Auteur Topic: Verversrui 06/1, Lavinja  (gelezen 4380 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Verversrui 06/1, Lavinja
« Gepost op: 2 maart 2016, 23:47:56 »
Naam: Lavinja
afkomst: Roemenië
Leeftijd: 20 jaar
aanwezig: 1,5 jaar.....zij heeft 8 mndn gewerkt in de dagshift...en is nu werkzaam in de nachtshift
kleur haar: zwart (lang in staart)
piercing: navel
plaats: Verversrui 6/1
kosten: 40,00 euro

service: NMC, PMC, beffen, vingeren, licht sm, aftrekken en lichtelijk kussen.

Gisteravond (dinsdagavond) toch maar weer eens wezen kijken in het skw. De dag ervoor had ik bij twee dames een slechte beurt gehad….dus wilde dat toch nog even goed maken deze week. In de middag had ik nog eens de verhalen over het cafe “het Keteltje” gelezen en dat zorgde toch voor enige nieuwsgierigheid om daar weer eens te gaan kijken (was alweer een jaar of 3 terug denk ik.) Dus daar eerst een biertje gedronken, maar ik hoorde van iemand daar in de bar dat de prijzen van deze dames wel erg hoog waren (100,00 euro en dan nog je taxi en hotel kosten.) Dus toch nog even kijken in het skw. Al snel kwam ik deze dame tegen in de Verversrui. Ik sprak haar aan en vroeg haar wat de kosten mogelijkheden waren bij haar (zie paspoort.) Het klonk allemaal goed, dus besloot ik even later bij haar terug te gaan. Ik denk omdat het dinsdag was zij wat makkelijker was om de 40,00 euro te accepteren. Daarna ben ik met haar mee naar boven gegaan. Eenmaal in de kamer merkte ik al dat ze een zeer open en aardige dame is. Gedurende de sessie nam ze echt tijd voor alles...en rustig aan. Na ruim 30 min. hebben we de sessie afgerond...en ben ik weer naar beneden gegaan. Ik denk dat het wat overbodig is om de dingen die zij doet en in haar paspoort staan verder toe te lichten !!!!