Auteur Topic: MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )  (gelezen 35077 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Gepost op: 27 maart 2016, 08:39:22 »
MILA
Land:             LETLAND (Siberische roots )
Taal:              Duits &  Russisch
Leeftijd:         33
UITERLIJK     
Lengte:          1,70m
Model:            slank en  een zeer mooi figuur ,lange benen
BH:                 B
Kutje:            uitdagende schaamlippen , maar lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
Ogen:            blauw
DIENSTEN
  PZC NMC Vingeren PSE  Likken FT Tongzoenen

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2016, 15:42:27 »
Uiteindelijk werd mijn geduld beloond MILA kwam binnen , wel een half uur te laat , ik vloog naar de balie nam ze eens goed vast waarop een dikke tongkus volgde . We spraken af dat ik haar zou opwachten in de Kino .
Wat een topvrouw deze Mila , ik ken haar al 6 jaar van in PSR (JANA ),maar had dan vooral oog voor mijn duifje wel enkele trios met Jana toen , later was ze verdwenen naar Happy Garden en Aca (Beatrice) en in nov 2014 was ze terug in PSR en hadden we terug diverse trios samen met mijn duifje . Van toen af was ze mijn 2de vlam . Vanaf aug 2015 is ze regelmatig in Babylon , toch was er hier nog geen topic over haar ???
Nu terug naar donderdag , even later kwam ze de kino binnen , we namen elkaar vast en onze lichamen kronkelden zich vast , onze monden vonden elkaar en onze tongen begonnen een tonggevecht terwijl we elkaars kwijl opzuigden . Ze ging liggen op de matras en ik begon haar overal te zoenen de tepels verwennen en naar onder naar die grote schaamlippen en daar tussen dat gevoelig bolletje bij haar , ik ging volop met mijn tong cirkels draaien rond en op dat knopje en mijn lippen beffen haar schaamlippen terwijl mijn kwijl en haar schaamvocht zich met elkaar vermengden ,ze kreunde dat het een lieve lust was en haar lichaam kronkelde van genot maar ik ging onverdroten verder met mijn tong ,mijn vingers beroerden haar grotje en penetreerden lichtjes en masseerden de openingen ze kwam al schokkend klaar waarna ik voorzichtig haar sappen opzoog en tussendoor haar spleetje zoende . We keken elkaar tevreden aan , voldaan van de geleverde prestatie .
We gingen in elkaars armen liggen maar toen ging zij in de aanval om me op en top te verwennen , deze Russin kan er wat van , pijpen zoals geen ander dit kan , je geil aankijken ondertussen .
Toen kwam ze op me liggen terwijl ze met haar pussy over mijn stijve geen en weer glijd , eerst langzaam aan , daarna vlugger op en neer een fantastisch gevoel precies alsof je aan het neuken bent maar zonder penetratie , mijn hand hield haar wat tegen anders had ik nu al klaar gekomen .
Terug wat zoenen en elkaar strelen , elkaar wat plagen en spelen met de tepels , terug wat pussyglijden tot het verlangen om met elkaar te neuken de overhand nam met haar mond brengt ze het condoom tijdens het spelen al pijpend aan , waarna ze me komt berijden even later wisselen we naar doggy zodat ik goed kan doorbeuken wat ze zo graag heeft , hem diep voelen bij haar , en al schokkend en onder luid gekreun kwam ik in haar klaar . We hoorden dat ze het beneden in de bar ook gehoord hebben , want enkele dames begonnen beneden ook al te kreunen .
We waren reeds een uur bezig , nog wat zalig in elkaars armen bekomen van de emoties .
Daarna hebben we samen iets gaan eten beneden .
Samen in een zetel in de lounge , wat bijpraten waarna we terug een kamer opzochten .
Nu waren we 2 uur op kamer en ongeveer het zelfde scenario speelde zich af met wat meer relaxen in elkaars armen en wat meer pijpen en tepelwerk en nu in mission afgewerkt .

Als afsluiter hebben we dan maar weer een kamer opgezocht boven in de buurt van de massagetafel waar ik me nog eens een uur door Mila heb laten verwennen , zoenen , pijpen , likken en beffen en haar vingeren zelfs met 3 vingers tegelijk in die kut tot ze terug schokkend klaar kwam , wat kan deze vrouw er toch ook van genieten .
Met zeer veel moeite , maar met haar engelen geduld en haar vaardigheid heeft ze mijn derde kwakje in haar mond kunnen opvangen waarna ze doorging tot ze er de laatste druppel eruit kreeg . Toen was het tijd om te vertrekken en afscheid van haar te nemen . Maar volgende week zie ik haar terug .
Kortom een zalige dag doorgebracht met deze Mila in het Paradijs op aarde .
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2016, 15:48:20 door GW »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2016, 15:21:27 »
Ik had deze dame nog nooit gezien in Babylon. Blijkbaar komt ze vrij onregelmatig. Nu was ze me onmiddellijk opgevallen aan de bar. Deze dame heeft prachtige blauwe ogen en charisma ten top : wauw !!!

Even kennis gemaakt en voorspel in de kino gestart.

Vandaar de kamer op. Het werd een stomende PSE-sessie.

Een paar uur later trof ik haar terug in de kino en hier gingen we weer voor een volgende top-sessie.

Besluit : absolute topper !

Herhalingsgevaar : 100% zeker !

Score : 10/10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2016, 20:54:36 »
Mila - Failed with the best
7 Mei 2016
Bij deze recensie
 
We gingen naar boven in de kino. Daar vleide ik me neer op een maagdelijk rood Babylonisch handdoekske en begon Mila met TZ, eerder lief en zacht, gevolgd door het nodige orale blaaswerk. Ze doet het wel goed maar ik ben nu eenmaal niet de liefhebber van 't orale gedeelte doch ik hield ze niet tegen want ze deed dat wel goed. Ik had het misschien wel moeten doen? Ik had toen al moeten beseffen dat er ergens toch iets ontbrak, voor mij toch. Achteraf bekeken makkelijker in te zien, natuurlijk. Er was een soort gebrek aan spontane interactie bij deze meid. Zoals ik goed overweg kon praten en een directe  betrokkenheid ervoer bij pakweg...wel bij best veel meiden eigenlijk, was er hier sprake van een zekere afstandelijkheid of terughoudendheid. Ik ben geen man van veel woorden, introvert tot en met en zij was een dame van de actie op haar manier en niet van de communicatie. 2 stille samen zetten creëert een vacuüm van stilte,  veel woorden maakte ze alleszins niet vuil. Ze spreekt met haar handen, haar lichaam en haar vermogen om een goede blowjob te geven. Ik gaf haar m'n wens te kennen wat ik nog zoal graag had: zonder in detail te treden wordt ik graag 'gedomineerd' door een dame. Dit heeft ze niet in zich, niet toen, niet in mijn verhaal. Ze is een puur lief-maar-geil GFE meisje. Had ik moeten inzien. Maar ze is een topper hé, de verhalen waren van ieder lovend en ze gaf me al een full blowjob en is dat afbreken geen 25€ etc etc etc...  :017:

Ik moet en zal moeten blijven opletten om het moment te herkennen dat het van dan af verder 'klikt' of niet. Hier was het: niet. En als er naar mijn gevoel wat 'ontbreekt' dan lukt het verder ook niet meer. Ze is megaschoon ... maar kleine Vazkor ging in staking :o . Er was wat 'minimale dienstverlening' van zijn kant maar hij gaf te kennen dat niet al zijn eisen in de sessie voldaan werden. Mila deed wel haar best, maar een goede communicatie tussen ons ontbrak. Dat verwarde me wat de sessie zeker niet ten goede kwam. De onderhandelingen tussen Mila's vagina en mijn liefdespenseel-in-staking sprongen telkens af. Damn it. En ze is nog wel zo'n perfecte schoonheid.

 :laydown

Ok, de seks dan.  :amazone Ze kreunde. En veel. Of dat nu fake is of niet, voor mij is dat kreunen zoals zij doet een turn off vooral als ik zelf moeite heb. De kamer was op gelijkvloers, dus muziek en lawaai klonk door en dat heb ik liever niet dan wel. Bij een beregoeie sessie valt dat nadeel vaak vanzelf weg. Niet nu. Zo werd dit een frustrerend gedoe, ook voor haar. Best jammer want er zat zeker meer in. Ik probeerde de staker vanonder op opgewondener gedachten te werken met extra motivatieredens door mezelf wat te bevredigen. Ineens had 'm tè veel zin en kwam ik klaar...buiten Mila. Achter haar want ze zat boven op me. Daar was ze absoluut niet blij mee. Ik ook niet. *deep sigh*. In bedrukte stemming de kamer opgeruimd en naar de lockers. Net als al die andere sessies hiervoor had ik het gevoel langer gebleven te zijn dan een half uur, presales niet meegerekend. De tijd verloor ik hier uit het oog en ik had ze niet 'opgenomen' met de app. Ik gokte met een 50€. Ze aanvaardde het en ging met een droeve kus weg. Gevoel hierbij? Veel verwarring, teleurstelling, eerder in mezelf en een klote 'damn!'-gevoel.

Een matige sessie met een topper is me echter niet vreemd. Goede sessies met 'afwerksters' eveneens niet. Of ik zal wel een vreemde vogel zijn, wordt vast al in dameswandelgangen gezegd. Ik ben er zeker dat ze dat ook wel zo zal zien van me.
 
Score voor de sessie met Mila: ** (ze deed haar best ergens wel maar als de kleine per se wil staken...)
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2016, 21:12:16 door Vazkor »

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #4 Gepost op: 21 juni 2016, 14:40:30 »
Zaterdag met het feest van RB  een 5tal uren met haar samen geweest waarvan 4 kamers van een uur .
Was al om 12u30 aanwezig , in de kleedruimte zag ik al direkt Jeank een vriendelijke begroeting er was nog gast bij hem , die had wel een grote locker nodig had precies heel veel pakjes bij .
Vroeg even aan Jeank wie dat was ? Ken je die niet dat is de grote SEXMACHIEN , dan maar vlug kennis gemaakt met onze leider , 4 jaar geleden hebben we nog eens mekaar ontmoet in dit nest en toen was zijn haar wat langer volgens mij , uiteindelijk toch een vriendellijke en joviale kerel , maar ja 4 jaar geleden had ik ook alleen maar interesse in mijn duifje toen , zoals ik nu ook maar hoofdzakelijk maar aandacht had voor MILA (Jana).
Tussendoor nog massage gekregen van Milenka voor mijn rug , heeft me veel deugd gedaan , ze doet dit zeer goed .
Maar vooral genoten van Mila het was weer fantastisch genieten van elkaar van begin tot einde .
Mijn verontschuldigingen voor de rakkers die op haar wachtenden en mijn bezittersdrang voor deze dame .

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2017, 13:41:20 »
Deze alom geprezen dame ook getroffen en for the record "gedaan" dit ter verificatie van mijn \'eigen\' altijd objectieve dienstverlening standaard. Vond haar eigenlijk niet echt aantrekkelijk, te bleek en wat hangende borsten die uiterst slap aanvoelden. Herhaling zit er zeker niet in. Alles leek te kloppen maar toch leek er iets te missen........en haar hoekige handelingen maakte het geheel ook niet beter. Toen ik door heur haar streek werd mijn hand hardhandig weggeduwd. De alom geprezenheid zal hem wel zitten in het verdienmodel buiten de lijntjes.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2017, 14:31:55 »
Gisteren kwam ze dan toch opdagen , zat te wachten voor mijn afspraak met Aranca toen ze binnenkwam , mijn hart sloeg direkt 10 tellen sneller en ik haaste me om haar te verwelkomen met een dikke kus alhoewel ik kwaad was op haar omdat ze al 2X niet was komen opdagen voor een date .
Ze spoede zich naar de kleedkamer en even later kwam ze naar me toe , ik was direct in hogere sferen wat een blij weerzien .
De sessie die erop volgde was weer top , ongelooflijk wat deze dame me kan bieden zo een genot .
Uiteindelijk kwam ik luid schokkend klaar en het orgasme bleef maar duren terwijl ik het zakje vulde met mijn nazaten .
Vandaag blijven mijn gedachten bij haar en verlang ik al naar vlgd week donderdag .

