Auteur Topic: MEETING POINT  (gelezen 900549 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #525 Gepost op: 25 november 2016, 15:27:27 »
Dit weekend maar weer eens een clubje bezoeken. Zoals het er nu naar uitziet wordt het morgen als er niets tussendoor fietst. De keuze is reuze en een aantal opties komen in aanmerking. VM, VV, YY of misschien een laatste ontdekkingsreis voor dit jaar en dan zal de keuze gaan tussen LR en PHG. Mocht het morgen niet lukken dan zondag GT/YY.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #526 Gepost op: 26 november 2016, 10:00:13 »
Vandaag naar YY. Er wacht me een grote uitdaging. Lukt het me mijn 100e dvp in mijn nog relatief korte p6-carrière te scoren (teller staat op 98) of zullen mijn favorietjes roet in het eten gooien?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #527 Gepost op: 26 november 2016, 11:26:00 »
Vandaag naar YY. Er wacht me een grote uitdaging. Lukt het me mijn 100e dvp in mijn nog relatief korte p6-carrière te scoren (teller staat op 98) of zullen mijn favorietjes roet in het eten gooien?

Simpel: 2 favorietjes pakken en 2 nieuwtjes ;D ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #528 Gepost op: 26 november 2016, 12:20:33 »
Vandaag naar YY. Er wacht me een grote uitdaging. Lukt het me mijn 100e dvp in mijn nog relatief korte p6-carrière te scoren (teller staat op 98) of zullen mijn favorietjes roet in het eten gooien?

Simpel: 2 favorietjes pakken en 2 nieuwtjes ;D ;)

Ik mag normaal maar 1x per bezoek vreemd gaan van de gevestigde orde  ;)
Zal een grote verdwijntruc à la Hans Klok moeten uithalen  ;D

Verwachte aankomsttijd rond 13.30

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #529 Gepost op: 26 november 2016, 12:24:22 »
Vandaag naar YY. Er wacht me een grote uitdaging. Lukt het me mijn 100e dvp in mijn nog relatief korte p6-carrière te scoren (teller staat op 98) of zullen mijn favorietjes roet in het eten gooien?

Simpel: 2 favorietjes pakken en 2 nieuwtjes ;D ;)

Ik mag normaal maar 1x per bezoek vreemd gaan van de gevestigde orde  ;)
Zal een grote verdwijntruc à la Hans Klok moeten uithalen  ;D

Verwachte aankomsttijd rond 13.30

Ook geen probleem: 1 trio met 2 nieuwe meiden ;) ;D. Technisch gezien ga je dan maar 1 keer vreemd ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #530 Gepost op: 26 november 2016, 12:43:14 »
TUTTIFRUTTI
will open at 14.00!!!!!

vanKees

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #531 Gepost op: 26 november 2016, 17:54:24 »
Maandag naar Bab , mijn Liebling verwennen .
Donderdag op herhaling iets vieren met mijn lief ,gratis inkom , pralines meenemen voor de dames en afsluiten met een trio .
Wie zal de extra partner zijn voor de trio  Claudia ,  Maya ??

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #532 Gepost op: 26 november 2016, 17:59:20 »
Maandag naar Bab , mijn Liebling verwennen .
Donderdag op herhaling iets vieren met mijn lief ,gratis inkom , pralines meenemen voor de dames en afsluiten met een trio .
Wie zal de extra partner zijn voor de trio  Claudia ,  Maya ??

Veel plezier alvast! :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #533 Gepost op: 27 november 2016, 12:03:18 »
29/11 of 1/12 => Brussel P6.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #534 Gepost op: 27 november 2016, 12:16:31 »
Mmm, daar ben ik niet zo zeker van beste Kanariepiet, op die weg kan je best nog wat leute maken. Er zijn minder uitzuipchampagnebars zoals vroeger, maar dat vind ik geen verlies en ook de 2Love blijkt minder dan vroeger the North-West op dezelfde locatie maar in de Rio overdag en Rozenhof vooral in de avond valt nog wat te beleven, maar geen echte babes, deketmeiden, daarvoor moet je naar de nachtvlub met toplessbediening en paaldansen, nl het Hazepad, let op wel nachtwerk

Mee eens, je kunt hier best nog plezier beleven. Ik ben er vrijdag en zaterdag geweest en heb me prima vermaakt:

