Auteur Topic: LIVE FROM YINYANG  (gelezen 49310 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #15 Gepost op: 19 december 2016, 19:48:08 »
Ondertussen anderhalf uur hier. Club is heel rustig. Line-up valt me wat tegen. Net toch al geneukt, met Roemeense Betty, het mooiste dat ik hier tot nu toe heb zien rondlopen. Nu ff iets eten, nog wat tooghangen, en dan eens uitkijken naar een tweede meid 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2016, 20:18:42 »
Kipfilet met een soort currysaus, frietjes en bloemkool gegeten. Degelijke brasserie kwaliteit zonder meer.

Nu ff bijkomen in de men's lounge (blijft een schitterend iets!) en straks in de bar op zoek naar een 2de meid.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #17 Gepost op: 19 december 2016, 22:21:32 »
Het is momenteel gezellig in de bar, maar ik ga het na 4 uurtjes YY voor bekeken houden. Ik heb immers dat waar ik voor kwam al gedaan: 2 keer mijn kwak gesmeten bij 2 nieuwe meiden. Ik heb een leuk blitzbezoek aan YY achter de rug. Ze zien mij hier zeker nog terug! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2017, 21:03:46 »
De dag waar mijn woonplaats een ware invasie van carnaval vierders te verduren heeft die allemaal het startschot met de Boètegewoëne Boètezitting willen meemaken heb ik ervoor gekozen om het dit jaar aan mij voorbij te laten gaan en een kijkje te nemen in het Roermondse Sprookjesbos voor volwassenen.

Bij binnenkomst liep ik al gelijk Mara de toverfee tegen het lijf. Natuurlijk kort daarop gevolgd door Elvira mijn bff. Nadat we bijgekletst hadden kreeg ik de opdracht om maar snel een half uur kamertje te zoeken zodat ik van haar was. LU bood geen soelaas dus maar gaan pannenkoeken met Mara. Na 3 1/2 uur gesloopt van de kamer gekomen met als toevoeging dat Mara de eerste is die het gelukt is om mij tijdens een sessie twee keer neukend te laten klaarkomen. Snel gegeten en moest Elvira uitleggen waar ik al die tijd was geweest. Toen ik zei op de kamer wist ze gelijk wie ik bedoelde. Inmiddels LU behoorlijk verbeterd. Oa Jelena, Vanessa en Michaela al gespot. Ook heb ik het gevoel dat er een blast van de past rondloopt. Zometeen eens nader onderzoeken. Als ze is wie ik denk dan kon het wel eens weer pannenkoeken worden.

Voor diegenen die zich afvragen waar Keisha uithangt kan ik zeggen dat ze momenteel in SS is. Ze schijnt uit YY te zijn gegooid. What comes around goes around.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2017, 21:08:26 »
Have fun TAFKAP!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #20 Gepost op: 26 februari 2017, 03:53:04 »
Uit nader onderzoek bleek het idd om een blast from the past te gaan. Zij was destijds de eerste dame die me tot 3 kamergangen wist te verleiden wat haar de eretitel girlfriend for a day opleverde. Dit resulteerde in 2 supersessies en ook in de tussentijd hadden we alleen oog voor elkaar. Naast de verbaasde blikken van de overige dames konden Elvira en Mara hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en Melissa werd aan hun keurende ogen onderworpen. Na de laatste sessie toen ik me aankleedde liep ik natuurlijk Elvira tegen het lijf. Ik kreeg fijntjes toegefluisterd dat ik een volgend bezoekje aan YY niet zou overleven en zij haar duivelse plannen op mij zou botvieren die normaliter voor rekening komen voor 006.5. Daarnaast liet ze terloops vallen dat het bijna haar verjaardag is en ze een groot cadeau van mij verwacht. Dus leden van de fanclub stem haar vrolijk en verras haar met iets.

Hoewel de LU 's avonds beter was hadden de dames van de cellulitis afdeling duidelijk de bovenhand. Ruim 20-25 dames zouden volgens de normen van wakker dier onder de noemer kiloknaller vallen.

Nog een kleine huishoudelijke mededeling aangaande enkele dames
Mara is er zondag 26/2 voorlopig voor het laatst.
Melissa is er t/m dinsdag 7/3
Elvira is er t/m vrijdag 10/3, waarna ze haar verjaardag thuis gaat vieren. Terugkomst TBA.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2017, 15:05:18 »
Friet, kroketten en pannenkoeken... wat wil een mens nog meer?
Met uitzicht op ca 40 dames , waaronder lieftallige lolita.
Nu eerst sauna in met pret en su10027

Roddelen..

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2017, 15:08:15 »
Friet, kroketten en pannenkoeken... wat wil een mens nog meer?

Een lekkere steak. En laat die hier (in Villa Vertigo) toevallig a la carte te verkrijgen zijn ;D ;). Ik ga hem me straks uitstekend laten smaken :)) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2017, 16:00:35 »
Friet, kroketten en pannenkoeken... wat wil een mens nog meer?

