Auteur Topic: Melissa (Dominicaans)  (gelezen 13107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Melissa (Dominicaans)
« Gepost op: 12 maart 2016, 07:21:06 »
Naam: Melissa
Land/Taal: Nederlands (dame is hier opgegroeid, spreekt dus vloeiend Nederlands met een Haags accent)
Leeftijd: begin 30         
Lengte/Model: 1,60m/ stevig
Cup : F (echt)
Kont: groot, rond, stevig, fantastisch
Kleur haar/ lengte: zwart / lang
Ogen: bruin
Huidskleur: licht getint
Service: PMC / NMC / TZ / massage
Pre: Droomvrouw voor mannen die van echte rondingen houden. Mooi gezicht, grote natuurlijke borsten en een enorme stevige kont met een wespentaille. GFE en uitstekende seks.
Con: prijs
Herhalingsgevaar: 100%
Extra: dame geeft een fijne massage.
Link inclusief foto's op de website: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Melissa

Ik kreeg de tip van net zo een liefhebber van billen als ik om deze dame eens te bezoeken. De prijs hield me een tijd tegen, want dat ligt hier een stuk hoger dan we in saunaclubs of achter de ramen gewend zijn. Uiteindelijk toch eens gedaan. En geen milliseconde spijt van gehad. Wat een droom! Als ze voor je uit de trap op waggelt naar de kamer raak je direct in een trance, wat een achterwerk! De billen zijn enorm maar stevig en een wespentaille erboven. Ze blijven maar draaien. Ik geloof niet dat ik het ooit zo perfect heb gezien. Op de kamer gaat alles onstpannen toe, ze is lief, vriendelijk, heeft een zeer hoog GFE gehalte, maar tegelijk krijg je pure, hete seks, zoals je van een Latina mag verwachten. Na de uitputtingsslag geeft ze je desgewenst een fijne massage.

« Laatst bewerkt op: 12 maart 2016, 10:50:57 door TnA Addict »

Offline JPtoo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Melissa (Dominicaans)
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2016, 17:35:37 »
Ach DS, waar ik mijn eerste stapje in deze wereld zette  ;D
Voordat ik het SC universum ontdekte

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Melissa (Dominicaans)
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2016, 00:08:12 »
Zie mijn reactie  ;) :)) http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19159.msg75206#msg75206


Naam: Melissa
Land/Taal: Nederlands (dame is hier opgegroeid, spreekt dus vloeiend Nederlands met een Haags accent)
Leeftijd: begin 30         
Lengte/Model: 1,60m/ stevig
Cup : F (echt)
Kont: groot, rond, stevig, fantastisch
Kleur haar/ lengte: zwart / lang
Ogen: bruin
Huidskleur: licht getint
Service: PMC / NMC / TZ / massage
Pre: Droomvrouw voor mannen die van echte rondingen houden. Mooi gezicht, grote natuurlijke borsten en een enorme stevige kont met een wespentaille. GFE en uitstekende seks.
Con: prijs
Herhalingsgevaar: 100%
Extra: dame geeft een fijne massage.
Link inclusief foto's op de website: https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Melissa

Ik kreeg de tip van net zo een liefhebber van billen als ik om deze dame eens te bezoeken. De prijs hield me een tijd tegen, want dat ligt hier een stuk hoger dan we in saunaclubs of achter de ramen gewend zijn. Uiteindelijk toch eens gedaan. En geen milliseconde spijt van gehad. Wat een droom! Als ze voor je uit de trap op waggelt naar de kamer raak je direct in een trance, wat een achterwerk! De billen zijn enorm maar stevig en een wespentaille erboven. Ze blijven maar draaien. Ik geloof niet dat ik het ooit zo perfect heb gezien. Op de kamer gaat alles onstpannen toe, ze is lief, vriendelijk, heeft een zeer hoog GFE gehalte, maar tegelijk krijg je pure, hete seks, zoals je van een Latina mag verwachten. Na de uitputtingsslag geeft ze je desgewenst een fijne massage.

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2016, 00:23:32 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Melissa (Dominicaans)
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2016, 18:46:52 »
Melissa werkt niet meer bij Diane's Secret. Ze is waarschijnlijk gestopt.

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
Melissa (Dominicaans)
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2016, 00:02:05 »
Goed nieuws, Melissa komt terug. Wanneer is helaas nog onbekend.