- 2 Love trekt weer wat aan. Er was vooral zaterdag in elk geval redelijk wat volk. Qua ambiance stak het me wat tegen eerlijk gezegd. De nieuwe indeling van de club is mooi, maar niet echt mijn ding. Kennelijk slaat het wel aan, want het wordt weer iets drukker.
- Rio: vrijdagmiddag/avond was het behoorlijk druk en volop ambiance. Volumeknop stond vol open en het bier vloeide rijkelijk. Line-up voor Rio-begrippen redelijk te noemen. Ik zag een mooie Vlaamse. Verder wat zwartjes. Voor de liefhebber zullen we maar zeggen. Je vindt hier geen Roemeense dames op doorreis, in feite alleen Vlaamse dames of exotische dames die al langere tijd in België vertoeven. Die mooie Vlaamse was druk bezig met een aantal beschonken lui. Ook de zwartjes lieten zich gewillig bepotelen door een aantal heren die daar het einde van de werkweek kwamen vieren.
- Rozenhof: zat bomvol op zowel vrijdag als zaterdag. Ook redelijk wat dames, ook Roemeense dames en ook dames die ik ken uit het saunaclub-gebeuren in Duitsland. Voor ieder wat wils eigenlijk. Je ziet hier toch ook geregeld weleens jonge, Roemeense dames, jaar of 22. Soms ook oude vellen.
- Hazepad: ook maar eens geweest. Is toch wel een ander soort tent dan de drie hierboven. Het is vooral een feestcafé met striptease- en paaldansshows plus de mogelijkheid om met een dame je terug te trekken in de separé. Met een kameraad geweest en we vonden het hier erg gezellig met de voornamelijk Hongaarse dames. Drankje dames vanaf € 16, fles vanaf € 150. Als bezoeker kun je daar ook gewoon een pint drinken voor € 3,50. Je kunt het dus zo gek maken als je zelf wilt. Je kunt met een pint in de hand je vergapen aan al het moois dat er rondloopt of je kunt uren in de separé (a € 230 / uur incl. een fles Perrier) doorbrengen, waarbij de duurste flessen champagne voor € 690 gaan.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #535 Gepost op: 27 november 2016, 12:27:24 »
@ Balthasar: klinkt interessant! Ik zal precies toch eens een kijkje moeten gaan nemen in 1 van die etablissementen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #536 Gepost op: 27 november 2016, 12:29:35 »
@ Balthasar: klinkt interessant! Ik zal precies toch eens een kijkje moeten gaan nemen in 1 van die etablissementen 8).

Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Het best wel op een vrijdag of zaterdag gaan. Dan is het het drukst. Doordeweeks meer wat mensen die hun ding komen doen en verder niet blijven hangen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #537 Gepost op: 27 november 2016, 12:39:48 »
@ Balthasar: klinkt interessant! Ik zal precies toch eens een kijkje moeten gaan nemen in 1 van die etablissementen 8).

Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Het best wel op een vrijdag of zaterdag gaan. Dan is het het drukst. Doordeweeks meer wat mensen die hun ding komen doen en verder niet blijven hangen.

Thanks voor de tip. Zal sowieso een vrijdag worden ja!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #538 Gepost op: 27 november 2016, 17:54:27 »
Nog 1 maand te gaan en dan is 2016 voorbij. In december ben ik uiteraard 10/12 te vinden in Babylon en verder heb ik nog plannen om Pauschalclub Münster te bezoeken. Heel misschien dat ik nog een club aan doe, maar dat hangt er vanaf of ik nog goesting heb.

Wat mij in Tutti Frutti helaas niet gelukt is, zal mij zeker in Babylon wel lukken. Het is alleen de vraag wie daar mijn 190ste DVP in een club wordt, mijn 105de DVP van dit jaar en 80ste nieuwe DVP van dit jaar. Grote kanshebsters zijn Karla, Emelia en Roberta
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
MEETING POINT
« Reactie #539 Gepost op: 27 november 2016, 18:54:17 »
De aankomende week wordt clubloos vanwege verblijf in het grijze Benelux gebied (Wallonië en de Randstad) en de drukke einde jaars werkzaamheden. Daarna staat alles nog open. In ieder geval nog twee bezoekjes aan het onvolprezen Schieferhof, ook al vanwege twee vrije (nou ja, vooruitbetaalde, entrees). Dan als het ff kan de 10 december Party in Elsdorf waar ik mijn uiterste best voor ga doen en last but not least de Latina Putaria in Wuppertal, hoewel dat ook nog kan in de eerste week Januari. Zou een goed begin van 2017 kunnen zijn. Vooral als er nog rakkers, modjes en admins zijn die al hun moed bijeenrapen om de eerste stap te zetten in het Fawlty Towers onder de saunaclubs. ;D
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.