Auteur Topic: Angelique (Colombiaanse)  (gelezen 8469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Angelique (Colombiaanse)
« Gepost op: 16 maart 2016, 20:26:06 »
Uiterlijk
Leeftijd: 31 jr
Lengte: 1.70-1.75 m
Postuur: normaal, getint
Haar: zwart / lang / golvend
Ogen: donkerbruin
Cup: C
Kont: lekker
Tatto: ja onderrug, achterbenen
Piercing: onbekend

Presale
Top, gevoel voor humor en zeer gezellig in omgang

Service
NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren.

Prijs
50 euro voor 30 min.

Aantal sterren (max 5)
*****

Herhaling
Ja

Aftersale
Top, regelmatig kreeg ik knuffels en zoentjes van haar
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2016, 23:09:40 door pret »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Angelique (Colombiaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2016, 01:35:12 »
Jaha........
Al veel lol mee beleefd tijdens mijn eerste bezoek.
Op welke dagen is ze aanwezig en toevallig geen vakantie een van de komende weken?
En nee...Eddy_V, ik neem ze niet mee op vakantie op mijn jacht  :lol_hitting:

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Angelique (Colombiaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2016, 20:48:31 »
Jaha........
Al veel lol mee beleefd tijdens mijn eerste bezoek.
Op welke dagen is ze aanwezig en toevallig geen vakantie een van de komende weken?
En nee...Eddy_V, ik neem ze niet mee op vakantie op mijn jacht  :lol_hitting:

Vandaag desalniettemin afwezig. Ik vermoed dat ze toch als schipbreukeling aan boord is gekomen bij Sjeufke op z'n "jacht".
Nu afwachten wie het eerste bakzeil haalt!

Offline Golfpik

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Angelique (Colombiaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2016, 22:24:45 »
Vreemd. Zelf spelde ze haar naam als Angeliek.
Wie vraagt het even na??  :lol_hitting:
It’s perfectly respectable to golf with a total stranger

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Angelique (Colombiaanse)
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2016, 10:15:29 »
Vrijdag avond zat ik met YYlover en een andere beer (geen forumlid) aan de bar. Clara (deze is overigens niet de Kazachistaanse) kleefde zich aan mij als een bij op honing. Ze wist dat ik 5 weken droog stond dus verwachte binnen 5 minuten 50 euro te scoren. Toen ik dit haar meedeelde lag ze dubbel van het lachen. YYlover zei vervolgens dat ze overige minuten maar eens anders moest invullen. Maar goed ik herinnerde me ineens dat ik ooit met deze dame op de kamer was geweest wat mij ook niet bevallen was dus moest me op de een of andere manier van hier zien te verlossen. Net op dat moment kwam Angelique ter redding. Toen ze mij zag was ze zo blij als een kind. Ze rende of beter gezegd huppelde naar mij toe en gaf me een omhelzing en een tongzoen. Dit allemaal leidde ertoe dat Clare zich uit de voeten maakte.

De hele avond bijgepraat, geknuffeld en heel veel gezoend. Ze zag Sara dansen en ging haar toe en danste mee. Ze schuifelde sensueel met elkaar. Na het dansen ging Angelique kolven aan de borsten van Sara. Ze raadde mij aan om met haar de kamer op te gaan maar helaas was Sara niet bepaald mijn type alhoewel die borsten en kont van haar er wel lekker uitzien.

Nadat YYlover afscheid had genomen deed ik nog een wellness ronde. De sauna was goed heet en de stoombad redelijk op stoom. Het schuim in het bubbelbad is er niet meer, maar naar mijn mening is het chloor gehalte nog altijd te hoog. Na opfrissing met douche, deo en eau de cologne terug naar de bar waar Angelique nog altijd aanwezig was. Wederom heel wat gezoend en geknuffeld met Angelique. Vermoedelijk door het gedraaide muziek ging Angelique ineens pussysliden op mijn schoot. Hierdoor raakte ze helemaal van de wereld. Vervolgens ging ze zich vingeren aan de bar totdat ze klaar kwam. Gelukkig is van de stille klaarkomers.  ;D

Om bij te komen stelde Angelique voor om naar lounge gedeelte gaan. Zo gezegd zo gedaan. We hebben daar zeker een uurtje gelegen. Op een gegeven leek het net of zo door een insect gestoken sprong Angelique ineens op en deed haar schoenen aan. Ik vroeg wat er aan de hand was. Wat bleek ze hoorde de DJ een muziek draaide waar ze gek op was. In de bar aangekomen zagen we Sara dansen rondom de paal. Angelique liep naar haar toe en gingen samen dansen. Sara klom met moeite de paal maar daalde met gemak naar beneden gezien haar omvang. ;D Daarna kroop Sara op de tafel om een beer die zat op een bank achterin te verleiden. Angelique kwam naar me toe en ging zichzelf weer vingeren en deze keer speelde ze ook met mijn pretpaal.

Het werd behoorlijk laat, het was inmiddels 3 uur in de nacht geworden en we gingen de kamer op. Zo een uurtje heerlijk geneukt euhm sorry gevreeën. :-P Angelique kent namelijk geen neuken. Dit allemaal heeft er toe geleid dat ik 05.45 thuis was waardoor ik me gisteren niet fit meer voelde om naar VV te gaan. Allemaal de schuld van Angelique maar het is haar vergeven.  :039: