Auteur Topic: LIVE FROM GOLDEN TIME  (gelezen 117887 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #45 Gepost op: 23 januari 2017, 11:32:46 »
Het ontbijt in GT heb ik altijd uitstekend gevonden. Alles wat later op de dag volgt, is al jaren heel wisselvallig: soms uitstekend, soms ronduit slecht. Naar GT moet je, itt tot bijvoorbeeld naar Magnum, zeker niet speciaal voor het lekkere eten gaan. Dan zou je wel eens van een kale reis kunnen terugkeren.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #46 Gepost op: 23 januari 2017, 18:45:08 »
De croissants gisteren leken wel een week oud. Nu ga ik voor de dames, maar een beetje een fatsoenlijke maaltijd geeft je de hoognodige energie.  ;D

Als je het eten vergelijkt met clubs in hetzelfde prijssegment dan blijft het in GT ver achter.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #47 Gepost op: 10 maart 2017, 19:27:27 »
Sinds 17u15 binnen (ja erg laat). De plaats komt erg donker over, anders dan ik me herinner.  Er zijn dan ook 5 jaar voorbij gegaan waar ik al veel beleefd heb. Beetje haastige atmosfeer, het wordt een huzarenstukje om een goeie meid uit te pikken. Zag een blonde met Tattoo en dikke borsten.  Mss zij? We'll see. De sfeer maakt me hier niet zo geil als in bvb ss of Samya.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #48 Gepost op: 10 maart 2017, 19:42:21 »
Sinds 17u15 binnen (ja erg laat). De plaats komt erg donker over, anders dan ik me herinner.  Er zijn dan ook 5 jaar voorbij gegaan waar ik al veel beleefd heb. Beetje haastige atmosfeer, het wordt een huzarenstukje om een goeie meid uit te pikken. Zag een blonde met Tattoo en dikke borsten.  Mss zij? We'll see. De sfeer maakt me hier niet zo geil als in bvb ss of Samya.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Blond, met tattoos en dikke tieten :showtits1. Kan nie slecht zijn ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #49 Gepost op: 10 maart 2017, 20:17:42 »
En nergens meer te zien 🤔
Verkasplannen in aantocht met wat ik hier ervaar. Jammer wel


Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #50 Gepost op: 10 maart 2017, 20:21:12 »
En nergens meer te zien 🤔
Verkasplannen in aantocht met wat ik hier ervaar. Jammer wel


Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Inderdaad jammer. Heel jammer. Maar... genoeg clubs daar in de buurt, waar je op je verjaardag ook gratis inkom hebt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #51 Gepost op: 19 maart 2017, 11:53:18 »
Arrived at 11:05 and already around 20 bears in the changing room...  :-\ Now more... Not used to this.

Not a lot of girls now... Wait and see.  :bud

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #52 Gepost op: 19 maart 2017, 12:06:03 »
Arrived at 11:05 and already around 20 bears in the changing room...  :-\ Now more... Not used to this.

Not a lot of girls now... Wait and see.  :bud

Have fun MrMazur!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #53 Gepost op: 1 april 2017, 14:08:01 »
Goedemoddag, hier spreekt uw gezagvoerder pret van vlucht Lusthansa. Mijn co piloten zijn Partycrasher, Kempie en Das. Buiten is het 18 graden. Onze vlucht zal 12 uur in beslag nemen. Inmiddels is afgezien van  partycrasher uw bemanning lid van Mile High Club. Gedurende vlucht staan onder meer de volgende stewardessen tot uw dienst: Lisa, Emma, Dorina, Mariana, Sam, Francisca, Evrlina, Kitty, Bianca, Sasha, Juliette, Wmily, Filippa, Eva, Victoria (poolse), Lulu, Linda, Laura Andrea, Nikka, Andra, Alissa, Miriam, Madelene, Alexandra, Natalia, Erina, Happy, Candy, Sandra, Kim. We wensen u een fijne vlucht en mogelijk zullen wij u later op de dag nadere berichten geven indien van toepassing . En nu gaat de bemanning aan de deank.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #54 Gepost op: 1 april 2017, 15:30:09 »
Have fun pret!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #55 Gepost op: 1 april 2017, 22:58:59 »
Aangenaam kennis gemaakt met MikeGT en Mvert. Het feestje is goed georganiseerd met allerlei vlaggen, dames in stewardes outfits en heerlijke BBQ. De volgende dames zijn ook aanwezig: Corina, Jeanette, Lucy, Sandy, Mia, Sue, Rose, Bibi, Dana, Katy, Lola, Melody, Dunja, Natalya (zowel RUssische als Moldavische)

Offline Latiga

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 28
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #56 Gepost op: 16 april 2017, 22:56:58 »
Nog steeds live vanuit GT: Line up beter dan verwacht ook al zijn de meiden, zoals verwacht, zwaar in de minderheid. Desalniettemin, lopen er weer toch enkele (nieuwe) stunners rond en tel ik ongeveer een 40-50 tal meiden. Voor het ogenblik toch een 20 tal meiden beschikbaar in de bar:) ondanks de vele pannekoek sessies die plaatsvinden.

Geheugen laat me wat in de steek maar al gezien: Daria, Candy, Bella, Karmen, Katalina, Barby (jaja), Chocolate,...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #57 Gepost op: 25 mei 2017, 12:12:14 »
Het enige wat je tot nu merkt aan de party is het uitgebreide ontbijt en goude strikjes bij de dames. Nog niet veel dames, schat zo een 15 of zo. Beren daarentegen zijn in overvloed, ze delen nu al de vuilniszakken uit.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #58 Gepost op: 4 juni 2017, 23:35:39 »
Ondertussen niet meer live vanuit GT. Ik heb hier boven alle verwachtingen een topdag beleefd in GT!

Twee keer op de kamer  beland (allez het is te zeggen, een clubhuisje en een tent) met Jamie (Poolse) die ik nog kende vanuit LR.

Teveel gepimpte dames voor de rest. Zonder Jamie was het waarschijnlijk noppes geweest vandaag.

Totale overrompeling van ijsberen (en dit voor een zondag!). Beren/dames verhouding zat goed scheef.


Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
LIVE FROM GOLDEN TIME
« Reactie #59 Gepost op: 28 juli 2017, 13:50:41 »
third room with Josie today  :pica22 this girl is nymphoman, i like it so much  :))
great party here, all staff is wearing pirate costume, very funny and there is also a big boat in the garden !!! dj also in the garden and cocktails
line up seems quite good for me , Lisa
, Mio, Pia,  Joanna, Rachel, Jamie  and many other good looking ones  :-P
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2017, 14:13:09 door Tikinui »