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #7 Gepost op: 27 maart 2018, 15:40:08 »
En om 19u belde ik aan en daar stond MILA me al op te wachten ,een omhelzing met een tongzoen volgde . Altijd leuk om zo mijn naakt schatje vast te pakken .
Uiteindelijk kwam de theke te voorschijn .
Afrekenen , douchen , handdoek om en mijn schatje opzoeken aan de bar . Een drankje voor haar besteld en al vlug groeide er iets onder mijn handdoek , dan maar vlug een kamer opgezocht .
Eerst rechtstaand mekaar aflebberen en strelen , tongzoenen , op haar rug leggen en in de aanval met mijn tong tussen die beentjes omhoog totaan dat grotje met die grote lippen en dat bolletje opzoeken bovenaan dat grotje , ze genoot volop terug een beetje lager en met volle tong diep dat grotje binnendringen en maar aflebberen nog een beetje lager haar anus bewerken met mijn tong en speeksels , daarna terug de clitorus opzoeken met 2 vingers diep in haar grotje en even later een vinger in de anus en een in het grotje en met mijn tong op haar clitoris kwam ze spuitend hevig klaar .
Na een korte pauze nam ze mijn penis in haar mond en begon ze een blowjob en nam ze mijn tepels onderhanden .
Ik stond al op springen  .
We draaiden ons om, wat pussysliden en plots floepte hij erin. Ze greep al direct naar een condoom. En terecht.
Later hadden we nog een trio met Gabriella en Mila en het was weer top met beide dames  , likken en beffen en als compensatie beide dames om beurt anaal genomen en daarna heerlijk klaar gekomen.
Het was een prijzige trio .

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #8 Gepost op: 25 juni 2018, 15:53:18 »
Verslag van mijn bezoek vorige maandag  .

Bij binnenkomst rond 11h30 in dit paradijs stond mijn clubliefje me al op te wachten voor een zoen, afgerekend en in ruil een sleutel en 2 handdoeken ontvangen .
Vlug douchen en Mila opzoeken aan de bar een innige kus volgde na wat gefriemel vertrokken we al vlug naar kamer 13 .

Wat zich daar afspeelde was weer fantastisch , ben nu nog aan het nagenieten , als ik eraan terug denk .
Volop tongzoenen , elkaars lichaam verkennen , wat pijpen , mijn tepels laten bewerken door Mila met haar tanden en nagels ,ze zijn nu nog gevoelig .
Mila was 6 dagen niet in de club geweest en vol verlangen
Ik zocht haar grotje op met mijn tong en mond en bewerkte haar clitoris volop met speeksel en mijn tong draaide rondjes , ze kreunde van genot , zakte wat dieper met mijn tong en drong in haar kontgaatje waarbij ik veel speeksel gebruikte en daarna met een vinger in haar kontgaatje binnendrong ze krulde van genot , met mijn duim drong ik in haar grotje ;
Daarna zocht mijn tong haar clitoris terug op en afwisselend zuigen en rondjes draaien en gelijktijdig met beide vingers op en neer in beide gaatjes kronkelde ze en kreunde ze van genot .
Met geduld en passie bouwde ik het langzaam op tot dat ze het niet meer kon uithouden
Ze kreeg een hevig orgasme , waarbij ze met gans haar lichaam schokte en het uitgilde van genot
Ze moest even bekomen , ik glunderde van mijn gedane arbeid en zij glunderde ook
. Toen was het haar beurt om me te verwennen ze gaf me een zalige blowjob , pussyglijden , elkaar aflebberen , en terug pussyglijden waarna ze een condoom nam en op me kwam om me te berijden het was zalig .
Wilde haar ook nog anaal nemen en in doggy overgegaan ze is een topper voor het anale werk waarbij ze zelf er ook kan van genieten en bonkte volop in haar kont , kon het orgasme nog even uitstellen .
Uiteindelijk gewisseld naar missionaris waarbij we elkaar heil konden aankijken en onze lippen elkaar beroerden en ze mijn tepels met haar vingers en nagels kon bewerken en dan maar volop pompen totdat het orgasme zat aan te komen en wat een orgasme ik schreeuwde het uit van genot en bleef maar schokken en sidderen terwijl ik het rubbertje vulde diep in haar grotje .
Ik had even tijd nodig om te bekomen , het was een tijd geleden dat ik nog zo intens was klaar gekomen . Mila was in de wolken over mijn kunsten en ze zei me , je bent ongelooflijk .

