Auteur Topic: Merona (Georgische)  (gelezen 4363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Merona (Georgische)
« Gepost op: 12 maart 2016, 13:12:36 »


[box title=MERONA]
Land:             Georgië
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            volslank
BH:                 75B
Kontje:           Strak
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ optisch een mooie verschijning
+ NMC in cowboy reverse, goed; mooi zicht op die strakke billen
- geen TZ (belooft dat wel vooraf)
- afwerkseks
- blasen monotoom
[/box]
[box title=extra info]
zie recensie
[/box]

Op 29 febr heb ik met deze blonde dame een half uurtje de 'lakens' gedeeld.

Merona kwam 'spontaan' naast mij zitten aan de bar. Leuk gesprek volgde. Geen intieme presales. Ze vertelde dat ze uit Georgië kwam. Georgië: tegen Rusland en Oekraïne aan. Met dames uit die landen heb ik altijd goede kamers.
Uiteraard gevraagd of ze tongzoende, waarop ze bevestigend antwoordde. Echter op de kamer was daar geen sprake van. Een kus op de mond kon er nog net vanaf. Laag knuffelgehalte. Al snel verdween haar mond naar kleine Sjeuf. Blasen was niet geweldig. Zonder variatie. (GOSP = 0,5 M).
Ik had vooraf aangegeven dat ik normaal uurkamers maak, maar al snel werd mij duidelijk dat het een snelle kamer zou worden: afwerkseks.
NMC was wel boven verwachting. Ze nam zelf het initiatief voor positie cowboy reverse. Vind ik zelf wel een leuke om tegen de billen aan te kijken. Zeker als die billen lekker strak zijn. Zonder problemen weer vele nazaten de dood ingejaagd.
Ze maakte meteen aanstalten om de kamer te verlaten. Normaal zou ik zelf nog willen nagenieten als er nog wat tijd over is, maar bij deze dame had ik daar geen fiducie in. Kortom, herhalings gevaar 0%




Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke