Auteur Topic: KARIN'S HOME (ROTTERDAM), Claudia (Russische)  (gelezen 47281 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Marvel2463

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
KARIN'S HOME (ROTTERDAM), Claudia (Russische)
« Gepost op: 19 januari 2011, 14:36:01 »
Om te beginnen, ik weet niet waar ik anders deze topic kwijt moet, dus heb ik het maar hier geplaatst. Het gaat om een privĂ©huis genaamd Karin's Home in Rotterdam in Nederland. Ik heb daar een dame bezocht waarvan ik de ervaring hier wel wilt delen. Claudia is een Russische met kort haar (op moment heeft ze zwart haar, want ze veranderd regelmatig van kleur) tegen de 25 lentes jong.  ;)

Marvel had even van te voren gebeld of ze beschikbaar was en maakte een afspraak voor een half uurtje, kosten: 80 Euro. Bij aankomst bleek het een leuke en spontane meid zijn, dus het klikte al gelijk. Voor een Russische spreekt ze vrij aardig Nederlands, iets wat Marvel niet had verwacht. De meeste Russische dames communiceren in het Engels, maar Claudia was een uitzondering. Zoals gebruikelijk met elke privehuis, werd er eerst opgefrist in de kamer, hygienisch, maar ook prettiger voor beiden. Op bed begonnen met lekker tongzoenen en wat kan die meid lekker zoenen.  :D Tja, dat krijg je meestal niet als je in de SKW komt, dus er maar lekker van genoten. Ja, Claudia bleek verder ook erg spontaan te zijn en dat doet ze ook erg goed, zo ontstaat er ook wederzijds respect en we weten het allemaal, da's een must als je beiden plezier wilt hebben.  Daarna kreeg Marvel een introductie in het 'Russisch', ofwel seksen tussen de borsten. Nog nooit geprobeerd, maar het was niet verkeerd, maar toch heeft Marvel liever het horizontale tango gebeuren.  ;D :P

De jongeheer kreeg een jasje om en over naar het pmc gebeuren. Zoals vele Russische dames doet Claudia dat ook erg goed. Russische, Tsechische en Bulgaarse dames... allemaal staan ze er bekend om dat ze erg goed zijn in bed. Marvel had wel een half uur, maar Claudia stopte niet snel om over te gaan op de seks, nee ze maakte er werk van om haar klant te laten genieten. Dat werd allemaal erg duidelijk toen over werd gegaan op de seks. Eerst zij bovenop, daarna doggy (wat beslist niet verkeerd was) waarbij ze kreunde en met zichzelf speelde. Tenslotte maar overgegaan om de missionaris waarbij Marvel ook haar acties kon aanschouwen. Ze kreunde, speelde met zichzelf en genoot mee toen Marvel klaarkwam en alle namekomelingen in haar spoot. Seks op niveau zoals elke man het liefst heeft. Nadat we beide waren aangekleed werd er nog gezellig nagekletst en aan de deur nog een afscheidskus geven.

Zijn er dan geen minpunten? Jawel, zoals met elke toppertjes, is ze druk bezet, het is verstandig om van te voren even te bellen en een afspraak te maken. Ze werkt op alle dagen, maar niet op zondag.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2013, 19:10:45 door mechelen »

guest21214

  • Gast
Privéhuis Karin's Home, Rotterdam, Rochussenstraat 99a, Claudia (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2013, 03:21:26 »
De slanke classy ondeugende Claudia blijkt ook in te zijn voor kinkygames. Met tong op de schoenen kwam ik de kamer af na een combi van teasing, geile seks en kinkygames waarbij ze een ontembare energie bleek te hebben, pfoei! :-P

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PRIVEHUIS KARIN'S HOME (ROTTERDAM), Claudia (Russische)
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2013, 18:49:58 »