Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 222378 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #45 Gepost op: 12 maart 2017, 01:47:08 »
Inmiddels niet meer live. Ook geen tijd gehad om iets te posten  ;D

Een goed gevuld Babylon, zeer aangename sfeer en heul veul kamers.
De Imps hebben een goede dag gehad. Franceska is zowat door het halve forum 'genomen'. Die zal morgen moeilijk lopen, verwacht ik  ;D

Zelf 3 kamers gemaakt.
Kamer 1 met de onbekende Linda: ruim voldoende!
Kamer 2 met de bekende Bianca: uitstekend!
Kamer 3 met de onbekende Victoria: goed!

Uiteraard ga ik er op een later tijdstip bij de damesrecensies wat 'dieper' op in.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #46 Gepost op: 13 april 2017, 21:56:08 »
Vandaag gratis inkom , na 10 betalende inkommen , mag je de volgende keer gratis binnen .Het is al mijn 14de vrijkaartje zo .
Als je het zo bekijkt is de inkom maar 55 euro .
Als eerste om 10u55 , Eddy de boss begroet op de parking , het stond er vol met kranen , de parking maken ze groter en in de tuin hebben ze een deel uitgegraven en bomen opzij gezet om er de Whirpool , nieuwe sauna , en jacuzzi te  bouwen .
Ze zijn eraan begonnen zoals beloofd , zie mijn vorig verslag .
Mila is er ook al van 11u , weer een heerlijke tijd samen doorgebracht en een trio samen met de mooie Bella .

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #47 Gepost op: 14 april 2017, 22:50:45 »
Inmiddels niet meer live. Beperkt alibi.
Voor een goede vrijdag goed druk. Verhouding mannen-vrouwen: 1,5 tot 1. Dat is op een vrijdag wel eens minder.
Eerste kamer met Sofia.....ja SM: SOFIA. Komt binnen in de lijst met Favo's  ;) 'Slechts' één uur!
Tweede kamer met......Violetta. Die kamer duurde ietspietsie langer........  :censored :censored :censored :censored :censored :o  :o :o :o :o :o :o :o
Er werd veel gekamerd, want ik moest wachten op een kamer met Violetta.

Op naar de volgende.....de verjaardag van onze, enige, gewaardeerde, altijd uitgesproken ::), Jeanette-voor-de-deur-liggende, VULKAAN SPESJALIST.
Oh Ja.....vergeet geen pralines mee te nemen voor de dames en vl***n voor jouw gasten  :039:

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #48 Gepost op: 15 april 2017, 12:41:26 »
Eerste kamer met Sofia.....ja SM: SOFIA. Komt binnen in de lijst met Favo's  ;) 'Slechts' één uur!
Zeg dat het niet waar is, zeg dat het niet waar is ... MIJN Sofia, besmeurd door Sjeufke, nadat ook Aloewe Alowie haar al gepookt heeft eerder .... erger moet het echt niet worden .....  :lol ;D

Ik lees graag alle vettige details van dat feestje op kamer, sjeuf .....  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #49 Gepost op: 15 april 2017, 14:40:20 »
Volgende week is het mijn beurt om Sofia te leren kennen 😆

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #50 Gepost op: 15 april 2017, 17:20:31 »
Tweede kamer met......Violetta. Die kamer duurde ietspietsie langer........  :censored :censored :censored :censored :censored :o  :o :o :o :o :o :o :o
Er werd veel gekamerd, want ik moest wachten op een kamer met Violetta.

Dan heb je er wel 'goede vrijdag'..  :lol_hitting:  jaloers man... ::)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #51 Gepost op: 23 april 2017, 13:17:55 »
Live uit babylon

* lekker chill cfr gisteren in psr waar ik een topkamer met Ilona  liet volgen door een rampscenario met Adele en waar het goed relaxen was.  Babylon is immer rustig op een zo

* al bij ontbijt geattakeerd door 3 zwarte  parels Vanessa,  sugar en angel. Damn Who is the best? Vanessa trok me meest aan.