De honger begon me te kwellen , wilde nog wat ontbijt het was al bijna 13uur .
Vlug naar boven waarbij ik YYlover passeerde en afgerekend met mijn clublief met een zeer dikke fooi .
Er was nog een beetje spek en roerei over en met een koffie erbij liet ik het me smaken ,
Valentina zat aan de bar en ze wist me te vertellen dat ze me gehoord had , wat een geschreeuw was dat , ze was blijkbaar toen in kamer 14 en kon meegenieten van mijn genotskreten .

Mila kwam er al vlug bijzitten , den Eddy begroet alsook Roberta die altijd super vriendelijk is , Mila een sigaretje laten roken in het rokerskot ,waar men het nieuw groot scherm probeerden in te stellen voor de voetbal straks ., je kan nu op drie plaatsen voetbal kijken , in de kelder , in de loungeruimte , en in het rokerskot , wat een luxe .

Even later trokken we naar boven in de kino ruimte , wat friemelen en zoenden op ons gemak ,na een halfuur was het tijd voor wat meer , had zin voor ons gebruikelijke trio maar nu kwam de vraag met wie ?
Bibi en Johanna stonden op mijn verlanglijstje ze waren er vorige week maandag, maar vandaag niet , dan maar gekozen voor Roberta , het was goed maar niet top zoals met (Maya , Claudia of Gabriella ) uiteindelijk klaar gekomen in het condoom in het mondje van Mila .wel een uur bezig geweest met likken , beffen afwisselend blowjob en vingeren bij Mila , Roberta is geen liefhebber van het vingeren maar voor de rest ook top..

Hierna samen met Mila gebruik gemaakt van de barbecue , het eten was lekker ,
Een wit wijntje besteld voor Mila en terug naar kamer 13 in de kelder , in het voorbijgaan liep Jenny in mijn armen gevraagd als ze geen zin had in een trio met een wijntje erbij , ze zag dit niet zitten .,
Dan maar alleen met Mila op kamer , maar ik was al teveel afgemat , wel lange tijd op kamer geweest en Mila deed haar uiterste best maar het vat was af voorlopig
Het was stilletjes tijd voor het voetbal omstreeks 17u , afgesproken met Mila dat ze op mijn schoot samen naar het voetbal zou kijken .

Nestelde me in het rokerskot voor het nieuwe grote scherm samen met Eddy en YYlover met Valentina op zijn schoot en maar wachten op mijn Mila ,na 25 min kwam ze tevoorschijn en liep me staal voorbij naar een man die in een zetel in het tuintje zat .
Ze kwam zich even later verontschuldigen deze man zit al 2 uur op mij te wachten en ze vroeg als ik het goedvond ,Ik was wel een beetje ontgoocheld , maar ja nu ik minder kom moet ze haar andere klanten ook verzorgen. Valentina die naast me zat keek maar raar op en ze zag mijn ontgoocheling ze probeerde me te troosten maar ik had voorlopig geen interesse , even later verdween Mila op kamer .
De sigarettenrook begon me te vervelen en ik ging nu kijken in de lounge naar het voetbal , plots liepen 2 mooie dames voorbij naar de Welness het was nog 2 min match en ik er achteraan pakte hun vast vroeg hun namen en vroeg of ze geen zin hadden in een trio .
Ze keken verrast op , het waren Kira en Lora die al regelmatig samen optrokken vooral Lora is een zeer mooie dame, vlug een kamer binnen , samen op bed , vroeg aan Lora om op mij te komen zitten zodat ik haar kon beffen en likken , aan haar kreuntjes te horen genoot ze toch een beetje .
Kira was ondertussen bezig met me te pijpen , ze moet dit zeer goed kunnen want een 15 min later kwam ik klaar  .
Vlug afgerekend met Lora die ontvangde voor beide dames , douchen de 2 wijntjes voor Mila afrekenen en weg naar huis , hoorde nog juist dat de Belgen een doelpunt scoorden als ik naar de deur liep , de rest van de match zal ik wel volgen met de radio in de auto want mijn alibi loopt teneinde .

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
MILA ( Letland ex JANA PSR & PHG )
« Reactie #9 Gepost op: 4 augustus 2018, 18:33:05 »
Even geknipt uit het algemene topic.

Zelf beland ik naast de Russische Mila aan de bar, een prettig gestoord type, wat ze op de kamer voortzet, standje PSE, wat mij voor de vijfde keer deze dag tot een hoogtepunt bracht.

Bij de juiste klik gaat ze helemaal los, en is ze voor veel in.  :xrated
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)