Auteur Topic: Kristina (Half Pools, half Russisch)  (gelezen 4382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kristina (Half Pools, half Russisch)
« Gepost op: 1 april 2016, 17:49:29 »

[box title=KRISTINA]
Land:             Polen/Rusland
Taal:             Pools, beetje Russisch, Duits, Engels
Leeftijd:         ca 25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,87m
Model:           groot, alles in juiste proportie
BH:              min. B
Kontje:          erg lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    halflang tot lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Optiek girl next door, engel, naturel schoonheid
+ Total service 200%
- geen gevonden
[/box]
[box title=extra info]
Een van de allerbeste sessies
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Kristina (Half Pools, half Russisch)
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2016, 17:56:12 »
Toptijd met Kristina
20 Maart 2016
Bij Recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15.msg76061#msg76061


Iets wat ontmoedigd trok ik maar weer naar de wellness. Ik draaide me nog om, om alles te over schouwen en mijn zicht werd geblokkeerd door 'a whole lotta woman':

Wanna tell you story
About woman I know
When it comes to lovin'
She steals the show
She ain't exactly pretty
Ain't exactly small
Fourt'two thirt'ninefiftysix
You could say she's got it all

Never had a woman
Never had a woman like you
Doin' all the things
Doin' all the things you do
Ain't no fairy story
Ain't no skin and bones
But you give it all you got



! No longer available

Ze is echt niet mollig of lelijk zoals die AC/DC-chick, ze is gewoon groot met steeds alles in juiste proportie op de juiste plaatsen en ze torende boven me uit. Dat had ik niet veel meegemaakt. En mooi dat was ze zeker: met haar engelengezicht had ze een natuurlijke schoonheid, een naturelle uitstraling die al die vele andere doet lijken op fake make-up bitchkes & nothing more. Haar lichaam was gewoon erg goed, alles in goede verhouding. Heer lach was niet vals en ze straalde de zachtheid uit die haar verschijning alleen meer recht deed.

Ze heet Kristina en is half Pools, half Russisch. De klik was er: groot,  spontaan en onmiddellijk: in haar rood lingeriesetje deed ze me die andere rood geklede dame vergeten.

Ik keek naar haar op en ze streelde me, zoende (TZ!) en we maakten kennis met de typische vragen: hoe heet je, van waar ben je etc. We trokken ons even terug en ik maakte haar m'n wensen op kamer kenbaar (rollenspel, naar mistress/slave toe). Ze was erg enthousiast en de klik groeide alleen maar. Ik beefde warempel van de opwinding.  Ze was erg integer, lief, vriendelijk, verleidelijk. Dit wordt super goed naar m'n gevoel en ik sprak direct om 1 uur op kamer te blijven. Wie kent dat gevoel van intuïtie ook, die kriebels in de buik van anticipatie dat je voor een super tijd te wachten staat samen met je dame? Dàt gevoel, moet ik meer leren volgen.

Kristina haalde blijgezind de sleutel en we gingen naar boven. Wat volgde was geen "kamersessie" maar een echte romantische vrijscène met PSE-momenten een serviceclub meer dan waardig. Nu bevestigd dit al de gekende Pools-russische service = top-service legende en ze beweert half Pools half Russisch te zijn.

Haar TZ was in het begin wat aarzelend, tong-puntjes, maar later vrat ze me al bijna op, beet ze me speels, en werd de TZ dieper, echter. Als dit gespeeld was, dan is ze een perfecte actrice (hoogstwaarschijnlijk). Je hebt niet de indruk dat je met een DVP van doen hebt en een dame die me dat even kan doen vergeten moet echt erg goed zijn. Het werd een body 2 body, kronkelend, vrijend, zoenend, verleidend en spelend. Alles werd uit de kast gehaald: TZ, een slave/mistress-spelletje, alles wat ik geil vond deed ze met overgave en enthousiasme, blowjob, intieme gesprekken, zelfs beffen (2x) dat ik normaal gesproken zelden doe.

Zoals gezegd, dit meisje is streus, groot maar niet mollig: lekker mocht ik met haar borsten spelen, de zandloper vorm van haar lichaam doorvoelen, m'n handen over haar rug en haar zachte buik glijden terwijl ze me likte, aan m'n oor sabbelde en me met haar haren streelde. Ze liet haar nagels speels over m'n borst, m'n hele lichaam gaan. Ze verleide me in m'n oor met woorden, ze riep verlangen op met enkel haar stem in een lieftallige omhelzing.

Bij de seks deed ik zelf eerst het condoom om. Twee maal deden we het en twee maal kwam ik klaar. Ook dat deed ze heerlijk, on top. Haar engelengezicht, haar zachte ogen boven me, haar handen die de mijne naar haar borsten dirigeerde. Wat een dame, wat een service. Geen vals gekreun maar zacht.  :amazone

Ze stond op de hygiëne en ik moest me douchen voor een tweede keer seks. Zelfs douchte ze zich ook uitgebreid. Geen lijf geuren, niet van mij noch van haar.
 :douchen

Aan het enige storende element kan zij niks doen: de vreselijke house/techno muziek uit de speakers en niets om dat uit te zetten.

De tijd werd gerekt naar anderhalf uur. Dan weet je dat het goed moet zijn. Dit anderhalf uur liep ook nog eens erg uit. We hadden lang gepraat, daar zei ze later niks van en ik gaf haar m'n laatste 3 50jes die nog in de portefeuille staken met een tongkus als afscheid. Wat een zalige meid, dit is een die je nog zelden tegenkomt.  :-\ :great:

Kristina: *****1/4 voor een uitgelopen anderhalf uur met alles erop en eraan. (danger danger high voltage...als die score boven de 5 gaat, hier met 1/4!) Meteen de eerste die een +5 score haalt in lange lange tijd, wel de eerste eigenlijk.

In de bar speelden ze nog vrolijk dit nummer:

Look into my eyes
Can't you see they're open wide
Would I lie to you baby
Would I lie to you
Don't you know it's true
Girl there's no one else but you
Would I lie to you baby
Would I lie to you



! No longer available
« Laatst bewerkt op: 1 april 2016, 18:08:08 door Vazkor »