Auteur Topic: BRITNEY  (gelezen 37681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BRITNEY
« Gepost op: 25 maart 2016, 23:12:45 »
Na het eten en de sauna's heb ik een biertje genomen aan de bar en ben een rondje gaan lopen om zo al het schoons te bekijken. Ik had eigenlijk plannen om met Alice een kamer te pakken, maar ik zag een mooie blondine op het “zwevende” bed liggen, die mij bekend voorkwam, maar ik wist het niet zeker. Alexia was ook in de buurt en ik vroeg aan haar of ze dat meisje kende. Ze zei dat het Chriss was uit Pauschalclub Dortmund en dat was precies wat ik ook dacht. Zo'n 2 jaar geleden was Chriss kort werkzaam (+/- 1 maand) in Dortmund en daar heb ik een zeer goede sessie met haar gehad. Ze was toen net nieuw in het vak en niet erg spraakzaam. In eerste instantie leek het niet zo'n goede sessie te worden, maar toen ik haar gevoelig plekje had gevonden tijdens het likken, kwam ze intens klaar en wilde toen gelijk geneukt worden en dat was een neukpartij met passie.
Ik wilde dat uiteraard weer met haar beleven. Ik ging naast haar zitten op het “zwevende” bed en ik kon aan haar zien dat ze mij ook herkende. Ik vertelde haar dat ik haar kende van Pauschalclub Dortmund en toen kon zij het zich ook weer herinneren. We hadden een leuk gesprek samen en ze vertelde me dat ze na Pauschalclub Dortmund naar Dolce Vita was gegaan, samen met Jasmin.

[attachimg=1]

Daar had ze de naam Britney en Jasmin heette dat Beatrice. Ook heeft ze nog heel kort gewerkt in Samya en nu dus in Great Palace.
Na zo'n 30 á 40 minuten gesproken te hebben met elkaar, was het tijd voor een kamer. Ik stelde het zelf maar voor, want Claudia kwam er niet mee. Normaal vraagt een dame dat al na een paar minuten of hooguit een kwartier, maar Claudia had blijkbaar alle tijd.
Op de kamer vroeg ze mij wat ik wilde en ik vertelde haar, dat hetzelfde wel zou willen als de eerste keer met haar, waarbij ze een orgasme had. Ze vond dat een goed idee en ging er goed voor liggen. Ik merkte dat ik haar gevoelige plekje ook dit keer wist te vinden, alleen helaas kwam ze dit keer niet tot een orgasme. De volgende keer probeer het zeker weer. We hadden nog zo'n 10 minuten en ze gaf me een  :xrated met veel gevoel. Daarna heb ik haar in  000006genomen, zodat ik volop kon genieten van haar prachtige gezichtje. Een orgasme bleef niet lang uit. Claudia is een lekkere optiekfuck, maar ook een leuke meid. Ik weet niet of Claudia (tong)zoend, maar dat ga ik de volgende keer uitvinden. Ik hoop dat ze nog een tijd hier blijft werken en dat haar vriendin Jasmin volgende maand ook komt. Als dat zo is dan is de line-up voor volgende keer al bekend, Alexia, Alice, Claudia en Jasmin. Dat wordt een top dag.

[attachimg=2]

