Auteur Topic: whirlpoolseks  (gelezen 14468 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #15 Gepost op: 12 maart 2016, 23:47:52 »
Shocking nieuws voor sexmachine, tenminste als hij ooit in de jacuzzi in Babylon heeft gezeten...

 bad2
Eigenlijk hoef ik nu niets meer te schrijven, want hiermee moet hij al genoeg weten...
Het bordje achter de jacuzzi had ik anders geïnterpreteerd cq vertaald voor onze gezamenlijke vriendin.
"kein sex im Jacuzzi" werd door mij moeiteloos geïnterpreteerd als "nur fünf mahl in Jacuzzi".... Wat door onze vriendin dan ook moeiteloos en onder groot enthousiasme werd toegepast... En ja, we weten dat er een camera hangt... :censored

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #16 Gepost op: 13 maart 2016, 11:20:17 »
Wat een discussie over de whirlpools whirlpool sex ik kan een ieder melden dat sex in een openbaar zwembad of whirlpool in geen één club mogelijk is er zijn echter wel clubs met privé whirlpool paar voorbeelden van die clubs dolce vita sixsens wat er op de kamer gebeurt is ook voor de club de vraag  :dance2 gelukkig heeft eros 26 meer als 50 whirlpools  bad26 bad2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2016, 11:20:44 »
Fuck, met Paula in de whirlpool en 5 x wilde sex ....
En dat op film vastleggen ....

Vergeet alles wat ik schreef hier, ik wil gepakt worden door Paula en in Babylon komt SEF toch niet ...  :-)

Verstuurd vanaf mijn KAZAM Trooper 451 met Tapatalk

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2016, 16:18:46 »
Wat een discussie over de whirlpools whirlpool sex ik kan een ieder melden dat sex in een openbaar zwembad of whirlpool in geen één club mogelijk is
Niet oordelen over iets waar je niet bij bent geweest.
Remember, ik ben een vies kereltje en onze vriendin was er ook niet vies van  :shakekontje

Maar tijden veranderen zoals sef dit topic startte...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2016, 16:37:13 »
ja tijden veranderderen als er nu een dame in de jacuzie stapt dan staat in sixsens zo de beveileging er bij dat sexuele handelingen niet toegestaan zijn in de jacuzie  :mistress

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #20 Gepost op: 13 maart 2016, 17:19:42 »
ja tijden veranderderen als er nu een dame in de jacuzie stapt dan staat in sixsens zo de beveileging er bij dat sexuele handelingen niet toegestaan zijn in de jacuzie  :mistress
Klopt.....het hangt er vanaf welke man er bij de dame in de whirlpool zit. Ik weet niet of jij op de zwarte lijst staat  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #21 Gepost op: 14 maart 2016, 10:00:11 »
ja tijden veranderderen als er nu een dame in de jacuzie stapt dan staat in sixsens zo de beveileging er bij dat sexuele handelingen niet toegestaan zijn in de jacuzie  :mistress
Klopt.....het hangt er vanaf welke man er bij de dame in de whirlpool zit. Ik weet niet of jij op de zwarte lijst staat  :lol_hitting:

Ik hang altijd het slipje van de dame voor de camera als we samen de jacuzzi in gaan.
Voordat security dat door heeft ben ik al lang op kamer... (ook zonder dat slipje)...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
whirlpoolseks
« Reactie #22 Gepost op: 14 maart 2016, 21:45:11 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke