Auteur Topic: JENNY  (gelezen 8346 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Gepost op: 3 maart 2016, 15:24:56 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2016, 22:32:47 »
Nog een paar foto's

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JENNY
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2016, 21:42:50 »
Beneden kwam ik Jenny tegen. Ik had haar al eens gezien in Dortmund. Op de foto's ziet ze er wel leuk uit, maar toen ik haar in Dortmund tegen kwam viel ze me wat uiterlijk betreft wat tegen. Ook de reden dat ik met haar toen geen kamer heb gedaan. Vandaag vond ik haar er een stuk beter uitzien. Echt super knap is ze niet, maar ze heeft wel iets. Met Jenny een tijdje op de bank met haar gesproken en na een minuut of 10 zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer namen we beide naakt plaats op bed. Het viel me op dat Jenny van onder wat behaart was. Ze zei dat ze geen zin had om zich te scheren en dat het al een week geleden is, dat ze dat voor het laatst had gedaan. Ook haar okselhaar was een week oud. Dat zie je niet vaak, dat een dame licht behaart is. Ik vond het wel iets hebben. Het was geen volle bos, maar licht behaart. Ik kon het niet laten om haar oraal te bevredigen. Het is heel lang geleden dat ik een dame oraal heb bevredigd, die van onder licht behaart was. Haar poesje was verder wel schoon. Helaas lag Jenny tijdens het oraal wat ongeïnteresseerd op bed. Na een tijdje stelde ze plots voor om mij te verwennen. Ik vond het prima, want als ze er zelf geen lol in heeft, doe ik ook geen moeite.
Ze gaf me toen een blowjob, wat ze erg goed deed. Lekker stevig en gevarieerd. Vervolgens heb ik haar in missio genomen. Haar poesje voelde niet erg strak aan, eerder wat losjes. Ik denk dat ze geen moeite zal hebben met zeer groot geschapen beren. Desalniettemin voelde het niet slecht en had ik mijn 2e orgasme van de dag.

Naam: Jenny
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 7/10
Aftersales: 6/10
Cijfer: 6,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.