Naam : Claudia
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 7,5
« Laatst bewerkt op: 8 december 2019, 10:59:59 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLAUDIA
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2016, 22:45:24 »
Claudia was al een behoorlijke tijd in de club, maar ik had haar zo gauw niet herkent, omdat ze haar haar anders had zitten. Ze had nu haar haren los en haar haar had wat golven. De vorige keer had ze haar haar in een soort knoetje gedaan. Ik herkende haar pas, toen ik haar tegen kwam bij de gokkasten. Ik sprak haar toen wel aan, maar ze had op dat moment meer belangstelling voor de gokkast, waarop ik verder ben gegaan en uiteindelijk bij Alexia en Kira ben gaan zitten om vervolgens een triootje te hebben met deze dames.
Nu zat ik aan de bar een biertje te drinken en ik keek in het rond of ik haar ook kon vinden. Ik zag haar niet en na mijn biertje ben ik een rondje gaan lopen. In de rookruimte zat ze niet en ook niet in het restaurant. Even de gokkasten checken, maar ook daar zat ze niet. Ik ben toen naar boven gelopen en heb even TV gekeken met 2 andere beren. Ik dacht dat ze misschien op een kamer was en hier kan ik haar mooi opwachten. Na bijna een half uur zag ik haar nog steeds niet en ben ik weer naar beneden gegaan en daar zag ik haar aan de bar zitten. Ik bestelde een colaatje en begon een gesprek met haar. Ook zij baalde van de rustige dag. Ze had nog maar 1 kamer gehad en het was inmiddels al een uur of 2. Ze vertelde me dat ze op een goede avond minimaal €500,-- verdiende. Nu tot nu toe maar €40,-- en ze verwachte dat daar niet veel meer bij zou komen. Ze vroeg, met een ietwat smeekende toon, aan mij of ik met haar een kamer wilde doen. Ik zei dat ik dit uiteraard wilde en er kwam een lach op haar gezicht. Daarna kroop ze tegen me aan. Ik dronk mijn colaatje op en we zijn naar een kamer gegaan. Op de kamer begon ik haar te zoenen, maar ze is erg passief. Ze zoent niet met haar tong. Ook Kira doet dat niet, maar alleen met haar lippen. Bij Kira voelt het wel lekker, omdat ze ook actief mee zoent. Ik vroeg Claudia waarom ze niet (tong)zoent. Ze zei dat dat te intiem voor haar is. We zijn toen maar tot de daad overgegaan. Claudia begon met een blowjob. Ik vertelde haar dat het lastig ging worden, omdat ik vandaag al 3 orgasmes had en gisteren ook al 3. Tijdens het triootje met Kira en Alexia had ik al moeite. Claudia wilde het toch proberen en deed haar blowjob met veel inzet. Je voelde dat ze me niet wou teleurstellen. Mijn lid kreeg ze op volle sterke en ik wilde haar in missio nemen. Deze laatste sessie was ook hard werken voor mij. Ik probeerde haar weer te zoenen en nu gaf ze ook iets mee. Het was niet zo passief als in het begin, maar ook niet het niveau van Kira. Toch wond het me op en het laatste druppeltje dat ik nog had, zag het levenslicht. Ik was nu totaal uitgeput en ik heb nog een paar minuten met Claudia in mijn armen gelegen. Ik denk dat we het half uur al voorbij waren, maar Claudia liet me maar voor een half uur betalen. Dat siert haar, ondanks dat het vandaag financieel voor haar een slechte dag was.

