Auteur Topic: Nora (Russia)  (gelezen 11657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Nora (Russia)
« Gepost op: 6 april 2016, 19:30:32 »
Nationality / languages​​: Russia / german and english speaking
Age: between 20 and 25
Face: nice face
Hair: blond
Size: around 1,70 m
Chest: C cup (not natural)
Silhouette / body: normal, not thin
Tattoos : big wings on her belly and a name
Blowjob: very good
Cunnilingus: did not try
Kisses (yes-no): passionate everytime
Other features: total sex no limit  :))

Extract of my report :
Arrivé assez tôt pour une fois, mes dernières visites étaient souvent vendredi soir, j'ai été donc bien inspiré puisque juste après la traditionnelle omelette, Nora  se précipitait sur moi à peine installé dans un canapé :-P
Très sympathiques présentations, le courant est tout de suite bien passé entre nous, puis en chambre, c'était un festival, elle m'a dévoré la bouche du début jusque la fin, même en doggy, non je blague  :)) , surtout elle sur moi puis en missio où elle n'a pas laissé un instant de répit à ma bouche et ma langue  :-P
En sortant de chambre, elle exprimait le souhait de me revoir avec grand plaisir au cas où je repasserai au LR dans les jours à venir, tiens donc  :))
Mais il n'aura pas fallu attendre plus longtemps car en soirée déjà, au bar elle continuait de me dévisager et de me faire de grands sourires si bien que je n'ai pas pu résister pour faire une seconde chambre avec elle, également grandiose  :-P

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Nora (Russia)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2016, 04:49:22 »
Nora (7,0)
Van de zomer heb ook kennis gemaakt met Nora. Ze lijkt Pools maar bleek achteraf toch een Russische te zijn. Hiervoor werkzaam in VV. Ze heeft een mooie, perfect lichaam en met borsten die net iets te stevig zijn afgeveerd. We hadden een gezellig gesprek en een Russische dame die vraag je niet haar papieren die kennen hun vak wel.

Op de kamer pakte ze haar mooie lijf volledig uit en ging ze direct op haar rug liggen. Ah een dame die niet 'zelf sturend' is  ;). Ik nam het initiatief sloeg mijn arm over haar heen. Ze tongde lekker maar wel met enige reserve. Na een pijpbeurt belandden we in 69. Een blik op haar sterretje vertelde mij dat ze het daar ook wel graag had. Dat werd me later nog aangeboden, maar ging ik niet op in. We rommelden geil verder in 69 en ik likte haar grotje terwijl zij verdienstelijk sabbelde aan mij genotsstaaf. Na het monteren van een condoom vroeg ik haar om op mij te komen. Dit beheersen de Russische dames vaak als geen ander en zijn befaamd om hun gehurkte cowgirl. Helaas bleek Nora toch wat verwesterd  8) want ik een kreeg een gewone rustige behandeling in Cowgirl die later wel intensiever werd en ook geil was. Haar borsten liet ze dankbaar likken. Verder nog wat aangerommeld in doggy om verder te gaan in missio. Normaal gesproken mijn favoriete standje maar de grote tatoeage op haar buik met een link naar een bekende motorclub en de naam van haar vriendje was allesbehalve lust opwekkend. Ik concentreerde mij verder op haar gezicht, een veel beter uitzicht.

Nora bied een goede allround service. Echter gfe of pse kon ik het niet noemen. Eerder een dvp die goed haar werk doet maar wel een beetje engagement mist.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Nora (Russia)
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2017, 23:53:29 »
She has retired it seems.
Though this be madness, yet there is method in't.