Auteur Topic: Waarom bezoekt u een sekswerker?  (gelezen 10353 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisathesis

  • Gast
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Gepost op: 15 maart 2016, 10:57:29 »
Beste forumbezoekers


Mijn naam is Lisa en dit jaar studeer ik af aan de Universiteit van Gent. Om mijn diploma te behalen, moet ik een masterproef schrijven. Deze masterproef schrijf ik onder promotorschap van professor Gert Vermeulen.
Hierbij maakte ik de keuze om te onderzoek wat de beweegredenen en motieven van klanten van sekswerkers zijn.
Om deze redenen te achterhalen doe ik allereerst een grondige literatuurstudie, maar jullie standpunten kunnen natuurlijk ook niet ontbreken.

Vandaar dat ik via deze weg een oproep doe om mijn online enquête in te vullen. Deze is volledig anoniem en zo opgesteld dat jullie identiteit nooit achterhaald kan worden.

U vindt de enquête op: GEEN BEHOEFTE DEZE LINK TE PLAATSEN ALS FORUM sm)

Alvast hartelijk dank voor de tijd die jullie willen nemen om mij te helpen.
Voor bijkomende vragen ben ik beschikbaar op: Indien U sponsort mag U reclame maken(sm)

Vriendelijke groeten
Lisa


Note sm: Lisa, U doet al meer dan 10 jaar over uw thesis, ofwel bent U extreem dom ofwel extreem volhardend, maar wij blijven jaar na jaar dit bericht krijgen ....
Wij hebben als forum al herhaaldelijk aangegeven NIET onze leden en ons lastig vallen waarom wij naar de hoeren gaan.
Wij vragen U ook niet waar U Uw tampons koopt, hoeveel maal U neukt per jaar, met wie en waarom .... en waarom U het al dan niet lukt om een orgasme te krijgen .... dat boeit ons namelijk niet ...... echt niet ... wij zijn hoerenlopers en wij hoeven aan U hiervoor geen verantwoording af te leggen ....

Verdere discussie door Lisa of gezanten wordt prompt in de prullenmand gegooid ....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2016, 16:14:52 »
Omdat wij de ellende van een zagen de thuiswerkster niet willen, betalen wij liever voor de sexxx en waarom de hele vrouw in huis halen als je de belangrijkste onderdelen kan huren ....

Verstuurd vanaf mijn KAZAM Trooper 451 met Tapatalk

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2016, 16:36:34 »
Heb ook geen behoefte meer aan een zagende madam thuis die privezaken niet prive kan houden tegen over al haar vriendinnen, het labiele geklets ervan en die buiten de deur gaat vreten  :bonken uit wraak als d`r een scheet dwars zit of ze financieel haar zin niet kan krijgen...stel je voor dat je een keer geen 5 flutjurkjes van 110 euro wil betalen. Gratis seks? Betaalde seks is een heel stuk minder duur dan het onderhouden van een "relatie". Houd zo een hoop geld over voor andere leuke dingen in het leven...en heb zo een bak minder stress... en hoef al helemaal geen problemen met z`n tweeën op te lossen die ik alleen al helemaal niet heb!!!!

Rolly 8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2016, 09:19:30 »
Damn en ik heb dat netjes zitten invullen via YBF.  :017: ;D

Die opmerkingen ginder onder meer die van mezelve zijn wel zodanig dat we moeten concluderen dat Lisaatje niet zo goed is in zo'n vragenlijst op te stellen of het zelfs beter aan ons kon vragen. Ze antwoord zelfs niet. Nog niet. Geen wonder dat ze na 10 jaar nog moet afstuderen dan  :o  :017:
Had ze die vraag al eerder gesteld dan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2016, 12:33:43 »
Ne keer of 10 intussen, ik krijg die vraag meestal per email op het RB-email adres .... al sedert de oprichting in 2010....
Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2016, 13:24:32 »
Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #6 Gepost op: 16 maart 2016, 14:37:13 »
.. en hoef al helemaal geen problemen met z`n tweeën op te lossen die ik alleen al helemaal niet heb!!!!

Hihihi...
Kan ik sowieso al niks tegen inbrengen...

Go Rolly go!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #7 Gepost op: 16 maart 2016, 14:53:04 »
Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))
Lisa noemde vorig jaar Jan, het jaar ervoor Piet, dan weer Jan Willem en daarvoor Christoffel Columbus ...
Dit is geen enquete voor een thesis, dit is iets heel anders, al jaren bombarderen ze alle hoerenloperssite plat met eindwerk en thesis, om vragen los te krijgen van ons, hoerenlopers .....


Ach, het kan geen kwaad, niks kan kwaad, maar het haalt geen ene moer uit, zeg maar dat sexmachine het gezegd heeft .... of geloven jullie nu nog echt dat Lisa echt Lisa is die een eindwerk maakt, dan is ze, zoals ik al zei redelijk dom, en na tien maal van naam veranderd te zijn nu ook van geslacht ..... 


Massaal invullen, zolang ze ons maar niet vraagt onze kleren uit te trekken kan er niks mis gaan .... anoniem ..... ja ja, met IP en alles ....
Ik zeg niet dat je de enquete niet mag invullen, ieder doet wat ie wenst, maar HIER komt ie niet, geen link, nada, noppes .... geen behoefte aan, of Lisa mag hier eerst haar orgasmes online poten .... liefst naakt
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #8 Gepost op: 16 maart 2016, 15:01:31 »
Een doordenkertje ... en een goeike (als ik het al zelf moet zeggen is 't ver gekomen)  ;D


! No longer available


Op de hoes van den LP vindt Lisa alle info die ze nodig heeft voor haar thesis ....  :happy :bonken :schaap
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Waarom bezoekt u een sekswerker?
« Reactie #9 Gepost op: 5 november 2016, 20:02:28 »
Ik werk doorgaans ook wel mee aan dit soort dingen. Kan wel de irritatie van de beheerder van het forum begrijpen. Vaak melden dit soort studenten zich zonder enige introductie zomaar aan op het forum met wat linkjes.

Ze zullen niet tevreden zijn met mijn antwoord over tampons en orgasmes waarschijnlijk ....  ;D
Lijkt me ook niet belangrijk voor het onderzoek..... :017:

Enquête ingevuld!
Ik heb al heel veel afstudeerders onder mijn hoede gehad. En zo heb ik er dit jaar ook weer twee. Uiteraard zijn dan andere onderwerpen als waar lisathesis mee bezig is.
De insteek van het afronden van een thesis is uiteindelijk het diploma op zak krijgen. En dat lijkt mij ook het doel van lisa. Niet meer en minder. De vragen zijn geformuleerd uit het perspectief van lisa. Het forum zal het forum niet zijn als we daar weer wat over hebben op te merken. Doch, besef dat wij vanuit een heel andere ooghoek naar de paysex wereld kijken dan lisa. Ik kan me wel verplaatsen in de wijze van vraagstelling door lisa. Kortom, gewoon de vragen beantwoorden en lief zijn voor lisa  :))