Auteur Topic: PATRIZIA  (gelezen 12131 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PATRIZIA
« Gepost op: 18 maart 2016, 12:09:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]

[attachimg=20]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PATRIZIA
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2016, 21:45:12 »
Patrizia kwam ik buiten tegen, samen met Monika. Ik zag beide dames vaak bij elkaar zitten. Patrizia is een dame met heel mooie en heel lang haar. Puur natuur, dus zonder extentions. Haar gezicht vind ik niet zo heel knap, maar ze heeft een mooi figuurtje met een lekker kontje. Ik heb die dag 2 kamers met haar gedaan, waarbij ik 2 keer geen orgasme met haar heb gehad. Dit lag meer aan mij dan aan haar. Beide keren had ik iets meer rust moeten nemen tussen de kamers door. Haar PZC is erg goed. Patrizia is ook een erg spontane meid, waarmee je leuk kunt babbelen. Tijdens de eerste kamergang heb ik haar een massage zonder massage olie gegeven. Tijdens de tweede kamergang hebben we elkaar een massage met olie gegeven. Dat masseert toch beter. Later op de avond heb ik nog een saunaatje met haar en Monika genomen. Altijd leuk als de dames ook een saunaatje nemen. In saunaclubs heb ik dit nog niet vaak meegemaakt. In de Pauschalclubs regelmatig. Hetzelfde geldt voor de jacuzzi en zwembad. Alleen in Babylon kruipen de dames in de jacuzzi, maar met maar 1 reden, je te lokken naar een kamer. In de Pauschalclubs doen de dames dat om zelf ook even te relaxen. Dit creëert een aangename sfeer. Dat is ook de reden dat ik regelmatig 1 van de Pauschalclubs blijf bezoeken.

Naam: Patrizia
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 7/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
HALLOWEEN
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2016, 20:45:49 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.