Auteur Topic: Schippersstraat 36/1 Elvira  (gelezen 11266 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/1 Elvira
« Gepost op: 17 januari 2011, 21:08:53 »
Dit keer maar eens een berichtje omtrent een dame in de Schipperstraat.  :) Elvira is een kleine dame, een vriendelijke en lieve dame eigenlijk. Een van de weinige dames waar ik nooit naar haar afkomst heb gevraagd, ze werkt overdag en als ze aanwezig is, dan is haar naam op het raam zichtbaar.

Marvel heeft haar al enige bezoekjes gebracht en dat is vrijwel iedere keer een erotische massage. Ja, je hoort het, het is niet altijd en alleen de seks en fun waar het om draait, Marvel wilt ook weleens wat anders.  ;) Het tarief is gewoon 50 Euro voor een kwartiertje tijd. Een penis massage met lekker veel olie is waar Marvel iedere keer voor kiest. Elvira doet het vrij goed en masseert lekker het topje, dat voel je dan meestal ook. Ze masseert en brengt variatie waardoor je de volle kwartier echt geniet. Geen bezoek aan een dame van plezier zonder een happy end en dat eindigt meestal dan met een lekkere handjob. Elvira maakt geen haastige indruk en doet graag haar best om het je naar je zin te maken. Ze is ook erg gezellig en met haar kan je gerust een lekkere babbeltje maken. Voor de liefhebbers, een bezoekje aan haar is de moeite waard. Ik zal ook gelijk eerlijk zijn, de seks en pijpen heb ik nog niet geprobeerd bij haar.
« Laatst bewerkt op: 29 september 2012, 09:38:27 door sexmachine »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2011, 22:05:49 »
Plaats van tewekstelling: Schippersstraat 36/2
Naam: Elvira
Nationaliteit: weet ik niet
Leeftijd: ik weet het niet, ik was te bang... :))
Haarkleur: Zwart roodachtig
Kleur ogen: Groen
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: SM
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Het moet van eind vorig jaar geleden zijn of begin dit jaar, ik weet het niet meer wanneer ik haar bezocht...

Zoals jullie weten staat Roberto voor alles open, dus ook voor een soft? SM - sessie. Ik ken niet veel van SM dus de die - hards zouden met deze recensie wel eens goed kunnen lachen. :)) :)) :))

Ik had gevraagd me eens goed te vernederen en naar mijn gevoel heeft ze woord gehouden. Toen ik uitgekleed was, zei ze heel overtuigend dat ik op mijn knieën op de grond moest gaan zitten en haar voeten aflikken. Waarom weet ik niet maar ik kreeg er een erectie van haha! ;D

Elvira gebood me streng naar het bed waar ik nog steeds op mijn knieën moest zitten. Ze werd plots lief en smeerde olie op mijn lul. Ze vroeg of het lekker was. Ja, kreunde ik. Ja wie, riep ze en ze gaf junior een ferme tik. Ze keek me streng aan. Wat moest ik nu. Ah ja, ja meesteres antwoorden, schoot me te binnen. Voor het woord meesteres werd ik bedankt en mocht ik haar kutje likken. Dat deed ik niet goed volgens haar (de eerste hoer die eerlijk is tegen mij haha) en ik kreeg een draai rond men oren. Auw.

Weer begon ze aan mijn lul te trekken en ze bond men ballen af. Ze praatte wat vies tegen mij en verwittigde me nog niet klaar te komen terwijl ze bleef trekken want anders zou er wat zwaaien. Ze speelde het spel zo goed , dat ik helaas wel moest komen. Alsof ze men gedachten kon lezen, stopte ze op tijd met trekken. Ze zei dat er met mij niks aan te vangen was en begon terug te trekken.

Ik moest klaarkomen in mijn hand. Met die heerlijke ontlading was ook mijn geiligheid weg.

Toch was het spel volgens meesteres Elvira nog niet gedaan! Ik moest alles doorslikken om te kunnen voelen wat vrouwen hierbij voelen... Dat deed ik dan maar. Toen de sessie gedaan was werd Elvira vriendelijk.

Ik stond terug het straat op met gemengde gevoelens. Naar mijn gedacht, al ken ik er niks van, had ze het spel heel goed gespeeld.
Het is gewoon mijn ding niet.

Nu ik het zo terug lees, moet ze me wel een hele softe SM - sessie gegeven hebben maar dat is normaal want met al haar mensenkennis zal ze wel gezien hebben dat ik veel te lief ben om vernederd te worden...
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2011, 22:08:00 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2011, 22:11:15 »
 ;D ;D ;D
Heren Rakkers opgelet, er loopt een viespeuk rond in Antwerpen die de variant van FT MET slikken doet. En hij betaalt er nog voor ook
 ;D ;D ;D


Grapje he Roberto, geweldige recensie, lijkt me wel wat die Elvira, lekker teefje, zo zouden er meer moeten zijn.
Likken ook nog? Viespeuk bah bah bah  8) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2011, 07:17:55 »
;D ;D ;D
Heren Rakkers opgelet, er loopt een viespeuk rond in Antwerpen die de variant van FT MET slikken doet. En hij betaalt er nog voor ook
 ;D ;D ;D


Grapje he Roberto, geweldige recensie, lijkt me wel wat die Elvira, lekker teefje, zo zouden er meer moeten zijn.
Likken ook nog? Viespeuk bah bah bah  8) ;)

Inderdaad mooie recensie. Ik heb Elvira alleen al een paar maanden niet meer gezien, en ook haar naambordje niet.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2011, 09:11:28 »
De laatste keer dat ik haar zag, was eind april dit jaar.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest672

  • Gast
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2011, 17:56:03 »
Ik ben er verschillende keren binnen geweest. Ze zou van Duitse afkomst zijn, maar ik dacht de Monica (nachtshift zei dat ze Bulgaars was). Ze zou binnekort weer terug komen wist monica me nog te vertellen. Dan heb ik het wel over SS34, ss36 was tijdelijk ivm verbouwing van SS34.

Hoop dat ze er binnekort weer is want ik mis haar toch wel. Wat een schatje.
Ze is volgens mij begin 30 (ze is ouder dan je denkt).

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 36, Elvira (?)
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2011, 13:14:35 »
Vrienden! Elvira is terug! ;D Zalig!
Elvira biedt soft - erotische SM aan. Hoewel dat niet mijn ding is, wou ik iets anders dan neuken en heb dan maar mijn 50 euro gaan afdokken daar. Wat een schatje.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/1 Elvira
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2013, 01:58:36 »
Elvira inmiddels alweer lang uit beeld, en het lijkt nu definitief, al weet je dat nooit met de Dames. Elvira mag dus ook achter slot en grendel.

guest672

  • Gast
Schippersstraat 36/1 Elvira
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2013, 06:11:18 »
(bijna) zeker komt ze niet meer terug. Ik weet dat ze succesvol een nieuw leven is begonnen.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/1 Elvira
« Reactie #9 Gepost op: 26 januari 2013, 06:33:07 »
Bij deze topic op slot


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.