Auteur Topic: Cambli (Kamblay uitgesproken)  (gelezen 2292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Cambli (Kamblay uitgesproken)
« Gepost op: 6 april 2016, 21:58:45 »
[box title=Cambli]
Land:            Thailand
Taal:              Duits
Leeftijd:         ongeveer 30
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,63m
Model:            slank/slank-normaal
BH:                 flinke mooie B, flinke tepels
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donker
Haarlengte:    lang (weelderige krullenbos)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Knuffelen Strelen Zoenen TZ (zeer goed) PZC (alle posities) DT Ballen verwennen NMC (erg goed) Likken 69 Vingeren GFE Massage (ook body to body) Droogneuken (geweldig!), kontje verwennen (passief)
[/box]
[box title=pro en contra]
+: oogt zeer naturel, weet wat seks is, weet hoe een man te behagen, alle seksuele handelingen worden zeer intiem gedaan, met gevoel, overgave, geen gepraat maar actie op de kamer, spontaan, onderneemt zelf acties waar je super van geniet
[/box]
[box title=extra info]
pre sales and after sales gewoon o.k., slechts af en toe aanwezig en dan nog maar af en toe in de bar
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Cambli (Kamblay uitgesproken)
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2016, 23:18:04 »
Een voltreffer was Cambli!  Dat leidde je allicht al af uit haar paspoortje. 

1,5 uur stomende non-stop seksactie en twee bezwete lichamen was dan ook het resultaat.  Niets was te gek, behalve NZC geen taboes.  We voelden mekaar perfect aan, waren snel op mekaar afgestemd en alles rolde mooi uit.  Misschien toch nog wat bijzonderheden vermelden.

- Knuffelen en strelen: zeer intens, zeer close, heel aangenaam (met mijn hoofd een tijdje aan haar grotje liggen, stil liggen en dan weer even ondeugend doen, door de haren strelen...)
- Zoenen en tongzoenen: veel en zeer afwisselend (het tegenovergestelde van een mixer of het voorzichtig tongpuntje-tongzoenen) waarbij bijvoorbeeld "onderstenboven" [attachimg=1] tongzoenen ook door beide zeer geapprecieerd werd.
- PZC: ook ballen zuigen, ballen likken, deep throat, afgewisseld met sensuele likjes, zachtjes pijpen om opkomende orgasmes weer te onderdrukken (veel teasing dus), dan weer stevig zuigend er tegen aan: ik zittend op bed, ik tegen de muur aanleunende op het bed, 69... alle mogelijke posities denkbaar bij het pijpwerk werden niet uit de weg gegaan.
- NMC: heerlijk gewoonweg, doet lekker mee, kreunt lichtjes (het leek écht, echt), wordt lekker nat (je hoort het klotsen), er wordt zowel op z'n hondjes als in missio ook getongzoend ondertussen bij momenten.
- Borsten: mooie borsten, een plezier om ze te masseren, te likken, de tepels te verwennen en zeker als het effect ressorteert.
- Likken: je doet maar, ze reageert er erg goed op en geniet ook van anusverwennerij (tong, vingers) bij haar.  Facesitting no prob.
- Vingeren: enkel dit item dient met de grootste omzichtigheid en zachtheid te gebeuren.
- Massage: body-to-body waarbij heerlijk geurende olie in mekaars lichamen dringt.
- Droogneuken: pfoeh... ik zweet er nog van.  Inclusief bilspleetneuken en ook weer in allerlei posities.

Ik droom er nog van  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man