Naam : Claudia
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (Het gesprek aan de bar was leuk. Als ze aan het gokken is, heeft ze meer oog voor de gokkast, dan voor een potentiële klant.)
Aftersales: Moeilijk te zeggen, omdat ik gelijk na deze sessie de club heb verlaten.
Cijfer: 7,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BRITNEY
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2016, 00:03:12 »
Chrys
Ik heb goed een half uur liggen dommelen in de ligstoel en een beetje genoten van het vrouwelijk schoon wat steeds kwam om zich op te frissen. Ineens kwam er een blonde dame binnen lopen en ze liep direct op me af. Het was Chrys. Ze had gehoord van haar vriendinnen dat ik voor haar was gekomen en dat ik hier in de kelder was. Ze kwam bij me op schoot zitten en gaf me een paar zoenen. Ze zei als ik zover was ik naar boven moest komen. Ik zei dat ik haar straks zou komen opzoeken, maar dat ik nog even wilde rusten. Ik had per slot van rekening weinig slaap gehad vanacht en ik was ook een beetje moe van de wandeling in het park. En van de sauna werd ik ook wat slaperig. Na nog een half uurtje in de ligstoel te hebben gelegen voelde ik me weer wat beter. Ik ben naar boven gegaan en heb een kop koffie genomen aan de bar. Daarna ben ik naar Chrys gegaan. Ze was met een paar vriendinnen een spelletje aan het spelen op een scherm. Nadat ze klaar was, zijn we in een van de banken gaan zitten. Ze heeft nog een colaatje voor me gehaald en we hebben even weer wat bijgepraat. Daarna was het tijd om naar een kamer te gaan. Ik had me voorgenomen om eerst Chrys te verwennen, maar ze was me voor. Ik dacht bij de volgende kamergang haar te verwennen, dus liet ik haar maar haar gang gaan. Teon ik op volle sterkte was, heb ik haar genomen in missio. Ik voelde dat het moeilijk ging. Dat kwam natuurlijk met name door de dag er voor. Ik was in goede handen bij Chrys, want ze is niet een dame van het snelle werk en dan gauw weer van de kamer. Ze geeft je een goed gevoel. Daarnaast begon ze mijn tepels te bewerken en ik gaf aan dat ik daar wel van hield, waarop ze ze nog intensiever behandelde. Dit had ik nodig, want ik voelde het komen. Het was een intens orgasme. Daarna hebben we nog een tijdje nagepraat. Chrys vertelde me dat ze vroeger aan de universiteit had gestudeerd en dat ze eigenlijk nog maar een jaartje hoefde. Ik vroeg haar waarom ze haar school niet afmaakte, ipv deze job te doen. Dit verdiende gewoon een stuk beter, maar later wilde ze haar school wel afmaken. Of het allemaal waar is wat ze zegt, weet ik niet. Ik hoop voor haar van wel en dat ze niet te lang door gaat met deze job. Het is beter voor haar dat ze de universiteit afmaakt en een goede baan gaat zoeken. Dan gaat ze ook genoeg verdienen.



Naam : Chrys (ex-Pauschalclub Chriss, ex-Dolce Vita Britney en ex-Great Palace Claudia)
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,62 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (Ondanks dat ze in het begin een spelletje met haar vriendinnen aan het spelen was, toch een leuk gesprek gehad met haar. Toen we daarna in 1 van de banken zaten werd het gesprek wat intensiever)
Aftersales: 6/10 (Ook in Samya heeft ze meer oog voor de gokkast, dan voor een potentiële klant. Ik had een 2e kamer met haar willen doen, maar ze was te druk bezig met spelletjes en gokken)
Cijfer: 7,5/10
« Laatst bewerkt op: 8 december 2019, 10:51:57 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BRITNEY
« Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2017, 18:25:22 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
BRITNEY
« Reactie #4 Gepost op: 8 december 2019, 11:10:09 »
Deze ex-Pauschalclubdame (destijds Chrys in Pauschalclub Dortmund) is weer terug in Dolce Vita. Mooie blonde dame. De beste sessie met haar had ik in Pauschalclub Dortmund. Later ook sessies met haar gehad in Great Palace (nu Penelope deluxe) en Samya, waar ze in beide clubs Claudia heette, maar deze sessies waren wel een stuk minder, maar niet slecht. In Dolce Vita heb ik haar nooit ontmoet, terwijl ze daar toch vaak was in het verleden. Haar nichtje Beatrice (ex-Pauschalclub Jasmin) wel ontmoet in zowel Pauschalclub Dortmund als in Dolce Vita. Ook een erg mooie meid en ook bij haar de beste sessie gehad in Pauschalclub Dortmund. Beide dus weer in Dolce Vita.
« Laatst bewerkt op: 8 december 2019, 11:15:29 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
BRITNEY
« Reactie #5 Gepost op: 8 december 2019, 11:18:02 »
Zur Ergänzung:
Britney war auch einige Zeit im GT (weiß aber nicht mehr ihren Nick dort)

vanKees