Een lekkere steak. En laat die hier (in Villa Vertigo) toevallig a la carte te verkrijgen zijn ;D ;). Ik ga hem me straks uitstekend laten smaken :)) 8).
Laat hem je smaken!

Net buitensauna gedaan , super moet ik zeggen

En nu...?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #24 Gepost op: 28 februari 2017, 16:01:46 »
Friet, kroketten en pannenkoeken... wat wil een mens nog meer?

Een lekkere steak. En laat die hier (in Villa Vertigo) toevallig a la carte te verkrijgen zijn ;D ;). Ik ga hem me straks uitstekend laten smaken :)) 8).
Laat hem je smaken!

Net buitensauna gedaan , super moet ik zeggen

En nu...?

Nu... buiten baantjes trekken! Of is het zwembad niet toegankelijk?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #25 Gepost op: 28 februari 2017, 19:37:37 »
Friet, kroketten en pannenkoeken... wat wil een mens nog meer?

Een lekkere steak. En laat die hier (in Villa Vertigo) toevallig a la carte te verkrijgen zijn ;D ;). Ik ga hem me straks uitstekend laten smaken :)) 8).
Laat hem je smaken!

Net buitensauna gedaan , super moet ik zeggen

En nu...?

Nu... buiten baantjes trekken! Of is het zwembad niet toegankelijk?
Nope, gesloten maar de stortregen heeft een zelfde effect, wat een noodweer!
Behoorlijk druk inmiddels zowel dames als heren. LU zoals ik hier de laatste 2-3 jaar gewoon ben: niet super maar ook niet slecht met zo'n 3 of 4 aardige GMC dames tussen de vele GND en sillibitches.

Lekker relaxed dagje met pret en su10027 en de Duitse stamgast met paardenstaart bekend van diverse andere clubs en met een potentiële secretaresse die niet op haar mondje was gevallen 

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #26 Gepost op: 28 februari 2017, 22:57:31 »
Ik kom er bijna niet meer toe om achteraf verslagjes te schrijven dus dan maar wat uitgebreider in het live topic, niet meer vanuit de kleedkamer zoals ooit dit topic begonnen, maar keurig vanuit de men's lounge.
Grootste pluspunten van YY blijven de sauna's, de prima keuken en ruime keuze (doet beslist niet onder voor de gemiddelde lunchroom in de stad), de faciliteiten voor massage, tegenwoordig zelfs een kapsalon (het is dat ik vanochtend nog in de kapsalon van mijn oude favo Nikita was geweest maar anders!), de snelle bediening aan de bar, de ruime line up (voor ieder wat wils, hoewel ik de LU in Babylon gemiddeld interessanter vind) en last nut not least het niet-roken beleid in het hele pand behalve terras en rookruimte waardoor ook je kleding in de lockers niet zo muf ruikt als in alle andere clubs die ik ken.

De secretaresses zijn goed ingewerkt vandaag en zullen morgen vast hun beste beentje voorzetten, ze hebben in ieder geval alvast flink geoefend op de spreidstand.
Dit was mijn oordeel en hiermee zult u het moeten doen, aldus de vrijende rechter  :dance2

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #27 Gepost op: 12 maart 2017, 19:14:58 »
Onthaasten is mislukt. Anderhalf uur explorer gespeeld met Dora. Mijn "Hongaarse vloek" is eindelijk verbroken. Simpelweg WOW. Inmiddels te maken met de omgekeerde wereld. Dames komen langs voor een tijdstip in mijn balboekje. Een "Lellebelletje" heeft geen zin. Dames geloven niet dat ik gay ben. Het mooie weer heeft veel dames van de DKC-club doen besluiten thuis te blijven. De jonge dames laten hun borstjes vrijelijk heen en weer hupsen. Naast Nadia lopen er vandaag nog 2 Nederlandse dvp's rond. Aantal dames ruim boven de 60. Toch ook weer leuk nieuw speelgoed gezien. Eten was weer heerlijk. Even uitbuiken en over ongeveer een uurtje opnieuw op ontdekkingsreis met Dora. De Roemeense dames hebben me inmiddels omgedoopt tot "mean boy".

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2017, 23:22:30 »
Onthaasten is mislukt.
Dames komen langs voor een tijdstip in mijn balboekje. Een "Lellebelletje" heeft geen zin. Dames geloven niet dat ik gay ben.
Da's ook logisch want Roy de masseur is een weekje op vakantie  :lol_hitting:

Desalniettemin zou het zomaar kunnen dat ik maandagmiddag ook weer een wandeling in de tuin ga maken. Misschien dat de dames inmiddels begrijpen waarvoor die picknick tafels dienen!  :pompe


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM YINYANG
« Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2017, 23:37:36 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke