Auteur Topic: gronau bij enschede  (gelezen 8901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline der hollander

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • een dag geen liefde is een dag niet geleefd
    • Bekijk profiel
gronau bij enschede
« Gepost op: 24 maart 2016, 11:32:09 »
Hallo,
In gronau net over de grens bij enschede is een nieuwe club gronaumodelle.com. Op de site mooie dames, maar heeft iemand al ervaring daarmee? telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op email geen reactie.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
gronau bij enschede
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2016, 15:42:26 »
Check it out en schrijf er een mooie verslag over  ;D

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
gronau bij enschede
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2016, 16:57:06 »
Check it out en schrijf er een mooie verslag over  ;D

Denk dat de beste man eerst zekerheid wil of het wat is alvorens hij kapitalen gaat investeren daar en een lange reis gaat ondernemen. Kan mij daar wel iets bij voorstellen.
Ik heb met dit soort kleine privathouses geen beste ervaringen. Beter kun je naar het Ruhrgebied rijden om daar 1 van de rosse buurten of clubs te bezoeken. Altijd prijs daar! Vaak topservice, veel groter aanbod en dat alles voor maar 3 tientjes!
Vooral Duisburg is toppie!
BANNED

Offline der hollander

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • een dag geen liefde is een dag niet geleefd
    • Bekijk profiel
gronau bij enschede
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2016, 10:19:16 »
Thnx voor de reactie, trouwens de aanhouder wint gisteren de telefoon dame daar in Gronau eindelijk aan de lijn gekregen, had een beetje mijn  zinnen op die blonde van 26 gezet. Staat nog steeds als aktueel aanwezig maar vlgs de Theke dame (?) was die terug naar Polen voor de Pasen. Shit, en die theke dame klonk door de telefoon als een oude kraai, of lag dat aan de verbinding van de handy?  :-\ En dat mokkeltje van 21, een beetje te jong voor mij.

Ga er toch een keertje kijken tzt, zal jullie dan een veslag geven, maar als mede beren sneller zijn dan ik hoor ik dat natuurlijk ook graag. De kosten weet ik ondertussen ook, 50 euri 15 min, 70 voor een half uurtje en 120 voor een uurtje. Frans zonder, de rest met. Nu maar hopen dat die bekkies lekker fris zijn  :040: of dt het bekkie gepoetst is na de vorige ijsbeer.

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
gronau bij enschede
« Reactie #4 Gepost op: 25 maart 2016, 14:05:08 »
Een theke dame die klinkt als een oude kraai?
Bezint eer ge begint zou ik zeggen. 50 euri voor slechts 15 minuutjes vind ik ook nogal aan de prijzige kant. Heb net even op Google earth dit plaatsje opgezocht. Het is een middelgroot provincie stadje in het noorden van NRW.
Je kan deze tent natuurlijk altijd een keer testen maar denk dat je in de rosse buurten van het Ruhrgebied zo'n 80 km verder rijden voor minder geld een betere service krijgt. Ik las gisteren ergens op een Duits forum een niet al te best verslag van 1 van de daar werkende dames. Maar je kan natuurlijk geluk hebben en een topper treffen.
Je weet maar nooit.
BANNED