Auteur Topic: FKK Palmas  (gelezen 52366 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Venezia
« Reactie #75 Gepost op: 22 december 2015, 20:41:28 »
Bedankt om FKK Palmas los te schakelen van Venezia Sjeufke.  Wil je nu nog de topictitel ook aanpassen?  Bedankt.

Omdat Venezia vlak naast FKK Palmas ligt, kon ik niet anders.  Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.  Ik moest er op zaterdagavond geweest zijn.  Na het avondeten in Palmas ben ik dan ook bij de buren geweest.  Ik heb er dik spijt van en zal het nooit meer doen.

Hoewel het er alle schijn van heeft dat Venezia en Palmas van dezelfde eigenaar zijn, werken ze met totaal verschillende dames en worden de dames onderling niet verwisseld. 

Behalve dat de club qua interieur er mag wezen (men bootst Venezië na) en de sauna goed op temperatuur is, weet ik niet wat ik nog positief moet vinden aan deze club.  Inkom € 20.  Tja....

Het is zaterdagavond en er lopen amper 10 dames rond en enkele heren.  De dames gedragen zich zoals in een megaclub als Sharks.  Alles behalve familiaire dus.  Wat jagerig zelfs.  De line up liet ook te wensen over.  De muziek was erg luid (zeker gezien er praktisch niemand was) en men draaide slechte R&B.  De barbediening was door een heer die precies dik tegen zijn zin daar werkte.  De dame die de bezoekers binnenliet had natuurlijk weinig te doen en zij speelde voor levende camera en hield toezicht op de club.  Dat was nogal nodig!?  Eten was er eigenlijk niet.  Enkel wat kleinigheden (maar dat staat op de site ook vermeld).  De kleinigheden smaakten wel. 

Er liep eigenlijk maar 1 dame rond die helemaal mijn type was en die ik erg mooi vond.  Dan heb je enkel maar de keuze tussen er mee gaan of niet gaan neuken.  De sessie was (ik had niets gevraagd) behoorlijk te noemen maar niet herhalingsvatbaar.  Haar schoonheid heeft mijn orgasme mee geholpen.  Dat zou niet mogen.  Het tongzoenen was minimaal en zoenen op den duur ook.  Het pijpen was verre van fenomenaal en tijdens het neuken lag ze gewoon stil, te wachten tot ik zover was.

Omdat je geen oordeel kan vellen over de services van de dames in het algemeen als je maar met 1 dame op kamer bent geweest, ben ik de neiging toegedaan om anderen hun oordelen te ontfutselen.  Het bleek dat ik nog geluk heb gehad want dat meer dan de helft van de dames daar pijpt met condoom en niet zoent. 

Hoe de eigenaar van deze club een succesformule wil maken weet ik niet.  Het is zo'n schril contrast met Palmas dat ik al bijna moet gaan denken dat de eigenaar bewust een fantastische club openhoudt en bewust een budgetclub, met al zijn nadelen.

Ik zal het niet snel schrijven maar... een afrader van formaat  :douchen. 



het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Palmas
« Reactie #76 Gepost op: 22 december 2015, 20:54:45 »
De moraal van het verhaal: "beter geen pijpbeurt dan een slechte zonder of met condoom"  :dance2 :douchen ;D
Of ook misschien nog deze: "Als een dame denkt dat wij necrofielen zijn, moet ze ook maar dertig minuten de adem kunnen inhouden"  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Palmas
« Reactie #77 Gepost op: 2 maart 2022, 22:46:58 »
Öffnet am vermutlich am 10.03.2022 (mit 2G+ Regel?), da der Schwesterclub FKK Venezia zu dem Termin öffnet.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2022, 22:59:41 door vanKees »