Auteur Topic: Alexandra  (gelezen 13974 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Gepost op: 22 februari 2016, 17:36:53 »
[box title=Alexandra]
Leeftijd:         ong. 22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ong 1,55m
Model:            slank
BH:                 kleine natuurlijke A
Kontje:           lekker (strak)
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    halflang (los)
[/box]
[box title=extra info]
- opvallende neusvorm
- bijna altijd een te kort (jeans)schortje aan
- bijna de gehele avond in gezelschap van collega's in de zetelhoek het verst van de niet-trapingang van de bar/lounge en staat vaak en veel op de verhoogde vloer daar op zichzelf te dansen

 :douchen
(/box]
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2016, 18:00:10 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2016, 15:58:58 »
Gisteren mee op de kamer geweest.

Ze nam mijn badjas vast en sleurde me mee naar een zetel. Ze had al lang in het snuitje dat ik mijn ogen niet van haar af kon houden. 10 minuutjes gebabbeld en de kamer ingetrokken. Ze heeft een geweldig strak en mooi lichaam. Heel licht tongzoenen en teasen...het duurde niet lang of ik stond paraat. Ze pijpte zeer goed en zoog hard waardoor ik het na enkele minuten al moeilijk kreeg. Ze had dat wel door en stopte even. Nadien ging ze door en begon zowaar nog steviger te zuigen. Ze creëerde een soort vacuüm gevoel waardoor ik even aan het twijfelen was om een FT te doen. Maar toch niet...ik wou haar nemen. Paar standjes afgewerkt en met de hand laten afwerken. Ja, die ziet me zeker nog terug. Alleen al fysiek is ze volledig mijn type.

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2016, 22:16:03 »
Zei al 2 jaar in sixsens te werken.

Uit m'n sixsens verslag:

Het zal rond 8-en zijn geweest dat ik een rondje maakte om te kijken welke dames er beschikbaar waren wou eigenlijk nog een half uurtje pauze maar ik werd gewenkt door Alexandra. Ik had haar eerder al zien staan in de deur met een kort strak leren broekje aan. Ze zag er heel sletterig en geil uit. Heerlijk kontje ook  :kissass. Ik nam bij haar op de bank plaats eigenlijk alleen maar om wat kennis te maken. Het was een heel fijn gesprek. Pre-sales waren dus uitstekend en ik was flink geil geworden. Dus Alexandra de sleutel laten halen voor een heel geil uurtje op de kamer. Tongzoenen doet ze wel met de tong vol in je mond t'is niet zo lafjes maar is volgens mij niet haar favoriete onderdeel want ze doet vrij weinig/kort. PZC was echter goddelijk en de sex top. Zeer meegaand, ook in om alle niet zo basic standjes uit te proberen. Top uurtje. Herhaling zal zeker vaker volgen.

En ik ben zaterdag gelijk weer op herhaling geweest en het was wederom prima bovendien is er een goede klik en is ze niet zuinig met de presales. Het voelt als of ik voor dit meisje al een kleine zwak heb. Dat schatje.

Offline facesitlover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Alexandra
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2018, 09:57:06 »
Met haar ben ik ook al een paar keer naar de kamer geweest. Gisteren was ze er helaas niet. Leuke meid met heel goede service. Lekker kontje voor heerlijke facesitting.  ;D Hopelijk is ze er volgende maand weer.