Auteur Topic: LIVE FROM SAUNACLUB RHEYDT  (gelezen 9083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB RHEYDT
« Gepost op: 23 maart 2016, 09:45:31 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Rikkie6969

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB RHEYDT
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2017, 10:09:44 »
Ik ben hier ook eens geweest en het zal voor mij ook de laatste keer zijn ...

De ontvangst was ok bij binnenkomst. Het klein rijhuisje is gelegen aan een drukke baan. Je moet de trappen op. Daar werd afgerekend. De tarieven waar 2 x € 40, 3 x € 50. Ik naam 2 x voor € 40. Als ik een derde keer wou kameren moest ik € 15 opleggen.

De doucheruimte is dezelfde als die van de dames en is akelig ... vuil. Ik zag vooral veel schimmel. Na het douchen rustig aan de bar gaan zitten en daar lonken de meeste dames naar jou. Er waren er in totaal 5 die allemaal op een bak zitten. Drie daarvan waren behoorlijk dik en allemaal rond de 40jaar. Twee waren magere meisjes en twintigers. Het ene magere meisje beviel me wel maar ik kon niet naast haar gaan zitten omdat ze met 2 op de bank zaten.

De druk was hoog dus ik had niet veel zin om lang te wachten. Dan maar gaan zitten bij één van de dikkere veertigers. Op de bank gebeurde er niets. Ze heeft me 2 vragen gesteld. Wat mijn naam was en of we naar boven gingen. Nu ja de druk was hoog ... dus ok.

Eens op de kamer zei ze me dat ze eerst ging douchen. Na 2min was ze terug en geen één teken dat ze gedoucht had ... (ze kwam trouwens met dezelfde kleren de kamer in). Ze vroeg me om op het bed te gaan liggen. Tongen kon niet. Maar achteraf is dat maar goed ook ... Op het bed speelde ze 1min met mijn lul en dan ging het condoom er al over. Ik vroeg om te pijpen zonder condoom maar dan kon niet. Ze heeft me 2min gepijpte MC en dan is ze zich op mij komen zetten. Toen mijn handen over haar benen gleden, voelde ik niets anders dan haar ... Na 1min vroeg ze of ik al kwam ... niet dus. Dan maar haar genomen in missionarishouding.  Toen ze haar benen opende zag ik een enorme bos haar. Op zich geen probleem voor mij maar dat haar ging over op/tussen haar benen ... dit vond ik echt wansmakelijk. In missionarishouding verstand op 0 en het maar afgemaakt.

Daarna opnieuw de vuile douche in want ik wou me absoluut wassen ... Zij heeft haar poes gewassen aan een bidet met haar kleren aan. Dat heeft ze waarschijnlijk ook gedaan toen ze voor de daad de kamer verliet. Ik ben me onmiddellijk gaan omkleden want ik had geen zin meer in deze keet. De eigenares kwam me nog de tweede jeton vragen ... dacht hem bij te houden voor eventueel een andere wandelaar die zin had, maar dat lukte niet.

Eigenlijk voor deze prijs mag je niet veel meer verwachten, maar ik wou het toch eens proberen.

Toen ik aan mijn auto kwam zat er nog een briefje onder mijn ruit. Een boete ... parkeren mocht er wel maar vaag zegt me iets dat je een kaart moet hebben in sommige steden ...

Soit ... de eerste keer ... de laatste keer ...

Voor iemand zoals ik die van CIM houdt, ben ik op zoek naar een ander (betaalbaar) huis dan Sky (Wuppertal, mijn favoriet maar onlangs een ontgoochelende ervaring), VV en Grimberg. Iemand nog tips ?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB RHEYDT
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2017, 10:40:37 »
Citaat
Voor iemand zoals ik die van CIM houdt, ben ik op zoek naar een ander (betaalbaar) huis dan Sky (Wuppertal, mijn favoriet maar onlangs een ontgoochelende ervaring), VV en Grimberg. Iemand nog tips ?

Villa Arabella in Bochum!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SAUNACLUB RHEYDT
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2017, 16:21:39 »
Citaat
Voor iemand zoals ik die van CIM houdt, ben ik op zoek naar een ander (betaalbaar) huis dan Sky (Wuppertal, mijn favoriet maar onlangs een ontgoochelende ervaring), VV en Grimberg. Iemand nog tips ?

Villa Arabella in Bochum!

Bernds Schieferhof te Hennef. CIM is in de prijs inbegrepen, dus geen extra's.