* werken gezien. Dat wordt een fameuze uitbreiding die er komt, wow. This club becomes unbeatable

* de koffie hier is beter dan die van t hotel

Vazkor, over

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #52 Gepost op: 23 april 2017, 13:47:29 »
Have fun Vazkor!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #53 Gepost op: 23 april 2017, 16:01:39 »
Update

Schitterende ervaring met SUGAR. Was verrassend goed eigenlijk. Ik heb nog Vanessa, Naomi, Denisa en Karla op t oog. We'll see. Het is nog rustig in de club.

Vazkor
Over

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #54 Gepost op: 23 april 2017, 18:54:12 »
Last update

* mooi kamertje gemaakt met Karla en achteraf goed gegeten kipfileeke met rijst en krautsalat.

* er is niet veel volk ook line-up is nu wat dunner en Vanessa is verdwenen. Het wordt stilaan tijd naar huis te gaan voor een nieuwe werkweek. Het was goed geweest 😊

Vazkor
Over

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #55 Gepost op: 9 juni 2017, 12:28:07 »
De plannen van vandaag waren om in Bab de stand van zwembad, terras en tuin op te gaan nemen. Gelukkig heb ik mijn ogen goed de kost gegeven toen ik van de parkeerplaats naar de entree liep want op de deur van binnen naar buiten stond: "Terrasse geschlossen".

De stand van zaken... zwembad us klaar en gevuld. Groot stuk terras tussen gebouw en zwembad is klaar en stuk grond is gelijkmatig geëgaliseerd voor (ik neem aan) het leggen van grasmatten. Een behoorlijk stuk grond waar ofwel terras ofwel gras moet komen is nog brak en moet dus nog onderhanden worden genomen. De muren van de nieuwe aanbouw zijn inmiddels op hoogte. 

Of tuin, terras en zwembad op tijd klaar zijn (bijv volgende week vrijdag) is mij nog niet duidelijk maar we blijven hopen. Desnoods gebruiken we alleen terras en zwembad en wachten we nog even tot het gras twee kontjes hoog is. ..

Rond 11:15u Sjeufke en zijn boodschappenwagentje op de parkeerplaats getroffen en door de stromende regen naar de entree gelopen. Ingecheckt en omgekleed, en dan eerst eens een lekker ontbijtje. Sjeufke loopt opgewonden en enigszins onrustig rond op zoek naar ... tja ... een passend voorgerecht... Die laat ik dan maar even zijn gang gaan, als de eerste druk eraf is wordt hij vast wel weer rustiger en aanspreekbaar. ..

Inmiddels hangt Tanja om mijn nek en zoent me van (bijna) onder tot boven... Volgens haar kom ik vandaag niet onder een kamertje met haar uit en daar zou ze wel eens gelijk in kunnen krijgen. Afijn .. we gaan het zien straks. Nu eerst even uitbuiken.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #56 Gepost op: 9 juni 2017, 12:57:11 »
Have fun mannen!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #57 Gepost op: 9 juni 2017, 15:31:21 »
Inmiddels een uurtje met Tanja op kamer achter de rug, inclusief de nodige orale oefeningen en dan ook maar afgesloten met een lekkere ft in 69. 

In de bar vaak en veel luide karnaval muziek (als de chef van huis is dansen de bardames op tafel, zeg maar). Ik ben dus op gegeven moment maar het terras opgevlucht waar gelukkig opeens de zon doorkwam. Nu steeds drukker qua mannen en vrouwen en ook buiten. 

Helaas heb ik vandaag een kortlopend alibi dus het zit er alweer bijna op.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #58 Gepost op: 9 juni 2017, 21:46:23 »
Leute,
Sjeufke ist hier der Hahn im Korb!!
Er kennt alle, ja alle Frauen und alle Frauen mögen Ihn.
War mit Maya und Delia "Zimmern"! Beide der Knaller auf
unterschiedlichste Weise (Bericht später?)
Und, Wir brauchen für Freitag einen Schwimm- und Bademeister.

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #59 Gepost op: 10 juni 2017, 00:42:13 »
Und, Wir brauchen für Freitag einen Schwimm- und Bademeister.



Kein problem.....Ich mach dass......
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke