Auteur Topic: Lana (Letse)  (gelezen 12522 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Lana (Letse)
« Gepost op: 9 april 2016, 13:10:55 »
Ik zie tot mijn verbazing nog geen topic over haar.
Of ik moet er 3 x overheen gekken hebben. Dan graag samenvoegen met het al bestaande topic van deze topper:

Heb hier nog nooit over haar geschreven, maar dat is onterecht. Laatste keer dat ik in SS was, heb ik met haar gekamerd. Als vanouds!
 Wat heeft zij een orale kwaliteiten!
 En ik vind het lekker haar van achteren te nemen!

 Bovenal is het meestal ook gezellig met haar. Gewoon leuk om bij elkaar te zijn.
 De gespreksonderwerpen gaan niet altijd even diep (behalve over....), maar het is leuk met haar kletsen.

 Misschien ga ik er nog s goed voor zitten om een sessie met haar te beschrijven, dit wou ik vast kwijt hier...

 Grt Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Lana (Letse)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2016, 15:56:07 »
Op dinsdag na de kerst op bezoek geweest. Een rustige dag weinig dames en beren. Een aantal dames constant bezet. Had wat meer meiden verwacht. Een aantal meiden voor mij onbekend. Geen jagers vandaag dat is wel fijn. Lara al vaker zien zitten maar dan is er zoveel ander lekkers dat ik eigenlijk niet met haar ben gegaan. Na wat heen en weer geloop lag zij in de marokkamer. Na twee keer gekeken te hebben naar een live show in deze kamer haar gevraagd. Een snelle kamergang die onverwachts leuk en geil was. We zijn niet aan neuken toegekomen omdat ze zo lekker pijpt en aftrekt. Een zeer natte kut die druipt als je haar goed vingert.

uiteindelijk lekker klaargekomen en haar op haar tieten gespoten.

echt voor herhaling vatbaar.

Offline blauwebeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Lana (Letse)
« Reactie #2 Gepost op: 28 januari 2017, 17:17:13 »
Hebben we het hier over de ex-Aspasia-Lana, die enkel zwijgt als je iets in haar mond stopt, maar die naar schatting een 4-tal jaren geleden noch een ranke den was ?

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lana (Letse)
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2018, 17:45:20 »
Effe geknipt uit het algemene topic.  :lol

Nou had ik behoefte aan portie geile ”Milfsex”, daar was maar een kandidate voor in “the house”: Letse Lana. Haar opgezocht in de salon, en door naar een kamer in het bovengedeelte. Daar waar de temperatuur in de kamer bij aanvang iets aan de koele kant was, moest er bij afloop een raampje open, om de overvloedige warmte af te voeren. Een uur later oververhit de kamer verlaten.  :xrated
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline ikbenjaap

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Lana (Letse)
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2018, 15:56:34 »
Is dit Svetlana ?
 een lange dame