Auteur Topic: DENISA (Roem)  (gelezen 4566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DENISA (Roem)
« Gepost op: 12 maart 2016, 22:16:52 »


[box title=DENISA]
Land:             Roemenië
Taal:              T
Leeftijd:         28
[/box]
(box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 75B
Kontje:           strak
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Mooi figuur
+ verregaande service
+ uitstekende gevarieerde blaaskwaliteiten
- heeft een eigen telraam  :017:
[/box]
[box title=extra info]
Let op met (zogenaamde) extra's!
[/box]

Op 9 maart een kort bezoek aan Living Room gebracht. Denisa was het 'slachtoffer' van deze middag. Ik trof haar vlak na binnenkomst in de tent buiten op het terras. Na een tijdje kennismaken en gebrabbel over haar thuisland, trokken onze polen elkaar aan. Het was fris in de tent. Ze warmde zich aan mijn super XXL gespierde torso. Al snel lepelde onze tongen gretig heen en weer en zo nu en dan dacht ik iets tussen mijn benen te voelen. De presales waren in ieder geval veelbelovend!
Schlüssel!
TZ was uitstekend, PZC diep en gevarieerd incl eierploppen (GOSP = 0,75M) en over NMC in cowboy en missio mag niets verkeerd worden gezegd. Hoog knuffel gehalte. Ze voelde goed aan wat ik wel en niet ambieerde! Tijdens de show masseerde ze mijn uitgang met een vinger, hetgeen ik wel waardeerde. Kortom, een uitstekende kamer.
Uitstekende kamers verdienen een fooi bij mij en zo ook bij deze kamer met Denisa. Echter......, Denisa wilde €50 extra voor de massage aan de uitgang.  :o uuhhhh? Ik gaf aan dat ik zoiets graag vooraf wens te weten en niet achteraf. Ik wist dat, zei ze!? Nou mooi niet. Ik had net iets meer geld in de beurs dan voor een uurtje kamer en zei dat ze het er mee moest doen. Ze nam het geld meteen aan en weg was Denisa. Kortom, weer een van die trucjes! Ten aanzien van haar service zou het herhalingsgevaar 100% zijn geweest, maar nu bedenk ik mij nog een keer.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke