Auteur Topic: Schippersstraat 23, Nikki (Russische)  (gelezen 2258 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 23, Nikki (Russische)
« Gepost op: 17 januari 2011, 21:35:10 »
Dit keer maar eens een recensie over de Russische Nikki in de Schipperstraat. Ze werkt achter een raam tussen de nr 27 en 21, medewanderlaars die in Schipperstraat weten denk ik wel dat ik de goud gekleurde ramen bedoel. Haar raam is de 4e van rechts geteld (naast nr 27) en ze is vrij makkelijk te herkennen haar meter lange bruine haar. Ook ziet ze er knap en erg leuk uit, haar lange gestalte en lange haar maakt haar moeilijk te missen. Nikki is 's avonds werkzaam.

Bij haar is het vaste tarief 50 Euro voor pmc en nmc voor een kwartiertje. Marvel weet uit ervaring dat Russische vrouwen er wat kunnen in bed en was ook erg benieuwd naar haar. Eenmaal in bed blijkt ze een lieve meid te zijn en begint ze met strelingen over je hele lichaam. Die Russische vrouwen zijn allemaal zo v*peep* mooi!  :o Je zou toch zo'n vrouw als je levenspartner willen hebben, maar goed, nu even terug naar de actie  ;D . Het pmc doet ze niet verkeerd en de sex was meer als voldoende, ze kijkt je geil aan moedigt je aan als het hoogtepunt nadert. Ze wilt je melk en die kreeg ze dan ook.  ;D Marvel is wel tevreden over haar, maar heeft het gevoel dat het nog beter kan. Toch... Nikki is een lieve meid en dan wil je ook niet al te streng zijn, want ze doet wel degelijk haar best.
« Laatst bewerkt op: 29 september 2012, 09:37:57 door sexmachine »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schipperstraat 23, Nikki (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2012, 22:13:00 »
Ik heb Nikki al lang niet meer gezien of ze moet haar haar hebben laten knippen en mij op een dwaalspoor hebben gebracht.
Doch ik ben eigenlijk zeker dat ze er niet meer is. Topic gaat dan ook op slot.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...