Auteur Topic: Anika ( Hongroise- brune )  (gelezen 31885 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Gepost op: 27 maart 2016, 23:29:15 »
A peine arrivé, petite collation au bar, je suis accueilli par une jolie brune, sourire franc et magnifique, qui ne fait aucune chasse. Je commence à lui parler, Isabella, hongroise, 25 ans, premier jour dans ce club,en provenance du Ying Yang, piercing à la lèvre supérieure gauche, très jolie. Et , une fois n'est pas coutume, je ne prends même pas le temps de passer au restaurant avant d'aller en chambre avec elle ! :111:
Mon Dieu, My God, Mein Got, quelle chambre !!!  :-\

Passons sur les détails, si Isabella vous plait , ALLEZ-Y , foncez, c'est une merveille !

J'y suis retourné 2 fois, c'était encore meilleur la seconde chambre ...
Attention, elle n'a rien à voir avec la roumaine Isabella, qui était à éviter .
East Tripper

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2016, 11:58:03 »
When it comes to GFE girls, I'm usually on the same line than FMB, and Isabella doesn't make an exception  :o

I met her a couple of times these past months, I did spend a very good time with this hungarian girl. She's fresh and natural, very sweet and kind.  :13:
She provides everything you want from a GFE girl: kisses, cuddles, pleasant blowjob, all positions you want, and she's a really good masseuse ;). She's not into extra, you can forget about CIM or anal.
 She's really calm and usually does not go to the polar bear, you have to make the first step. She stands in her favorite spot, the seat in front of the pool bar near the big screen.

She should take some days off (maybe a couple of weeks) in June.

To describe her:

1m60
Brown hair, brown eyes
Body: slim
Tatoo: yes, especially a horse on the back of her right shoulder
Languages: English and hungarian

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #2 Gepost op: 9 juli 2016, 19:55:32 »
   
                                                                         08/07/16

Dit meisje kwam in de avond een drankje halen aan de bar en vertrok naar de zeteltjes met mij,hoeveel pech kunt ge hebben?
Praatje gemaakt,sigaretje gerookt,iets gedronken en wat gelult,bewust geen vraag wat in haar pakket zat op kamer.Gewoon
gezegd het worden 10 min.of een halfuur of langer,zal van u afhangen,ze bekeek me met een vragende blik.

Op naar kamer 4,haar BH ging uit,eigenlijk is dit attribut overbodig want met  goede wil heeft ze een klein A-cupke.

De service daarentegen is van een hoog niveau,er was direct een klik,TZ,PZC,beffen en NMC,alles perfect op orde,het werd dus
een geil uur.Het zou zomaar mijn nieuw favootje kunnen worden,hoewel er nog een paar dingen moeten bijgestuurd worden.

Misschien ben ik te kritisch maar ja,PZC moet zonder handen en te veel gellie,trop is teveel,voor de rest niets dan lof.

Klein mooi,vriendelijk en geil meisje,geen klokkijkster en een herhaling zit er zeker in. bab7 bab7   :13:
you only live once

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2016, 19:02:31 »
Isabella est revenue de vacances, et elle a beaucoup plu à mes amis. Il y en a même un qui y est retourné deux fois, enchanté par sa compagnie et sa prestation.
East Tripper

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2016, 19:20:33 »
Een mooi poppetje liep voorbij in een kleurrijk jurkje. Lief snoetje en ze kwam als een classy dametje over.
Daar zat ze dan alleen mooi te wezen. Van een colaatje en sigaretje te genieten.
Laat me er eens langslopen en kijken wat er gebeurd. Ik kreeg een lieve glimlach te zien.
Even later mijn stoute schoenen aangetrokken en naast haar plaats genomen.
Isabella uit Hongarije zo bleek. We keuvelden wat en begaven ons even later naar kamer 1.
Tjonge tjonge wat een lief schatteke en super lekker lijfje. Lekker gfe. Bij de blowjob moeten afremmen want anders ...
Ik gaf een teken dat ik wel klaar was voor wat meer actie. " You want sex?" Vroeg ze met grote ogen en ik knikte verlegen.
Ze kroop op me en Wipte me klaar. Heerlijke dame.
We zaten aan 50 minuutjes en ze vroeg of ik nog een massage wou. Meestal geef ik de massage bij de dames maar deze keer stemde ik er in toe. En wat voor een massage. Isabella kan er wat van.

Herhalingsgevaar : absoluut

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2017, 22:45:11 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2017, 18:21:15 »
Gisteren gekamerd met haar in YY. Zij stond naast me in de rooktent. Ik herkende haar niet zo snel. Zij was al de hele tijd aan het kijken en kwam naar me toe en zei SixSens. Het kwartje viel, waarop ik zei Isabella from Hungary. Ze was verbaasd dat ik haar naam nog wist. Na een kleine tien minuten zijn we richting kamer vertrokken.

Na wat lafjes tongzoenen en strelen ging haar handje naar beneden. Toen hij fier overeind stond begon ze aan haar BJ. Deze was zeer matig en mijn kleine partner dreigde in elkaar te zakken, waarop ze haar handje gebruikte om hem hernieuwd fier overeind te krijgen. De wijze waarop ze dit deed was beduidend beter als haar BJ. Haar snel het rubbertje laten monteren. Ze kwam gehurkt in cowgirl op mij. Haar mij op deze wijze klaar laten rijden. Geheel tegen mijn natuur in al binnen de 30 minuten van de kamer. HHG voor mij nul.

Zij gaf zelf aan dat ze voorlopig in YY zou blijven onder dezelfde naam. Kan dus worden verplaatst.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #7 Gepost op: 26 februari 2017, 19:09:41 »
YY --> Golden Time (ANIKA)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #8 Gepost op: 26 februari 2017, 19:14:55 »
YY --> Golden Time (ANIKA)

Bedankt voor de info. Verplaatst!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Anika ( Hongroise- brune )
« Reactie #9 Gepost op: 2 juni 2017, 21:07:52 »
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum