Auteur Topic: Daniella (Bulgaarse)  (gelezen 2610 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Daniella (Bulgaarse)
« Gepost op: 7 april 2016, 15:47:35 »
[box title=DANIELLA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Duits
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,67m
Model:            slank
BH:                B
Kontje:           héél strak en lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Daniella (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2016, 17:13:18 »
Gisteren heb ik in PE het bed gedeeld met Daniella.

Daniella is een Bulgaarse schone van amper 18 jaar jong, en is nog maar sinds enkele dagen aanwezig in PE. Ze heeft een mooi gezicht, lang zwart haar met frou en donkerbruine ogen. Ze is 1,68m groot, heeft een heel mooi lichaam, strakke kont en mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren. Wel enkele tattoos.

Pre- en aftersales waren heel uitgebreid en gewoon top. Communiceren was bij momenten niet simpel door Daniella haar gebrekkige talenkennis, maar dat maakte ze ruimschoots goed met een stevige portie ondeugendheid en aanhankelijkheid.

De eigenlijke kamergang was uitstekend. Uitstekend tongzoenen. Uitgebreid pijpen waarbij de balletjes niet vergeten werden en Daniella zich regelmatig aan een DT waagde. Het neuken met deze mooie, jonge meid was zalig. Wel veeleer PSE dan GFE. Daniella is een echt machientje. Het moest steeds harder en tijdens hondjes had ik zelfs moeite om haar bij te benen. Dat gebeurt niet vaak!

Ik ben ergens rond minuut 25 knallend klaargekomen en ik heb de kamer héél tevreden verlaten. Herhalingsgevaar is héél groot.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum