Auteur Topic: Vanessa (Bulgaarse)  (gelezen 10386 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vanessa (Bulgaarse)
« Gepost op: 13 april 2016, 00:59:07 »


[box title=VANESSA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels (goed)
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            slank
BH:                 70A
Kontje:           smal
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    kort haar
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC, NMC, TZ, Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Slanke dame, naturel.
- Snel komt het condoom te voorschijn met pijpen
- Knuffelen beperkt
[/box]
[box title=extra info]
Zie hieronder
[/box]

Op 6 april gekamerd met Vanessa.

Vanessa is een super slanke dame. Wellicht is de term mager beter op zijn plaats. 
Op het terras troffen KanariePiet en ondergetekende twee Bulgaarse dames die heel gemakkelijk een babbel met ons aan gingen. Een ervan bleek Vanessa te zijn. Ze blijkt al jaren te werken in PE en heeft zo nu en dan een uitstapje gemaakt, waaronder een tweetal weken in Sixsens. 

Nadat de dames naar binnen waren vertrokken besloten we beiden dames een donatie te gunnen. Na een uitgebreide douche troffen we de dames in de bar, alwaar ik met Vanessa op een van de sofa's plaats nam. Het gesprek van het terras werd voortgezet met zo nu en dan wat knuffelen en TZ, al bleef het erg terughoudend. 
Op de kamer was het TZ iets beter, doch niet dat sensuele dat ik graag zie. Knuffelen is wel oké, maar ook hier ontbrak de passie. Ik heb haar een korte massage gegeven die ze wel kon waarderen. Er was te helaas weinig olie. 
Kleine Sjeuf werd handmatig op sterkte gebracht. Dat deed ze wel op een heel gevoelige wijze. Blasen zonder condoom was van korte duur. Al vrij snel ging het condoom er om. Het blasen an sich was goed (GOSP = 0,8M). Schijnbaar had ze flinterdunne condooms, want het wat net of er geen om zat. Van daty genoot ze wel, leek het. Ze bewoog in allerlei bochten met veel geluid. 
Eerst in positie Cowboy en de final was in Missio. Ook hier miste ik toch de passie. 

Op zich geen verkeerde kamer, maar ik miste de genegenheid. Een herhaling zou kunnen, doch ik zal een volgende keer eerst nog eens goed rondkijken.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Vanessa (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2016, 15:39:53 »
Same opinion than Sjeufke, I was with her this week and it was a disappointing experiment.

Body of a top model 1m70, super slim, nice blue eyes, and gentle with good social time, she was really tempting so I did a room with her. She speaks better german than english.

Blowjob only last 2min, after she wanted to put the condom on. I objected then she admits she doesn't like to suck ! That's what I call a drawback for a girl of this profession  :o, to phrase it in a polite way.
Yet the rest of the room was OK. She kisses, we made 3 standard positions, she proposed 69 (with her masturbating, lol) but I was not in the mood anymore after the blowjob gate  ;D.

Even if she seems to be a nice girl, It was my first and last time her.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Vanessa (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus 2016, 16:34:15 »
Vanessa (vorige week)

Inderdaad zelfde ervaring als beide voorgaande schrijvers. Erg jammer want het is een leuk poppeke dat enkel eens een paar goede steaks nodig heeft .... :laughingchick

Ik heb een tijdje een leuke jongedame zitten beobachten. Kwam heel lief over, heel verzorgd en een leuk blond kort koppie. Vanessa bleek ze te heten en we spraken enige tijd met elkaar, en we besloten een kamertje op te zoeken  :cheer:.
Alle bekende handelingen hebben we geoefend, maar ik kan niet zeggen dat ik het heilig vuur heb gezien. Neen, ze was heel lief en overduidelijk netjes en correct, maar het viel me toch wat tegen.
Hop, daar kwamen alweer die kleffe doekjes. Terwijl ik duidelijk had aangegeven net (als gebruikelijk) uit de douche te komen. De pzc die volgde was wat lafjes aan je goudstaafje lebberen, en de posities (nmc) voelden wat plichtmatig. Jammer vond ik het wel, want dit meiske viel toch echt wel in mijn smaak. Samengevat, een prettige sessie met haar gehad, maar ik denk niet dat ik bij haar terug kom.
Later op de avond zat ik weer een tijdje met haar aan de bar in gesprek en opnieuw vond ik haar houding, gedrag en gesprekje heel plezant. Wat een contrast was dat eigenlijk. Afijn, it’s all-in the game.