Auteur Topic: Villa Tinto 42, Marry (dagshift)  (gelezen 78713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 42, Marry (dagshift)
« Gepost op: 23 maart 2016, 22:44:06 »
agsNaam: Marry
Cubaanse
leeftijd: 30 jaar
Normale bouw lichaam, tegen volle bouw
service: NMC, PMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
prijs: 50 eu
tijd: 30 min.

Nadat ik twee rondjes door het SKW was gegaan…….bleef ik twijfelen wie vanmiddag mijn tweede dvp zou worden. Ik heb al een tijdje de blonde dame op het oog bij de Verversrui….die vaak in haar roze pakje zit.

 Maar uiteindelijk ben ik gegaan naar de vrouw die bijna in de hoek van Villa Tinto zit. Het was even de trap op klimmen…...maar wow wat een grote kamer daar boven zeg!! Daar kunnen nog veel dames jaloers op zijn. Eenmaal boven vertelde ze mij dat ze geen Thaise is, maar uit Cuba komt…..dat had ik niet verwacht...maar och..dat doet er ook niet toe. Echt tongzoenen doet zij dan weer niet...toch weet deze dame wel van aanpakken en wat genieten is. Ze houdt ervan om met haar clit gespeelt te worden….maar LET OP: doe dit niet te lang en te vaak. Zo tegen het einde moest zij even naar de toilet….omdat ze zei dat ze klaar was gekomen…..zij dus wel hihihihi, ik nog niet!!!

 Maar tijdens deze sessie lekker met elkaar gespeeld en ook in verschillende standjes geneukt. Echt vingeren liet ze niet toe, toch vond ik het wel een geslaagde sessie. Zij is geen dame van de klok….want zo tegen het einde had ik het even gehad...en zei ze dat het half uur nog niet voorbij was...dus nog even doorgaan!!!! Uniek toch?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2016, 22:55:36 »
Het moet bijna een half jaar geleden zijn dat ik deze mooie, maar toch altijd "zo sip" kijkende Latina nog gezien had, maar nu is ze terug paraat :035:, steeds gedurende de dag !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2016, 01:07:31 »
Klopt, ik heb haar gisteren ook gezien.....zelfde raam in VT. De meeste dames zijn weer terug van vakantie had ik al gezien!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2016, 23:38:17 »
Deze mooie latina was er opnieuw tussenuit, exact drie weken, maar nu staat ze terug mooi te wezen in het skw ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2017, 18:51:22 »
Na een half jaar afwezig te zijn geweest, is deze schoonheid terug, nu op VT41 in de avond/nachtshift. :welcome:
Hopelijk treedt haar vriendin Isa (Vingerling 10/2)  één dezer dagen in haar voetsporen.....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 17, Marry
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2017, 23:37:18 »
Marry is verhuisd naar VT17.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Marry
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2017, 23:28:32 »
Deze schoonheid nu al enkele avonden gespot op VT46 ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Marry
« Reactie #7 Gepost op: 20 september 2017, 23:00:03 »
Marry nu al enkele avonden/nachten gespot op VT29.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 42, Marry
« Reactie #8 Gepost op: 24 september 2017, 19:00:30 »
Deze mooie dame werkt terug in de dagshift; ze staat nu op VT42.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Marry
« Reactie #9 Gepost op: 26 september 2017, 23:28:02 »
Marry is opnieuw verhuisd; ze staat nu op VT29.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #10 Gepost op: 2 oktober 2017, 21:44:01 »
Marry is nog maar eens verhuisd, ditmaal naar VT40, een locatie waar ze eerder al een hele tijd gezeten heeft.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry
« Reactie #11 Gepost op: 12 december 2017, 17:33:13 »
Ze was een tweetal maanden spoorloos, maar nu is Marry blijkbaar zinnens de feestdagen bij ons door te brengen ! :party0036:
Ze zit (weer) op VT40, gedurende de dag.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 41, Marry (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2018, 18:27:22 »
Knappe Marry :pica is nog maar eens terug van weggeweest; ze heeft nu VT41 als locatie, steeds in de dagshift.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2018, 18:32:47 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2018, 18:31:48 »
Marry is al enkele dagen een raam opgeschoven: ze zit/staat nu op VT40.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 40, Marry (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 18 mei 2018, 19:02:27 »
Marry is zo'n type dame dat regelmatig het skw achter zich laat maar toch altijd terugkeert !
Ze stond nu op VT37.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...