Auteur Topic: Temptation island 2016  (gelezen 5475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Temptation island 2016
« Gepost op: 25 februari 2016, 07:58:09 »
Waanzinnig leuk programma om naar te kijken. Al enkele quotes om niet te vergeten:


"Je hebt kijken en je hebt kijken kijken. Mijn vriendin heeft niet graag dat ik doe aan kijken kijken"

"Ik ben hier om het hartje te breken, hihihi"

" Zouden onze mannen nu aan ons aan het denken zijn?" --> beeld erna ziet ge die venten in het zwembad zitten met een griet om hun arm.  :cheer:

"ik ben Jil en krijg altijd wat ik wil"

Ge zou voor minder al vanaf dag één de pijp induiken!

Toch een aantal lekkere grieten: Jolyn, Jill, Chiara en Lindsey  :-\ :movingtits

  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Temptation island 2016
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2016, 13:09:21 »
Ramptoerisme  ;D


Het gerecht/concept:
- Een bende bimbo's met één hersencel meer dan een koe, anders scheten ze het bed vol indien ze aan het neuken waren
- Overgoten met een sausje van Johnnies met het verstand van een geslachte kip
- Camera's en veel geld om met anderen tussen de lakens te duiken




Het niveau van "Komen Eten" was nog hoger, en dat is op zich al onbegrijpelijk  ;D




Maar dat is tegenwoordig wat ze van televisie maken, geef mij maar "the real stuff", dus saunaclubs en ramenbuurten, daar kan ik (met het verstand van twee geslachte kippen, dus ik win   :o     ) intelligentere en vooral mooiere babes voor een prikje op mijn klein staafje rijgen :dance2 :bonken
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Temptation island 2016
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2016, 07:14:52 »
Ik stel mij ook altijd de vraag waar ze die deelnemers van die programma's overal vinden. Tot je facebook en hln opent en naar de reacties van de gemiddelde mens kijkt   :-\

Mensen kijken ernaar omdat het uilach TV is. Brains Off en Temptation en komen eten op On.

Wel heerlijk om te zien hoe mak het mannelijk vlees wel niet is.  ;D