Auteur Topic: LIVE FROM SAUNACLUB LIFE  (gelezen 49074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB LIFE
« Gepost op: 23 maart 2016, 09:43:21 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #1 Gepost op: 6 april 2016, 11:46:11 »
Op naar Planet Eden. Verwachte aankomst: 13u 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #2 Gepost op: 6 april 2016, 12:05:49 »
Op naar Planet Eden. Verwachte aankomst: 13u 8).
ME TOOOO
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2016, 12:14:04 »
Op naar Planet Eden. Verwachte aankomst: 13u 8).
ME TOOOO

Echt? Das toevallig ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #4 Gepost op: 6 april 2016, 12:49:53 »
Aangekomen. Nog ff op Sjeuf wachten en dan op naar een ontspannend namiddagje! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #5 Gepost op: 6 april 2016, 18:18:14 »
Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;)). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #6 Gepost op: 6 april 2016, 20:13:47 »
Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;)). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)
18 jaar en al een topsessie kunnen geven naar KP-standaarden. Van een topgriet gesproken dan  :o  8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #7 Gepost op: 6 april 2016, 20:21:47 »
Ik ga PE verlaten. Niet omdat het hier niet leuk is, gewoon omdat ik weer een onderstaanbare drang heb om naar Sixsens te gaan...

Bezoek aan PE was rustig, maar aangenaam. In het begin waren er weinig meiden aanwezig. Daarnet had ik echter toch al 6,7 neukbare opties. Paar echt heel mooie meiden.

De lunch heeft gesmaakt. Was vergelijkbaar met wat je 's middags in Sixsens krijgt voorgeschoteld.

1 kamer gemaakt, met Daniella, 18 :o jaar en van Bulgarije (duh ;) ). Smokin' hot body en ooooh zo natuurgeil. Met voorsprong mijn beste kamer ooit in PE! Alleen al voor die meid keer ik binnenkort weer terug.

PE: het is er in de namiddag rustig, maar met de leuke bardame, een Bourgondische Sjeuf en de juiste DVP('s) kan je er absoluut een heel leuke tijd beleven!  8)
18 jaar en al een topsessie kunnen geven naar KP-standaarden. Van een topgriet gesproken dan  :o 8)
Alle meiden van 18 geven topsessies aan ons KanariePietje  ;D :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #8 Gepost op: 7 april 2016, 01:10:35 »
Geloof me vrij. Ze was echt goed :-\. Er was ook wel een kleine klik. Niet waar Sjeuf? ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #9 Gepost op: 7 april 2016, 02:06:20 »
Geloof me vrij. Ze was echt goed :-\. Er was ook wel een kleine klik. Niet waar Sjeuf? ;) 8)
Een kleine?  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2016, 15:36:04 »
Al zo een 3 uur aanwezig. Line up aan dames valt tegen, schat dat ik iets van 10 dames heb gezien waarvan geen een de moeite waard is qua looks. Iemand nog aanbevelen of afraders qua dames?

De line up aan rakkers is ook gelukkg matig. Deket komt niet, Vazkor niet gezien en SEF ken ik niet dus weet niet of hij aanwezig is.

Nog een oude bekende gezien, namelijk kwabbelkous Sofia (Hongaarse) die ik ken van VV en VM. Mods hoeven haar topic niet te verplaatsen. Ze gaf aan dat haar laatste dag is hier en dat ze voor een lange tijd naar Hongarije gaat  Hoogstwaarschijnlijk komt ze niet terug. Eventueel kan topic naa oude doos.

Groetjes
Pret

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2016, 15:56:36 »
Al zo een 3 uur aanwezig. Line up aan dames valt tegen, schat dat ik iets van 10 dames heb gezien waarvan geen een de moeite waard is qua looks. Iemand nog aanbevelen of afraders qua dames?

De line up aan rakkers is ook gelukkg matig. Deket komt niet, Vazkor niet gezien en SEF ken ik niet dus weet niet of hij aanwezig is.

Nog een oude bekende gezien, namelijk kwabbelkous Sofia (Hongaarse) die ik ken van VV en VM. Mods hoeven haar topic niet te verplaatsen. Ze gaf aan dat haar laatste dag is hier en dat ze voor een lange tijd naar Hongarije gaat  Hoogstwaarschijnlijk komt ze niet terug. Eventueel kan topic naa oude doos.

Groetjes
Pret
We hebben hier geen oude doos, we doen ze enkel een kuishuidsgordel aan indien dat nodig is  ;) :)) ;D


SEF kan je makkelijk herkennen .... hij hangt op een bank met een of andere dame of zit in de buurt van de danspaal te wachten tot er eentje de paal beklimt  :o
Deket zou ik helaas ook niet herkennen  :lol




TONI ..... geweldig lekker dier, maar ik zal de pil niet bitterder maken dan ze al is, aangezien ze niet aanwezig zal zijn :bud
Ze is wel erg lekker en goed in da sack


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2016, 21:36:49 »
Ik was aanwezig en zat wel vaker (SM kent me een beetje) in de buurt van de paal op de eerste rij en verder twee keer in de kino met... en een keer op kamer met....
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2016, 11:22:17 »
Onderweg naar PE, waar ik 007 op de middag zal treffen. Het zonnetje blijft jammer genoeg achterwege, maar ik hoop toch een leuke namiddag te beleven in Merzenich.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM PLANET EDEN
« Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2016, 13:22:42 »
Ondertussen 1,5u in PE. Voorlopig slechts 5 meiden aanwezig. Net tot onze verrassing Seksenfun getroffen. Die komt ook een dagje relaxen.

Lekker ontbijtje genuttigd, nu rustig wat drinken. En we zien wel hoe het verder loopt he 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum