers, en ze legt uit aan de chauffeur waar hij me precief moet droppen.
De vriendin is best aardig, en gezien het warm is, stelt ze me een douche voor, waarna we op het bed beginnen knuffelen. Een zachte hete meid. Haar poesje ruikt smaakt lekker naar seks. Ik doen even mijn condoom en glijmiddel erbij halen, en wat volgt is een van de beste neukpartijen sinds lang. Bij het opfrissen komt Nejwa binnen, en –zeker weten- voor haar kom ik terug. Achteraf heb ik nog getracht het tel nr van haar vriendin te krijgen … is me niet gelukt.

Mijn derde neukplannetje was Asmaa. Ook via collega punter  gekregen. Een etnische berber (dus donkere huid). We spreken af aan de twintowers, waar ze me met de wagen komt halen. Achteraf zal ze me aan het hotel afzetten. We rijden de garage binnen, en gaan via de lift tot haar appartement. Een heel energieke dame die haar DVP-geld in immobiliën investeert. Blikt ze ook een klant te hebben die haar een arbeidscontract geeft + loonfiches, in ruil voor 3x/maand voordeel in natura. Het enigste vervelende was de prijsbespreking vooraf, gezien haar 2000 MAD nogal duur was. Afgerond op 1300 MAD. De gelddiscussie speelde nog door mijn hoofd, waardoor de sessie wat minder was. Jammer eigenlijk, want deze geile dame vroeg me haar te beffen, terwijl ze met een speeltje bezig was.

Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Marokko
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2018, 12:25:49 »
Aaach Marokko.
Als je begrijpt hoe het werkt, wordt je de 'de koning van het neuken'.
Eindelijk heb ik een privé flat in een gebouw kunnen boeken.
De straatdeur blijft open van ± 07.00 uur 's ochtends tot 22.00 uur’ s avonds, en er is geen concierge die je voorbij moet (er is wel degelijk een concierge en een camera … maar een niet-opvallend persoon gaat gewoon voorbij.
Praktisch gezien zoek je op op AirBNB, homelidays of een andere site, en vraag of er een bezwaar is om een kennis te ontvangen die niet blijft slapen, geen feestje nochalcohol.

Na een fatsoenlijke plek gevonden te hebben, neem je gewoon contact op via Whatsapp. Meisjes gevonden via sites zoals Blanee of Vivastreet. Frans zal beter lukken dan Engels. Arabisch is nog beter.
Eénmaal akkoord over service en prijs, moet je haar goede aanwijzingen geven hoe ze tot je hiirkamer kan komen. Ik stuurde foto’s door. Hoewel ik nooit verrassingen heb gehad, uit voorzorg: verberg waardevolle spullen. De koelkast en de oven zijn goede verstopplaatsen.

Dag 1
De eerste nacht liet ik Nejwa komen, die ik van eerder kende. Klein, mooi gezicht, mooi lichaam. Ze heeft zelf een appartement waar ze kan ontvangen, en vraagt 1600 MAD. Gezien ik zelf een studio had, 1000 MAD. Ik was behoorlijk teleurgesteld omdat er geen voorspel was. Zegt ze 'je hebt geen olie om te masseren, geen probleem, dan schakelen we gelijk naar actie'. PZC blowjob OK gevolgd door beffen, te kort voor mij. 'Ik neuk met m’n kont' en biedt haar aars aan zonder condoom. In Marokko neem ik altijd mijn condooms en glijmiddel mee. Glijmiddel, vooral bij kontneuken. Het neukt goed, en spant beter dan een vaginale penetratie. Wanneer ik me terugtrek om het  condoom te inspecteren, ... zie ik dat er str… aan hangt. Gedverdorie, smerige meid, ze stelt kontneuken voor maar had zich niet gespoeld. Gezien ik hierdoor weet m’n erectie te verliezen, doe ik snel met handje klaarkomen. Voordat ze naar buiten gaat vraagt ze 200 MAD meer voor haar zieke moeder en haar verplaatsingskosten. Ik werk ze vriendelijk buiten.

Dag 2
Voordat ik de dag ervoor in slaap val, stem ik af dat Siham de volgende ochtend om 07.30 uur bij mij is. Nummer gevonden op Vivastreet. 800 MAD massage + kontneuken. Ze is er precies op tijd. Na de douche komt naakt terug. Lang, slank, jong (± 19 jaar oud). ‘Une Gazelle’. Ze masseert mijn rug. Niet lang maar wel leuk. Dan likt ze mijn benen, tussen mijn benen, en zet haar tong in mijn klein gaatje, ze zuigt. Het windt me enorm op, en ook Siham biedt me aan zonder condoom te kontneuken. Ik rol een condoom af en neuk haar diep. Ze wil ook geld voor haar transport. Ik betaal haar het  vooraf afgesproken bedrag.
Later die dag biedt ze me aan om de volgende dag terug te komen. Om 06.00 uur in de ochtend als ik het wil. En ik mag zelf de prijs bepalen. Tegelijkertijd praat ik met Nouha, die 1300 MAD voor massage + vaginaal intiem vraagt. Vind ik te duur. Blijkbaar kennen Nouha en Siham elkaar, gezien de laatste me een trio voorstelt voor 2000 MAD ... met het andere meisje met wie chat.

Dag 3
Een Duo van Noor masseuse met wie ik laatst nog had afgesproken (en op wie ik een beetje verliefd ben) kwam op de derde dag bij me.
Als ik in Casa woonde, en als ik alleen was ... vraag ik haar ten huwelijk.
Ze bleef 3 uur. Bij het betalen geen onderhandeling. Ze is blij met wat ik geef. (Ik ben vrijgevig)
Daarna chat ik met een andere masseuse die ik kende, en ze was OK voor 700 MAD. Ik vraag bevestiging, inclusief intiem ... laat ze me weten dat we dat  ter plaatse zullen bespreken. Nee dus, want … zie dag 4.

Dag 4
Ik laat de persoon terugkomen van de dag ervoor. Ik hou van haar .. en het was mijn laatste dag. Het was beter dan de dag ervoor.


Wat betreft doorgeven van telefoonnummers: nummers die op internet staan vind je zelf door te googelen met hun naam. Het telefoonnummer dat ik rechtstreeks kreeg van masseuses, deel ik niet. Als je dat wil, kan ik wel je telefoonnummer doorsturen, met he verzoek dat ze je contacteert via Whatsapp. Voor m’n meisje van dag 3 en 4 moet je bovendien actief zijn op deze website buiten Marocco.